ook mooi die stilistische en bruikbare sleuven in voor en achterspoilerd
BMW 1 Serie M Coupé
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: 1 ///M Coupe
hij staat in elk geval in de basis? al mooi in de wielkuipen...best dik.
ook mooi die stilistische en bruikbare sleuven in voor en achterspoilerd
hoi ik wel van als het mooi gedaan is.
ook mooi die stilistische en bruikbare sleuven in voor en achterspoilerd
- romo
- Berichten: 27164
- Lid geworden op: 04 jun 2006, 17:43
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: 1 ///M Coupe
GTRene schreef:hij staat in elk geval in de basis? al mooi in de wielkuipen...best dik.
ook mooi die stilistische en bruikbare sleuven in voor en achterspoilerdhoi ik wel van als het mooi gedaan is.
Dat is ook mijn eerste gedachte..............................goed gevuld, daar houden we wel van...............
- Snipe
- Berichten: 12633
- Lid geworden op: 12 feb 2008, 20:08
- Locatie: Amsterdam
Re: 1 ///M Coupe
De Telegraaf heeft er al mee gereden.
# Zes-in-lijn zit ook in andere BMW's
# Geen unieke M-motor dus, ondanks dat echte BMW Motorsport
# Krachtig, compact en snel
# Klinkt geweldig
# Focus in het rijgedrag ligt op achterwielaandrijving
# Onderhuids veel M3-onderdelen
# Prijs waarschijnlijk rond de 80 mille
-
Shakes
- Berichten: 8315
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 13:02
- Locatie: 036
Re: 1 ///M Coupe
mooi
NEXT
Houden jullie de handjes boven het BMW dekbed dames?
NEXT
Houden jullie de handjes boven het BMW dekbed dames?
-
Andre
- Berichten: 11444
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: 1 ///M Coupe
80k is te veel duur voor zo n auto. 100k heb je een M3 sedan met 420pk. Dat verschil is te klein.
Plus vindt ik het nogal gek dat ze bij ///M nu al journalisten laten rijden. Terwijl het nog een auto is die half in de ontwikkeling zit. Zelfs het interieur is nog niet eens klaar. Plus die foto die je ziet daar heeft de ///M nog niet eens de definitieve achterspatborden. Dit zijn namelijk nog de opgeplakte versies.
Vreemd allemaal.
Focus in het rijgedrag ligt op achterwielaandrijving zegt ie.
hahah lol daar ligt de focus al jaren:)
Ik snap dat nooit, waarom men zulke mensen daarheen sturen. Er zijn ook maar echt heel weinig auto jounalisten die kunnen rijden en schrijven.
Heb werner budding een keer met een mitsubishi evo zien racen op zandvoort winter endurance. Ik bleef er voor de gein even achterhangen. Als je ooit onderstuur hebt gezien dan moet je dit maal 4 doen. De man had onderstuur wat je doe je dan dan hoepel je je stuur nog een aantal keren om. Ik heb nog nooit een stel voorbanden zo zien schreeuwen om hulp.
Wat is zo n Chris Harris dan brillant als je hem met de meeste nederlandse auto journalisten vergelijkt.
Plus vindt ik het nogal gek dat ze bij ///M nu al journalisten laten rijden. Terwijl het nog een auto is die half in de ontwikkeling zit. Zelfs het interieur is nog niet eens klaar. Plus die foto die je ziet daar heeft de ///M nog niet eens de definitieve achterspatborden. Dit zijn namelijk nog de opgeplakte versies.
Vreemd allemaal.
Focus in het rijgedrag ligt op achterwielaandrijving zegt ie.
hahah lol daar ligt de focus al jaren:)
Ik snap dat nooit, waarom men zulke mensen daarheen sturen. Er zijn ook maar echt heel weinig auto jounalisten die kunnen rijden en schrijven.
Heb werner budding een keer met een mitsubishi evo zien racen op zandvoort winter endurance. Ik bleef er voor de gein even achterhangen. Als je ooit onderstuur hebt gezien dan moet je dit maal 4 doen. De man had onderstuur wat je doe je dan dan hoepel je je stuur nog een aantal keren om. Ik heb nog nooit een stel voorbanden zo zien schreeuwen om hulp.
Wat is zo n Chris Harris dan brillant als je hem met de meeste nederlandse auto journalisten vergelijkt.
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: 1 ///M Coupe
Maar die kan toch ook een serieus potje sturen?Wat is zo n Chris Harris dan brillant als je hem met de meeste nederlandse auto journalisten vergelijkt.
Ik vind het een bijzonder gave auto deze 1M maar of ik er helemaal wild van wordt weet ik niet, qua uiterlijk vind ik hem te gek maar of hij sportief genoeg is slash snel genoeg, ik weet het niet.
-
Andre
- Berichten: 11444
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: 1 ///M Coupe
Ik ben dus ook heel nieuwsgierig als Chris Harris dat ding op een circuit heeft gereden. Dan weet je pas wat meer. Die man kan rijden en schrijven. Uiteindelijk is er maar 1 iemand die bepaald als het werkelijk wat is en dat ben je namelijk zelf.
- Petrolhead Tom
- Berichten: 13003
- Lid geworden op: 16 dec 2008, 14:56
- Locatie: vwupforum.com
Re: 1 ///M Coupe
Dat klopt, het licht er natuurlijk ook aan wat je zoekt in een autp, is hij te soft, dan is hij misschien wel perfect voor iemand om mee naar zijn vakantiehuis in Spanje mee te rijden. Is hij te hard, dan is hij weer een ideale tracktoy. Ben benieuwd.
- FreudeamFahren
- Berichten: 2855
- Lid geworden op: 06 aug 2009, 15:06
Re: 1 ///M Coupe
Tussen 80 voor een ///M1 (idd niet mals, eens) en 100 voor een ///M3 sedan zit wel even 25% verschil. Beetje kort door de bocht om te roepen dat dat dicht bij elkaar zit.
Vwb Harris vs Otoweek pennelikker. Iets met de juiste doelgroep bereiken? Als BMWs alleen verkocht worden aan echte D-F liefhebbers kunnen ze de tent morgen sluiten.
Vwb Harris vs Otoweek pennelikker. Iets met de juiste doelgroep bereiken? Als BMWs alleen verkocht worden aan echte D-F liefhebbers kunnen ze de tent morgen sluiten.
-
Aernoudt
- Berichten: 3957
- Lid geworden op: 04 jan 2007, 12:05
- Locatie: fwd sucks
Re: 1 ///M Coupe
8000+ rpm M motor versus opgepepte turbo motor etc. is voor veel mensen die 20K zonder meer waard. Gat is vrij klein: de toekomst zal bewijzen of het te klein is.FreudeamFahren schreef:Tussen 80 voor een ///M1 (idd niet mals, eens) en 100 voor een ///M3 sedan zit wel even 25% verschil. Beetje kort door de bocht om te roepen dat dat dicht bij elkaar zit.
Vwb Harris vs Otoweek pennelikker. Iets met de juiste doelgroep bereiken? Als BMWs alleen verkocht worden aan echte D-F liefhebbers kunnen ze de tent morgen sluiten.
Tent sluiten is echt pure onzin. Die zelfde opmerking hoor(de) je op het Alfa forum mbt 75 en RWD versus de Fiat aanpak van groter/meer: het is maar waar je als bedrijf voor kiets: groot worden en dus ook auto's maken waar je eigenlijk niet schter staat, of kiezen voor een kleinere doelgroep en je daar op richten. Consequentie van die laatste keuze is dat je niet zo groot wordt (en dat is dus voor een deel van de beleggers (lees speculanten) minder interessant), maar wel meer marge kunt draaien dan met de productie van huis tuin en keuken auto's (!). Onderzoek heeft dat al zo vaak bewezen, dat het wel wat vermoeiend is elke keer weer dit argument te moeten horen...
- FreudeamFahren
- Berichten: 2855
- Lid geworden op: 06 aug 2009, 15:06
Re: 1 ///M Coupe
Een niche bedienen en grote marges scoren brengt niet alleen voordelen met zich mee...
- dvh
- Berichten: 17197
- Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29
Re: 1 ///M Coupe
Van alle verkochte M's haalt 90% komt 90% niet op het circuit.Andre schreef:Ik ben dus ook heel nieuwsgierig als Chris Harris dat ding op een circuit heeft gereden. Dan weet je pas wat meer. Die man kan rijden en schrijven. Uiteindelijk is er maar 1 iemand die bepaald als het werkelijk wat is en dat ben je namelijk zelf.
Wat valt er meer te weten ?
-
OnlineKasteel
- Berichten: 5467
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
- Locatie: Haarlem
Re: 1 ///M Coupe
Prijs van 80k had ik 20 pagina's terug al geroepen, niets meer dan logisch als een 135i met navi/xenon/div zo door de 70 te configureren is.FreudeamFahren schreef:Tussen 80 voor een ///M1 (idd niet mals, eens) en 100 voor een ///M3 sedan zit wel even 25% verschil. Beetje kort door de bocht om te roepen dat dat dicht bij elkaar zit.
Vwb Harris vs Otoweek pennelikker. Iets met de juiste doelgroep bereiken? Als BMWs alleen verkocht worden aan echte D-F liefhebbers kunnen ze de tent morgen sluiten.
En als deze voor 80k echt af is, volgens mij worden de meeste m3's rond de 110k/120k afgeleverd nieuw. Maar als ding echt goed is, is de prijs 'te verantwoorden', maar dat duurt nog wel ff voor we dat weten...
-
Tom
- Berichten: 22480
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: 1 ///M Coupe
Het probleem is niet zozeer dat de prijs van de 1M en M3 relatief dicht bij elkaar liggen, maar dat 80k veel centen is als je voor 55k een 135i hebt. Dan moet die 1M wel heel geniaal rijden wil het de meerprijs waard zijn.
-
OnlineKasteel
- Berichten: 5467
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
- Locatie: Haarlem
Re: 1 ///M Coupe
55k is fantasie, een 135i aangekleed is gewoon 70kTom schreef:Het probleem is niet zozeer dat de prijs van de 1M en M3 relatief dicht bij elkaar liggen, maar dat 80k veel centen is als je voor 55k een 135i hebt. Dan moet die 1M wel heel geniaal rijden wil het de meerprijs waard zijn.
-
Tom
- Berichten: 22480
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: 1 ///M Coupe
135i in metallic kleur, M pakket (onderstel/stuurtje/spoilerwerk) met 18 inch, sportstoelen met leer, autom. airco, xenon, hifi speakers... zit ik op 59k.Kasteel schreef:55k is fantasie, een 135i aangekleed is gewoon 70kTom schreef:Het probleem is niet zozeer dat de prijs van de 1M en M3 relatief dicht bij elkaar liggen, maar dat 80k veel centen is als je voor 55k een 135i hebt. Dan moet die 1M wel heel geniaal rijden wil het de meerprijs waard zijn.
-
OnlineKasteel
- Berichten: 5467
- Lid geworden op: 15 feb 2006, 10:17
- Locatie: Haarlem
Re: 1 ///M Coupe
Je hebt gelijkt, was met 60k in de war, daar gaat ie nml vrij snel doorheen, zeker als je hem gelijk aan een M1 wilt samenstellen. Indien M ook std navi (3k), dct (3k), stoelen electr (1,5k). (en dan hebben we het nog niet over diff/chip wat bij elkaar toch weer een paar k aantikt)Tom schreef:135i in metallic kleur, M pakket (onderstel/stuurtje/spoilerwerk) met 18 inch, sportstoelen met leer, autom. airco, xenon, hifi speakers... zit ik op 59k.Kasteel schreef:55k is fantasie, een 135i aangekleed is gewoon 70kTom schreef:Het probleem is niet zozeer dat de prijs van de 1M en M3 relatief dicht bij elkaar liggen, maar dat 80k veel centen is als je voor 55k een 135i hebt. Dan moet die 1M wel heel geniaal rijden wil het de meerprijs waard zijn.
Ben overigens wel met je eens dat voor 60k je een 135i df-compleet kan samenstellen
-
Tom
- Berichten: 22480
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 17:35
Re: 1 ///M Coupe
Alleen geef je nu 20-25k extra uit omdat je dan een stel luxe opties en een M badge met bredere spatborden krijgt (zoals het er nu naar uit ziet
).
Vroeger deed je het vanwege een racy motor die nergens anders in te vinden was.
Vroeger deed je het vanwege een racy motor die nergens anders in te vinden was.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: 1 ///M Coupe
foto van hierboven is de opgeleukte 135i
das de 1-series M helemaal niet
ja misschien wat delen maar niet de auto die komt
das de 1-series M helemaal niet
ja misschien wat delen maar niet de auto die komt
-
Andre
- Berichten: 11444
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: 1 ///M Coupe
Rene dat is een 1///M ontwikkelings auto. Hij ziet er nog niet helemaal zo uit. Maar onderstel motor etc heeft ie al wel van een 1M.
Moet je drie filmpjes eens kijken die ik in het ppp porsche draadje heb gepost. Dat is de juiste spirit. 80% van de aankopen van GT3 en GT2 auto s zien veelal het circuit hebben ze doormiddel van onderzoek getest.
Ook bmw kan zich iets meer trackworthy specialiseren vindt ik. We hebben genoeg ///Marketing boten in het gamma. Wordt zwaar tijd voor een rijders auto.
Moet je drie filmpjes eens kijken die ik in het ppp porsche draadje heb gepost. Dat is de juiste spirit. 80% van de aankopen van GT3 en GT2 auto s zien veelal het circuit hebben ze doormiddel van onderzoek getest.
Ook bmw kan zich iets meer trackworthy specialiseren vindt ik. We hebben genoeg ///Marketing boten in het gamma. Wordt zwaar tijd voor een rijders auto.
- GTRene
- Berichten: 54882
- Lid geworden op: 01 mar 2007, 19:06
Re: 1 ///M Coupe
Ja stukjes van gezien, ben ik zeker met je eens...
denk ook wel dat BMW dat meer en meer gaat inzien, althans zo klinken de woorden een beetje de laatste tijd, al zal het niet zo worden als bij Porsche (niveau)
hopelijk slaan ze ook een deel de sportieve weg in voor straat auto's, al is het maar in beperkte oplage, zo kan de purist/rijder toch ook bij BMW blijven shoppen.
denk ook wel dat BMW dat meer en meer gaat inzien, althans zo klinken de woorden een beetje de laatste tijd, al zal het niet zo worden als bij Porsche (niveau)
hopelijk slaan ze ook een deel de sportieve weg in voor straat auto's, al is het maar in beperkte oplage, zo kan de purist/rijder toch ook bij BMW blijven shoppen.
- Macboy
- Berichten: 26187
- Lid geworden op: 02 feb 2006, 11:49
- Locatie: www.petkovski.nl
Re: 1 ///M Coupe
Heren laten we niet vergeten dat 80k een Telegraaf schatting is en de Nederlandse prijzen niets zeggen over de kwaliteiten van deze auto !
Wij worden door de overheid benadeeld bij de autoprijzen. Dus voordat we de auto enkel en alleen afkraken op de prijs moet je je ook nog afvragen of dit aan BMW of de overheid ligt. In het laatste geval is het gewoon onze pech en kun je BMW niets kwalijk nemen als de prijzen in Duitsland wel in orde zijn. Dan vind ik niet dat we de auto an sich mogen afkraken !
Verder moet duidelijk zijn dat een prijsverschil van 20k (als dit al zo is) tussen de M1 en de M3 gewoon heel veel is. Je bespaart je namelijk niet alleen 20k, je krijgt er ook nog eens een beter sturende auto voor terug en dat vergeten we even allemaal ...
Wij worden door de overheid benadeeld bij de autoprijzen. Dus voordat we de auto enkel en alleen afkraken op de prijs moet je je ook nog afvragen of dit aan BMW of de overheid ligt. In het laatste geval is het gewoon onze pech en kun je BMW niets kwalijk nemen als de prijzen in Duitsland wel in orde zijn. Dan vind ik niet dat we de auto an sich mogen afkraken !
Verder moet duidelijk zijn dat een prijsverschil van 20k (als dit al zo is) tussen de M1 en de M3 gewoon heel veel is. Je bespaart je namelijk niet alleen 20k, je krijgt er ook nog eens een beter sturende auto voor terug en dat vergeten we even allemaal ...
We hebben ook Hielke. Die kan ook prima rijden en schrijven (serieus bedoeld).Andre schreef:Ik ben dus ook heel nieuwsgierig als Chris Harris dat ding op een circuit heeft gereden. Dan weet je pas wat meer. Die man kan rijden en schrijven.
-
Andre
- Berichten: 11444
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: 1 ///M Coupe
Ja das waar onze blanke chris harris in een wide body uitvoering. 
- Michel P
- Berichten: 12572
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 13:37
Re: 1 ///M Coupe
LOLAndre schreef:Ja das waar onze blanke chris harris in een wide body uitvoering.
-
Andre
- Berichten: 11444
- Lid geworden op: 01 feb 2006, 12:57
Re: 1 ///M Coupe
Hier een nieuwe photoshop gebasseerd op de laatste officiele foto s van ///M

Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot] en 5 gasten
