@Richard: door emotie laten leiden is altijd lastig in dit soort kwesties. Romo gooit de dialoog open en zegt eerlijk dat hij hier niet over gehoord had. Als iemand daar iets over te zeggen heeft kan dat toch op een normale manier met de nodige fatsoen ?
Romo heeft toch ook niet gezegd dat dit middel werkt ? Zie het vraagteken in het onderwerp en het verzoek om licht in de duisternis te brengen ...
DCA, het middel tegen kanker?
- Macboy
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Re: DCA, het middel tegen kanker?
Laat ik even vooropstellen dat ik niemand wil kwetsen, iedereen die mij een beetje kent weet dit ook. Mocht iemand zich hoe dan ook gekwets voelen dan wil ik daar oprecht mijn excuses voor aanbieden.
Ik zit zelf aardig in het medische wereldje, velen weten dat hier ook. Ik lees veel, ik hoor veel, soms weet ik ook veel...................DCA was dus nieuw voor mij............, ik weet dus (lang) niet alles
De reden om er een draadje over te openen is duidelijk uitgelegd in de openingspost, daar valt weinig aan toe te voegen. De link die er bij was geplaatst, had een quote in zich van de laatste onderzoeks gegevens, welis waar door een club "verontruste moeders" geplaatst ( die daar ook het volste recht toe hebben IMHO)
Fora zijn handig in kennis verspreiden, maar ook kennis opdoen................in dat licht moet dit draadje worden beschouwd, niet meer, niet minder.............
Feit is dat er een vraagteken achter het openingsthema staat, vrijvertaald houdt dat in dat ;
1 Ik niet overtuigd ben
2 Eerst zien en dan geloven (gaarne RCT`s)
Ik heb het dus zeker niet gepost als zijnde de "heilige graal" tegen kanker.............ik loop zelf te lang mee in het wereldje om daar een gezonde vorm van wantrouwen tegen te hebben.
Ik hoop zo, bij deze, het e.e.a duidelijk(er) te kunnen maken...............
Ik zit zelf aardig in het medische wereldje, velen weten dat hier ook. Ik lees veel, ik hoor veel, soms weet ik ook veel...................DCA was dus nieuw voor mij............, ik weet dus (lang) niet alles
De reden om er een draadje over te openen is duidelijk uitgelegd in de openingspost, daar valt weinig aan toe te voegen. De link die er bij was geplaatst, had een quote in zich van de laatste onderzoeks gegevens, welis waar door een club "verontruste moeders" geplaatst ( die daar ook het volste recht toe hebben IMHO)
Fora zijn handig in kennis verspreiden, maar ook kennis opdoen................in dat licht moet dit draadje worden beschouwd, niet meer, niet minder.............
Feit is dat er een vraagteken achter het openingsthema staat, vrijvertaald houdt dat in dat ;
1 Ik niet overtuigd ben
2 Eerst zien en dan geloven (gaarne RCT`s)
Ik heb het dus zeker niet gepost als zijnde de "heilige graal" tegen kanker.............ik loop zelf te lang mee in het wereldje om daar een gezonde vorm van wantrouwen tegen te hebben.
Ik hoop zo, bij deze, het e.e.a duidelijk(er) te kunnen maken...............
- richardk
Re: DCA, het middel tegen kanker?
ik werk zelf in de biotechnologie, kom dus op het lab vaker van soort gelijke uitspraken tegen die wij eerst moeten testen. Daarbij heb ik wel geleerd dat sommige mensen alles als laatste strohalm gebruiken en dit ook verkondigen op het web. Is hun/haar goed recht, maar ik zie het liever onderbouwd.
ben zeker niet beledigd door je, maar kon me aardig in adwo zijn beleving vinden.
ben zeker niet beledigd door je, maar kon me aardig in adwo zijn beleving vinden.