Yuri van Gelder opnieuw in de fout?
- richardk
Yuri van Gelder opnieuw in de fout?
http://nos.nl/artikel/190888-yuri-van-g ... gezet.html" onclick="window.open(this.href);return false;
hoop dat het niet weer drugs is.
hoop dat het niet weer drugs is.
-
Re: Yuri van Gelder opnieuw in de fout?
Als het een blessure zou zijn was dat toch al lang bekend gemaakt.
Het was gewoon weer

Het was gewoon weer

- richardk
Toch lijkt het me raar dat je dinsdagavond gewoon nog met de selectie dineert als je wordt verdacht van doping gebruik. Heel jammer dat hij niet mee doet maar hoop dat dat niet is omdat hij zelf in de fout is gegaan.
- Petrolhead Tom
Ik vind het ook een raar verhaal.
-
Tja, persoonlijke medische redenen, daar kan je dus helemaal niks mee.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Tja, doping gebruiken ze allemaal, die spierballen komen echt niet van een boterham met pindakaas................
- richardk
ben zelf jaren topsporter geweest( zwemmen), heb mijn boterham ermee verdient en heb ook met de turners getraind...ik en vele andere topsporters zijn niet begonnen op hun 19 in de fitness omdat dit zo leuk lijkt op het strand. Ben begonnen op 7 jarige leeftijd met toen 8 uur in de week( is al meer dan de voetballers nu doen) en dit uitgebouwd naar 36 uur training ex. wedstrijdenromo schreef:Tja, doping gebruiken ze allemaal, die spierballen komen echt niet van een boterham met pindakaas................
heb altijd een hekel aan deze uitspraken.. ik weet wat je er voor moet doen en vooral moet laten. Als je deze mening nu ventileert over bodybuilders ala, maar voor 98 van de topsporters( op de serieuze sporten) steek ik mijn hand voor in het vuur.
daarnaast als je eenmaal het niveau behaald, sta je zo ontzettend onder controlle.( snap daarom ook niet dat juri destijds zo laat is opgemerkt, maar cocaine is niet prestastieverhogend, maar verlagend)
- Maus335i
Richard, met "topsport" als wielrennen waar ze van het ene schandaal in de andere duiken kan je romo zon opmerking niet kwalijk nemen. Datzelfde gevoel heb ik nou ook. Of het terecht is of niet kunnen wij niet beoordelen (we zitten er tenslotte niet midden in), maar dat is wel het beeld wat naar buiten wordt geschetst.
-
Maar volgens mij weet Romo er ook wel zat van 

- richardk
zie daarom 98%...Maus335i schreef:Richard, met "topsport" als wielrennen waar ze van het ene schandaal in de andere duiken kan je romo zon opmerking niet kwalijk nemen. Datzelfde gevoel heb ik nou ook. Of het terecht is of niet kunnen wij niet beoordelen (we zitten er tenslotte niet midden in), maar dat is wel het beeld wat naar buiten wordt geschetst.
- richardk
ging mij meer om het generaliserende antwoord van romo( no offence romo
).
ik heb respect voor een ieder die zijn talent benut, of dit nu in sport, muziek of het bouwen of racen van een auto is. Zodra iemand exelleerd gaat dit altijd gepaard met ach die heeft dit, of die heeft dat.
en dat is jammer.
die spierballen hebben jaren training benodigd.. kijkend naar mijn eigen situatie lig ik nog steeds elke ochten om 5.30 tot 7.30 in het water om te trainen en wanneer de meeste zich nog een keer omdraaien lag ik kotsend van de verzuring langs de badgoot. Het is niet enkel het moment waarop de sporter presteerd dat telt, maar er vergt een hele voorbereiding wat de mensen niet zien.

ik heb respect voor een ieder die zijn talent benut, of dit nu in sport, muziek of het bouwen of racen van een auto is. Zodra iemand exelleerd gaat dit altijd gepaard met ach die heeft dit, of die heeft dat.
en dat is jammer.
die spierballen hebben jaren training benodigd.. kijkend naar mijn eigen situatie lig ik nog steeds elke ochten om 5.30 tot 7.30 in het water om te trainen en wanneer de meeste zich nog een keer omdraaien lag ik kotsend van de verzuring langs de badgoot. Het is niet enkel het moment waarop de sporter presteerd dat telt, maar er vergt een hele voorbereiding wat de mensen niet zien.
- Michel P
Wielrennen, maar ook altetiek doen het goed op doping..... het is een wedloop van het bijwerken van de lijst met verboden middelen en het vinden van middelen die nog niet op de lijst staan.Maus335i schreef:Richard, met "topsport" als wielrennen waar ze van het ene schandaal in de andere duiken kan je romo zon opmerking niet kwalijk nemen. Datzelfde gevoel heb ik nou ook. Of het terecht is of niet kunnen wij niet beoordelen (we zitten er tenslotte niet midden in), maar dat is wel het beeld wat naar buiten wordt geschetst.
Kijk eens wat een inspanning een Tour de France kost om in de middenmoot mee te fietsen...... dat kan ook amper op een natuurlijke manier met die snelheden die men gemiddeld neer zet.
Michel
P.s. vanavond een docu over Van Gelder op tv.
- Downforce Hans
Ik las laatst een stukje over doping in de biljart sport, maar dat gaat ver joh.......
Ze proppen zo`n boom waar die keu van gemaakt wordt al na een paar dagen helemaal vol met pokon......misdadig gewoon
Ze proppen zo`n boom waar die keu van gemaakt wordt al na een paar dagen helemaal vol met pokon......misdadig gewoon

- Michel P
- Fasteddie2
...pas op, als je het niet met Romo eens bent...moet je HULP gaan zoeken...zelfde dus wat Juri waarschijnlijk weer moet doen...
:

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Dat er veel, zoniet enmasse, gebruikt wordt is zo zeker als de zon die elke dag opkomt..........dit geldt voor elke denkbare sport, op top niveau(zowel amateur als prof) Ook bij de "normale" vrijetijdsporter neemt het dope gebruik reeds schrikbarende vormen aan (onderzoek USHighschools was wat dat betereft een eye opener). Ook in Nederland, mn op sportscholen, gelijkwaardige tendens.
Dat niet iedereen gebruikt zal goed, maar of je dan de (absolute) top haalt ? Ik zeg van niet. (kan je het mee oneens zijn, prima, ik spreek uit eigen ervaring en mijn eigen kennis en kunde)
Dat er meer dan hypocriet over dope gebruik wordt gedaan; mee eens.
Dat niet iedereen gebruikt zal goed, maar of je dan de (absolute) top haalt ? Ik zeg van niet. (kan je het mee oneens zijn, prima, ik spreek uit eigen ervaring en mijn eigen kennis en kunde)
Dat er meer dan hypocriet over dope gebruik wordt gedaan; mee eens.
-
Ongelukkige reactie van Geert-Jan Sikkens (organisator) of een stille hint toen de NOS verslaggever vroeg of er een streep onder de situatie kwam: "Ja, een lijntje." 

- Martijn_bmw
komt dat door verzuring??richardk schreef:kijkend naar mijn eigen situatie lig ik nog steeds elke ochten om 5.30 tot 7.30 in het water om te trainen en wanneer de meeste zich nog een keer omdraaien lag ik kotsend van de verzuring langs de badgoot.
ik heb dat ook wel gehad vroeger toen ik wedstrijden 1000M liep met atletiek, iets nadat gefinished was ging ik over me nek...
nooit geweten waar dat door kwam....
-
Ja hoor..,

VAN GELDER GEBRUIKTE WEER COKE Van onze Telesportredactie
ROTTERDAM - Yuri van Gelder is teruggevallen in concaïnegebruik en is daarom uit het WK-turnteam gehaald. Dat meldde de KNGU tijdens een ingelaste persconferentie middels voorzitter Jos Geukers en topsportmaganer Hans Gootjes.
- Downforce Hans
Fuck, zonde zeg.............. 

-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Tsja, kon je op je klompen aanvoelen natuurlijk.
Erg zonde, want het is een erg groot talent

- Fernando
- JP
Geef die jongen nou toch een 3e kans...(en 4, en 5.....) 

- Maus335i
Zou hij het bakje met magnesium voor je handen ook opsnuiven? Net zoals Jonathan Reis begonnen is aan de doellijnen...
- Downforce Hans
Richardt. schreef:Tsja, kon je op je klompen aanvoelen natuurlijk.
Nou, zo groot is hij niet hoor