O ja, oke sorry grotere (veel grotere) broerNutkees schreef:Niets daarvan kerel, wij als broers moeten toch even loret onveilig maken!!!
Ga het beperkte vermogenwel compenseren met deel 1Elmar schreef:
Licht onbezonnen gedrag ten zeerste aangeraden. Auto met redelijk vermogen ook.
![]()
Dat doet hij niet want hij gaat toch niet mee.............Kasteel schreef:Ga het beperkte vermogenwel compenseren met deel 1Elmar schreef:
![]()
, heb het idee dat het een gezellig groepje met dezelfde df gedachte kan worden. Hopen alleen dat onze advocaat de boel niet te veel ophoudt
.
Mij zie je zo over het hoofdElmar schreef:Dit is de planning van de run.
Precieze datum nog nader overeen te komen. Vertrekdag hoogstwaarschijnlijk een zondag of maandag.
Startplaats Namen (België) , vandaar de maas volgen, dan zit je al rap in Frankrijk.
Finishplaatsen:
- dag 1, Vitry le Francois
- dag 2 Thiers
- dag 3 Castres
- dag 4 Lloret de Mar
Dus we doen de Ardennen, het Frans Centraal Masief en de Pyreneeën aan.
Kosten:
Hotel of camping dien je zelf te regelen.
Precieze route voor de TOMTOM gratis verkrijgbaar.
![]()
Let wel, ik ga niet met een al te grote groep de run doen.
dat haal je makkelijk!DDX schreef:Hey julie hadden ook mee kunnen gaan naar Italie hoor, ook erg leuke bochtige wegen.
Moet wel zeggen dat julie erg optimistisch zijn met 500km per dag, dan kom je dus iedere keer na 22u aan in het hotel
Ik heb geheurd mannen onlyNutkees schreef:wat nou bochten ik knal gewoon rechtdoor de landerijen met die tractor!
Maareh gaan er ook dames mee of is het mannen only?
Misschien...eerst eens wachten op de data voor MINI United....Petrolhead Tom schreef:Tenzij ik de loterij win zie ik het nog niet gebeuren dat ik ineens een snelle auto tot mijn beschikking heb, iemand een gezellige bijrijder nodig?