'Reihen Sechser' 325i - drift & ring
-
Re: 'Reihen Sechser' 325i - drift & ring
Doe mij maar een leuk prijsje per PB; dat soort onderbroeken is niet mijn ding, sorry.
- Friso
He AB zag nog wat tekoop staan en het kwam me heel bekend voor http://auto.marktplaats.nl/bmw/37229616 ... nd=26&fs=1" onclick="window.open(this.href);return false;
-
WTF, mij ook!
Carros is... tja, roestig?

Carros is... tja, roestig?
-
De rolkooi zit er inmiddels in, net als de grote radiator, electrische fan, nieuwe vloeistoffen + waterpomp etc etc. Vanavond 3.64 diff (25% sper) er onder en dan morgen: driftdag
Op deze foto niet te zien, maar er loopt ook een buis naast de dorpel tussen de A en B stijl poot van de rolkooi. Die is vastgelast aan de dorpel. De hoofdbuis is 60mm diameter voor extra stijfheid.

Zoals je ziet is er nog wel wat werk te doen (afwerken) ivm het doorlassen van de kooi naar de veerschotels achter.... Dat moet een stuk netter; voor nu is het in elk geval wel alvast heel sterk/veilig ivm over de kop gaan. Die veerschotels achter zijn trouwens behoorlijk versterkt (M50 ring er op, en opgenomen in de rolkooi
) zodat er achter ook coilovers gemonteerd kunnen worden (dit najaar) ipv de veertje onder de achteras; dat rijdt een stuk beter!

Volgende week de M3 remmen voor en de 328i remmen achter incl rvs remleidingen; alles licht al klaar.
En de oliekoeler komt er volgende week ook op. Ik ga die testen voor SAT-motorosport. Dat zal in de teokomst voor alle e36 spullen van SAT-motorsport gaan gebeuren: Simon maakt het, ik test het op de Ring. Daarna in de verkoop.

Op deze foto niet te zien, maar er loopt ook een buis naast de dorpel tussen de A en B stijl poot van de rolkooi. Die is vastgelast aan de dorpel. De hoofdbuis is 60mm diameter voor extra stijfheid.
Zoals je ziet is er nog wel wat werk te doen (afwerken) ivm het doorlassen van de kooi naar de veerschotels achter.... Dat moet een stuk netter; voor nu is het in elk geval wel alvast heel sterk/veilig ivm over de kop gaan. Die veerschotels achter zijn trouwens behoorlijk versterkt (M50 ring er op, en opgenomen in de rolkooi

Volgende week de M3 remmen voor en de 328i remmen achter incl rvs remleidingen; alles licht al klaar.
En de oliekoeler komt er volgende week ook op. Ik ga die testen voor SAT-motorosport. Dat zal in de teokomst voor alle e36 spullen van SAT-motorsport gaan gebeuren: Simon maakt het, ik test het op de Ring. Daarna in de verkoop.
- MartijnGizmo
Wow, da's een flinke kooi! 8)

Kun je wel (net) zien, tussen de pook en bestuurdersstoel...Pingus schreef:Op deze foto niet te zien, maar er loopt ook een buis naast de dorpel tussen de A en B stijl poot van de rolkooi.

-
Lekker afgewerkt, dat plaatwerk!
Werk je dat nog wel af? En verf je deze wél netjes van binnen?

Werk je dat nog wel af? En verf je deze wél netjes van binnen?

-
- Auto: Land Rovers / Alfa Romeos
Aernoudt!
Ik voel me geroepen om je een dag te helpen met de afwerking want zo kan je echt niet het circuit op hoor!!
Dus tot snel
Maar je gaat weer lekker door zo te lezen, ben benieuwd wat de toekomst deze 325i brengt!
Succes!
Sieger.
Ik voel me geroepen om je een dag te helpen met de afwerking want zo kan je echt niet het circuit op hoor!!
Dus tot snel

Maar je gaat weer lekker door zo te lezen, ben benieuwd wat de toekomst deze 325i brengt!
Succes!
Sieger.
-
Je bent welkom Sieger
(overigenas: de hoeken zijn nu al netjes rond gezaagd. Maar dat neemt niet weg dat er nog wel wat te doen is, voordat het een nette auto van binnen is. De techniek pak ik altijd als eerste aan.)
Lekker wezen driften vandaag
Veel lol gehad.

(overigenas: de hoeken zijn nu al netjes rond gezaagd. Maar dat neemt niet weg dat er nog wel wat te doen is, voordat het een nette auto van binnen is. De techniek pak ik altijd als eerste aan.)
Lekker wezen driften vandaag

-
Eerste aktie foto 'am Ring':

Laatst gewijzigd door Aernoudt op 05 okt 2010, 13:41, 1 keer totaal gewijzigd.
- Petrolhead Tom
-
stoer ding man 
kom hem binnekort effe aanschouwrn, helaas heb ik je gister misgelopen
.
tot snel!

kom hem binnekort effe aanschouwrn, helaas heb ik je gister misgelopen

tot snel!
-
Langzaam maar zeker komen er meer foto's beschikbaar. Deze is ook wel leuk:

-
Aernoudt goes winkelwagen stijl!
Makkelijk voor mevrouw op maandag
Ik ben ook bezig met het versjonnieen van mijn bmw dus watch me out!
Makkelijk voor mevrouw op maandag

Ik ben ook bezig met het versjonnieen van mijn bmw dus watch me out!

- vwk
- een 316i met spoiler is versjonnieficering..
- een snelle 328 mag een lage GT spoiler
- een M3 een hoge
- bij een racer spreekt het voor zich
- Bert ///M3
Vraag me alleen af hoe functioneel zoiets is? Volgens mij is de bovenkant gewoon plat ipv dat er een profiel in zit of niet? Zo'n polyester replica van de hoge GT vleugel of zo'n Ziengs cup vleugel werkt dan misschien beter.
- JurT
En die replica STW spoilers? Is dat wat?Bert ///M3 schreef:Vraag me alleen af hoe functioneel zoiets is? Volgens mij is de bovenkant gewoon plat ipv dat er een profiel in zit of niet? Zo'n polyester replica van de hoge GT vleugel of zo'n Ziengs cup vleugel werkt dan misschien beter.
Goed bezig Aernoudt!

- Bert ///M3
STW spoiler is wel prima, dat is ook een echt vleugelprofiel. Ze zitten eigenlijk te laag dus uit de ideale aanstroomhoek, maar ze hebben een hoog camber percentage voor meer neerwaardse druk.
-
Er zit (licht) profiel in. Maar dat geeft niet: er komt namelijk nog een carbon flip-up op.
Heb deze spoiler alleen gekocht omdat hij hoog genoeg is dat je (met een goede flip-up) daadwerkelijk werking hebt.
De stadaard GT spoiler zit te laag daarvoor (gestest), en ik had geen zin GT poiler + de verhogingen te kopen of te maken. Dit is de eenvoudiger oplossing. Doel is zo mijn mogelijk te sleutelen aan deze auto en toch zo hard mogelijk te gaan
Heb deze spoiler alleen gekocht omdat hij hoog genoeg is dat je (met een goede flip-up) daadwerkelijk werking hebt.
De stadaard GT spoiler zit te laag daarvoor (gestest), en ik had geen zin GT poiler + de verhogingen te kopen of te maken. Dit is de eenvoudiger oplossing. Doel is zo mijn mogelijk te sleutelen aan deze auto en toch zo hard mogelijk te gaan