Nederland gaat naar de haaien

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Luco

Re: Nederland gaat naar de haaien

Bericht door Luco » 09 sep 2010, 12:51

Richardt. schreef:Ligt een beetje aan de auto van de bumperklever.

Maar ik wil ze ook nog wel eens netjes voorbij laten en vervolgens de bumperklever op gaan duwen met af en toe een licht signaal :twisted:

Dat lukt niet met een patrol, bij 150 echte km is de koek helemaal op :mrgreen:

Robin
Auto: Fun Damn Mentally

Bericht door Robin » 09 sep 2010, 15:19

GTRene

Bericht door GTRene » 09 sep 2010, 15:35

Robin schreef:Er is hoop:)
dat is een mooi begin :clap: en gelijk hebben ze...maak het makkelijker en je kan beter met elkaar omgaan, al zal dat in het begin ff wennen zijn en wat ellende veroorzaken... :forum:
goed nieuws :thumbup:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 09 sep 2010, 16:07

Arthur schreef:Remmen vind ik overigens uit den boze. Gewoon gas lossen is genoeg :wink:
Heel gek, soms kan de auto waar ik in rijd ineens niet harder dan 5 kilometer per uur onder de maximum toegestane snelheid... Inderdaad, gas los is soms nog leuker dan remmen. :mrgreen: Vooral op wegen waar men er niet voorbij kan. :mrgreen:

Robertdj

Bericht door Robertdj » 13 sep 2010, 12:47

Xave30 schreef:Het KLPD kan ook best tolerant zijn:
12-jarige jongen redt vader op A27

OOSTERHOUT - De 12-jarige Giovanni uit Lobith heeft woensdag op de A27 bij het Brabantse Oosterhout door kordaat optreden een ongeluk voorkomen.

Zijn 38-jarige vader kreeg een epileptische aanval terwijl hij 120 km/u reed. De jongen pakte het stuur en reed de auto de vluchtstrook op. Met de handrem bracht hij de auto daar tot stilstand.

De vader is per ambulance naar het ziekenhuis gebracht en maakt het naar omstandigheden goed. De Verkeerspolitie van het KLPD gaat Giovanni een presentje overhandigen voor zijn heldendaad.
Bron: http://www.omroepgelderland.nl/web/Nieu" onclick="window.open(this.href);return false; ... op-A27.htm
Zoon (10) grijpt in op A2 en voorkomt erger

VUGHT - Een jongetje van 10 jaar heeft zondagavond een ernstig ongeluk op de A2 bij Vught voorkomen door het stuur over te nemen van zijn 41-jarige moeder, toen zij een epileptische aanval kreeg.
© NU.nl/Hans van HamersveldHet kind wist de auto te corrigeren en te controleren zodat geen andere auto's werden geraakt en stuurde het voertuig naar de vluchtstrook. De auto kwam tegen een lichtmast tot stilstand.

Moeder en zoon uit Oirschot raakten slechts lichtgewond, liet de politie maandag weten.
Vraag me af of die kinderen zelfstandiger zijn door de ziekte van hun ouder, wel knap om zo te reageren.

dvh

Bericht door dvh » 14 sep 2010, 20:39

Even voorstellen: Mijnheer Swart (75) uit Zaandam. Al jaren ligt hij overhoop met woningcorporatie Parteon in Wormerveer. Gezeik over betalingen. Lijkt zielig, maar het dient gezegd: Swart is een fulltime zeuropa. Hij deed namelijk vorige maand mee in het VARA-programma De Advocatenclub en werd daar - ondanks de hulp (skippen naar 16:00) van een blont juristenmeisje - ontmaskerd als jokkebrok & persistente postdichtlater. De onvermijdelijke Mr. Frank Visser adviseerde hem destijds op de zitting: "Ga toch wat leuks doen met de paar jaar u nog heeft". Dat advies heeft Opa Swart ter harte genomen: Gisteren stak hij zijn huurwoning in de fik om vervolgens een medewerker van Parteon neer te knallen...
UPDATE: Opa heeft handlangers. Vanochtend vroeg is de flat weer in de fik gestoken.
--------
Stukje van Geenstijl.nl

http://www.telegraaf.nl/binnenland/7635 ... tml?p=25,1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.webregio.nl/zaanstreek/regio ... urder.aspx" onclick="window.open(this.href);return false;

Wanne ouwe koekwous zeg :mrgreen:

GTRene

Bericht door GTRene » 14 sep 2010, 21:33

jaja der zit nog aardig wat vuurwerk in die ouwe :lol:
het zou je buurman maar wezen, das ook het nadeel van een flat e.d. der zijn der meteen meer de dupe bij een brand.

Luco

Bericht door Luco » 14 sep 2010, 21:43

Het zou maar een huurder van je zijn

Ik heb nu ook zon bewoner die niks beters te doen heeft :hammer: :hammer: :hammer:

Morgen maar weer een brief terugschrijven, de derde binnen twee weken :bag: :bag:
Laatst gewijzigd door Luco op 15 sep 2010, 10:13, 1 keer totaal gewijzigd.

Robertdj

Bericht door Robertdj » 15 sep 2010, 10:04

http://www.nu.nl/binnenland/2333684/dod ... egein.html" onclick="window.open(this.href);return false;

'Maar' een steekpartij, maar het is altijd ruk als het in de buurt is gebeurd.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 15 sep 2010, 12:53

Maar ik wil ze ook nog wel eens netjes voorbij laten en vervolgens de bumperklever op gaan duwen met af en toe een licht signaal :twisted:
Dat soort fratsen heb ik ook wel een trekje van. Of gewoon met de ruitenwisservloeistof vol blazen, nemen ze meestal ook wel afstand. Maar over het algemeen heb ik last van bumperklevers voor me :bag:

Als ik iemand achter me flink hard zie aan komen rijden geef ik gas bij om snel naar rechts te kunnen, zodat hij niet in zn ankers hoeft. Ik weet hoe ontzettend vervelend dat kan zijn als je haast hebt en dat hebben we allemaal wel eens. Voor hetzelfde geld tref je iemand die echt met enorme spoed naar het ziekenhuis moet.... Beetje geven en nemen toch :)

Eric H
Auto: Mazda CX-30 SkyActivX

Bericht door Eric H » 15 sep 2010, 12:58

Maus335i schreef: Maar over het algemeen heb ik last van bumperklevers voor me :bag:
Kijk maar uit voor flitsers dan.
Ik heb wel eens begrepen dat mensen hiervan, van schrik, bovenop hun rem kunnen gaan staan.
Zou wel vervelend zijn als je er dan bovenop klapt

:wink:

M@rcel

Bericht door M@rcel » 15 sep 2010, 13:01

Maus335i schreef:

Dat soort fratsen heb ik ook wel een trekje van. Of gewoon met de ruitenwisservloeistof vol blazen, nemen ze meestal ook wel afstand. Maar over het algemeen heb ik last van bumperklevers voor me :bag:

Als ik iemand achter me flink hard zie aan komen rijden geef ik gas bij om snel naar rechts te kunnen, zodat hij niet in zn ankers hoeft. Ik weet hoe ontzettend vervelend dat kan zijn als je haast hebt en dat hebben we allemaal wel eens. Voor hetzelfde geld tref je iemand die echt met enorme spoed naar het ziekenhuis moet.... Beetje geven en nemen toch :)
Volgens mij las ik ergens dat je een groot voorstander van defensief rijgedrag bent.... :wink:

Luco

Bericht door Luco » 15 sep 2010, 13:03

:roflol: :roflol: :roflol:
Laatste twee reacties.

Ach ik denk dat bijna iedereen zichzelf wel eens tegenspreekt hier :mrgreen:

behalve ik natuurlijk :whistle:

Maus335i

Bericht door Maus335i » 15 sep 2010, 14:01

Eric H schreef:
Maus335i schreef: Maar over het algemeen heb ik last van bumperklevers voor me :bag:
Kijk maar uit voor flitsers dan.
Ik heb wel eens begrepen dat mensen hiervan, van schrik, bovenop hun rem kunnen gaan staan.
Zou wel vervelend zijn als je er dan bovenop klapt

:wink:
Als je nou in dát topic even reageert over de vraag waarom in Frankrijk die flitskasten met grote borden vooraf worden aangegeven. Juist om die remacties te voorkomen. Ze weten daar (en ook hier) maar al te goed dat dat een logisch gevolg is van....... onverwachte radarcontroles.

@Marcel, defensief rijgedrag houdt niet op bij minder dan 2 seconden afstand houden..... toch? Vind ik een beetje goedkoop proberen te scoren :)

Downforce Hans

Bericht door Downforce Hans » 15 sep 2010, 15:32

Luco schreef::roflol: :roflol: :roflol:
Laatste twee reacties.

Was jij je roze papiertje al niet een keer kwijt geweest :?: :hmmm:

Luco

Bericht door Luco » 15 sep 2010, 16:36

Downforce Hans schreef:
Luco schreef::roflol: :roflol: :roflol:
Laatste twee reacties.

Was jij je roze papiertje al niet een keer kwijt geweest :?: :hmmm:

Mijn naam is Haas :goodnight: :angel:

Klopt, eigen schuld, dikke bult.
Was maar een week, wel flinke straf dus toen maar de patrol gekocht, daarmee kan ik niet meer dan 50km te hard rijden, dus blijf ik net binnen de toegestane marge bij vol gas :hosanna:

M@rcel

Bericht door M@rcel » 15 sep 2010, 16:57

Maus335i schreef:[@Marcel, defensief rijgedrag houdt niet op bij minder dan 2 seconden afstand houden..... toch? Vind ik een beetje goedkoop proberen te scoren :)
Goedkoop scoren?
Je schrijft dingen op die in conflict met elkaar staan.
Als je een groot voorstander bent van defensief rijgedrag, hoe valt dat dan te rijmen met een abo@CJIB en veel last hebben van bumperklevers aan de voorzijde?

GTRene

Bericht door GTRene » 25 sep 2010, 14:47

ook zoiets warvan je denkt :hmmm:

het lijkt een vorm van chantage...

'Politieman gekort bij te weinig boetes'
AMSTERDAM - Agenten die onvoldoende bonnen uitschrijven worden gekort op hun salaris

Dat meldt De Telegraaf zaterdag op basis van een speciaal contract van de politie Rotterdam-Rijnmond dat de krant in bezit heeft.

Agenten moeten volgens het stuk dit jaar minstens 120 bonnen uitschrijven, anders kunnen ze een deel van hun salaris vergeten.

http://www.nu.nl/binnenland/2341509/pol ... oetes.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Maus335i

Bericht door Maus335i » 25 sep 2010, 15:43

M@rcel schreef:
Maus335i schreef:[@Marcel, defensief rijgedrag houdt niet op bij minder dan 2 seconden afstand houden..... toch? Vind ik een beetje goedkoop proberen te scoren :)
Goedkoop scoren?
Je schrijft dingen op die in conflict met elkaar staan.
Als je een groot voorstander bent van defensief rijgedrag, hoe valt dat dan te rijmen met een abo@CJIB en veel last hebben van bumperklevers aan de voorzijde?
Dat bedoel ik met goedkoop scoren; vol met aannames en/of subjectiviteit. Dit lijdt verder ook nergens naar... jij vindt dat iemand pas defensief rijdt als diegene nooit boetes krijgt (ergo: géén abonnement bij het CJIB). Ik vind een defensieve rijder iemand die verder kijkt dan het puntje van zijn motorkap, anticipeert en bijvoorbeeld voorbereid is op een dreigend ongeluk. Nu ga jij je weer verweren met dat ik dat niet kan omdat ik zeg dat ik last van bumperklevers voor me heb en zo hebben we een oneindige discussie :mrgreen:

Zullen we maar gewoon ophouden met vingertje wijzen?

@GTRene: :bag:

Meer weet ik er ook niet over te zeggen.... gekkenwerk

ErikMartijn

Bericht door ErikMartijn » 06 okt 2010, 01:53

Ik kwam net dit filmpje tegen:

Het zoveelste voorbeeld van dit kansloze gedrag. Maar wel goed om te zien dat er toch een aantal volwassenen in die wijk zich tegen dit gedrag keren en er echt wat aan doen. Of het wat uithaalt weet ik niet, het is iig een begin. Maar waar zijn de ouders van deze kleine crimineeltjes?

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 06 okt 2010, 09:20

:bag:

GTRene

Bericht door GTRene » 06 okt 2010, 10:47

ik haat dat soort pubers met zo'n gedrag...macho gedrag en kleding e.d. petjes/capuchons kids...
zie wel eens groepjes bv door de straat fietsen waar het vanaf straalt....dan denk ik wel eens Rambo gedachten :sealed:
magoed daar krijg je nog meer ellende van want dan weten ze waar je woont...
ben wel blij dat ik zoiets niet voor men huis heb zo'n vergaderplek der hangfiguren gangsters.

Fernando

Bericht door Fernando » 07 okt 2010, 21:55

Hier kan ik me toch zo aan doodergeren!!! Dit soort kanslozen gelijk terugschoppen naar %$#@%. Heb je helemaal niks aan in de maatschappij.... :twisted:

dvh

Bericht door dvh » 07 okt 2010, 22:01

ErikMartijn schreef:Ik kwam net dit filmpje tegen:

Het zoveelste voorbeeld van dit kansloze gedrag. Maar wel goed om te zien dat er toch een aantal volwassenen in die wijk zich tegen dit gedrag keren en er echt wat aan doen. Of het wat uithaalt weet ik niet, het is iig een begin. Maar waar zijn de ouders van deze kleine crimineeltjes?

Gewoon heel simpel op te lossen.
ME erop af, allemaal oppakken, naam , adres ,woonplaats erbij >>>> hop naar de ouders. 500 euro boete per kind.. Volgende keer is het 2000, de keer daarop 3 maandsalarisen.

Geloof me, dan is dit heel snel afgelopen.

Shakes

Bericht door Shakes » 07 okt 2010, 22:19

3 maandsalarissen. En de vorige keer 2000?

Plaats reactie