BMW S 1000 RR
- wjn
Re: BMW S 1000 RR
Zoals ik al zei. Een kwestie van smaak. 

- Niels
- Auto: Prius+
Het is geen lelijke motor maar bij de dealer stond ie naast een HP2 en dan maakt de RR imho niet echt indruk, zeker niet op detail niveau. Het is gewoon een stuk über High-Tech met een beul van een motorblok.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=5oIXSKgwZBI&feature=sub[/youtube]
-
Hahahahaha
Nu jij, Robert

Nu jij, Robert

- Knot
Denk al, waarom zet ie m niet door naar 2 en 3... maar de grap is goed genoeg zo 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Wie heeft er ervaring met winterkleding onder het leren pak?
BMW heeft wel wat op de site staan, maar ik lees ook over X-Bionic onderkleding. Als het droog is maar onder de 15 graden lijkt me dat een prima oplossing om toch te kunnen rijden..........
Koud weer en helm ventilatie? Hoe lossen jullie dat op ?
BMW heeft wel wat op de site staan, maar ik lees ook over X-Bionic onderkleding. Als het droog is maar onder de 15 graden lijkt me dat een prima oplossing om toch te kunnen rijden..........
- MartijnGizmo
- romo

Nu het kouder wordt heb ik die oplossing nog niet helemaal...........................

-
Ik heb gewoon van die zweet opnemende onderkleding wat tevens thermo kleding is. In de zomer ideaal, zodat je met hoge temperaturen niet een zeiknat pak krijgt en in de winter warmer als zonder (is natuurlijk niet zo warm als een textiel pak met je kleren eronder). Ik heb zoiets als dit: http://www.zaanstadmotoren.nl/shop_deta ... ubriek=488" onclick="window.open(this.href);return false; Ik heb het alleen in tweedelig. Zit erg goedromo schreef:Wie heeft er ervaring met winterkleding onder het leren pak?

Wat bedoel je precies met de helm ventilatie? Ik kijk het gewoon per dag aan. Te koud? Doe ik tijdens het rijden de schuifjes op de helm dicht.
- romo
Ziet er ook zeer degelijk uit..............
Ik zal mijn licht eens even bij de dealert opsteken...................
Helem ventilatie, die schuifjes kunnen bij mij niet dicht, alleen meer open. Er is dus altijd ventilatie, maar bij koud weer zou dat wel eens te veel van het goede kunnen zijn, enfin, de praktijk zal het leren
Ik denk aan de volgende combi;

Ik zal mijn licht eens even bij de dealert opsteken...................
Helem ventilatie, die schuifjes kunnen bij mij niet dicht, alleen meer open. Er is dus altijd ventilatie, maar bij koud weer zou dat wel eens te veel van het goede kunnen zijn, enfin, de praktijk zal het leren
Ik denk aan de volgende combi;
-
Zo een compleet setje heb ik dus ook, die voor je hoofd is ook super... loopt een beetje op je borst door en laat totaal geen wind door. Vooral heerlijk met een raceoverall, die hebben altijd een lage nek.
Ik heb alleen in mijn hempie geen rits, lijkt me op de een of andere manier niet zo lekker zitten omdat je dan rits op rits krijgt zegmaar.
Ik heb alleen in mijn hempie geen rits, lijkt me op de een of andere manier niet zo lekker zitten omdat je dan rits op rits krijgt zegmaar.
- frank de jonge
Die muts is irritant, je kan beter zo'n borstrok nemen.
Kheb ook zo'n muts en erger me er stierlijk aan
-
Nee hoor Robert, niet naar hem luisteren 

- romo

Duidelijk, ik zal het zelf moeten ondervinden.............
-
Kan je gelijk die zaak overvallen 

- wjn
+1, ikzelf heb nooit een muts of borstrok (nodig) gehad, ook niet als het koud is. Zal per persoon verschillend zijn.frank de jonge schreef:Die muts is irritant, je kan beter zo'n borstrok nemen.
- romo
Bedekking van de hals vind ik zelf wel prettig....................in het verleden (ZZR 600) nam ik mijn oude col sjaal uit militaire dienst...............perfect........
- romo
Heb bovenstaande combi vanmiddag besteld,met een week zal het er zijn, ook binnenhandschoenen gekocht, met weer tussen 5 en 15 graden Celcius ben ik dan ook goed voorzien..........
Heb ook Revit onderkleding bekeken, maar die vond ik te dun, voor de zomer prima lijktme, voor de mindere temperaturen onvoldoende IMHO, daar wil ik niet op gokken...........
Tevens Revit rugprotecor Gravity gezien, gevoeld, beoordeeld.............zo, dat ziet er zeer gedegen uit voor zover ik dat kan bepalen........

Voldoet aan de hoogste norm; CE NORM: prEN 1621-2, Level 2
Wie heeft hier ervaring mee?
Ook bekeken of dat in mijn pak past, ik denk van wel, alleen moet ik dan de huidige (kwalitatief veel mindere protector) er uit halen. Dat kan blijkbaar niet zonder het e.e.a te moeten vernielen lijkt me.......
Kan het ook op elkaar, of is dat niet slim ingeval van een ongeval?
Heb ook Revit onderkleding bekeken, maar die vond ik te dun, voor de zomer prima lijktme, voor de mindere temperaturen onvoldoende IMHO, daar wil ik niet op gokken...........
Tevens Revit rugprotecor Gravity gezien, gevoeld, beoordeeld.............zo, dat ziet er zeer gedegen uit voor zover ik dat kan bepalen........
Voldoet aan de hoogste norm; CE NORM: prEN 1621-2, Level 2
Wie heeft hier ervaring mee?
Ook bekeken of dat in mijn pak past, ik denk van wel, alleen moet ik dan de huidige (kwalitatief veel mindere protector) er uit halen. Dat kan blijkbaar niet zonder het e.e.a te moeten vernielen lijkt me.......

Kan het ook op elkaar, of is dat niet slim ingeval van een ongeval?
-
Die dingen zijn echt super, heb ikzelf ook. Voorkomt toch hele nare dingen hoor!
Hoe het zit met jouw protectie in je pak weet ik niet, maar in het begin zit dat ding sowieso "krap" hoor, moet gewoon iets wijder worden. Het is in iedergeval wel een absolute aanrader zo een rug/nierprotector
Die van mij lijkt op deze:

Hoe het zit met jouw protectie in je pak weet ik niet, maar in het begin zit dat ding sowieso "krap" hoor, moet gewoon iets wijder worden. Het is in iedergeval wel een absolute aanrader zo een rug/nierprotector

Die van mij lijkt op deze:
- romo
Test berichtje van de PCM kleding;
Middels het Duitse forum werd mij aangeraden de rugprotector te passen waarbij de originele gwoon blijft zitten, gewoon dubbel dus...............wat denken jullie?
Motorrad News
Ausgabe 11/2009
Einzeltest
„... der Funktionsanzug macht beim Wechselbad der Temperaturen zwischen fünf und 15 Grad eine super Figur. Das dehnbare Obermaterial sitzt klasse, die flauschige Innenseite bemerkt man selbst bei schweißtreibenden Aktivitäten kaum auf der Haut. ...“
Middels het Duitse forum werd mij aangeraden de rugprotector te passen waarbij de originele gwoon blijft zitten, gewoon dubbel dus...............wat denken jullie?
- wjn
Ik zou alleen dubbele protectie doen als die combinatie zo ook (door de fabrikant) bedoelt is.
-
+1wjn schreef:Ik zou alleen dubbele protectie doen als die combinatie zo ook (door de fabrikant) bedoelt is.
- romo
Zoals ik het begrijp is dat dus niet de bedoeling...................ik ga ook niet aan dat pak rommelen, gewoon jammer.........................alles origineel, lijkt me me goed genoeg............
- romo
http://www.motorfreaks.nl/product-nieuw ... 000rr.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Voor de echt fanaten onder ons...................ik vind het prima zoals ie is...........
Voor de echt fanaten onder ons...................ik vind het prima zoals ie is...........

- frank de jonge
Zo'n bochtensetje scheelt wel, ook kwa gewicht nog.
Kheb nu ook zo'n setje klaar liggen om onder mn SRADje te knuppen
Check mn topic maar is
Nu alweer zin in voorjaar!!!! :banaan:
Kheb nu ook zo'n setje klaar liggen om onder mn SRADje te knuppen

Check mn topic maar is