Hans GP schreef:Weegt 1000 kilo dat hok

Kleur is geweldig.
Michel
Hans GP schreef:Weegt 1000 kilo dat hok
FF GTRene vragen voor een bi-turbo compressor V12 ombouwHans GP schreef:Lol@mathieu.. natuurlijk zit ik nog niet aan het eind van mijn leerproces..
maar een 2-11 doet op Zandvoort met Paul van Splunteren aan het stuur 1,57 met semi slicks en ik doe 2,06 met straatbanden haal daar 3 seconden vanaf door die straatbanden dan zit je op 2,03
maar dan hebben we nog een gat van 6 seconden.. een 2-11 weegt 710 kilo met 240pk (=2,95kilo per pk) een 340R weegt 675kilo met 185pk (=3,64kilo per pk) dat scheelt misschien ook 2 of 3 seconden..
nou dan blijft er niet zoveel meer over eigenlijk.. dus ik ben eigenlijk een topcoureur!![]()
![]()
Ik ben benieuwd hoe ik die 3 seconden nog weg kan rijden..
Nee. Heb er nog niet veel mee gereden maar weet nu al dat het zonde geld is om het te laten ombouwen. Versnelling vinden is in het begin even lastig maar ook dat went snel. Voor de verkoop zou het beter zijn maar dat ben ik voorlopig niet van planFranzino schreef:WAUW! Grave Exige! Ik ben persoonlijk niet zo een fan van de kleur, maar het blijft een super auto. Ga hem nog laten ombouwen met het stuur naar links (kostprijs: 5.000euro)?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast