Nürburgring: alle foto's, filmpjes en verhalen!
- Petrolhead Tom
Re: Nürburgring: alle foto's en filmpjes en verhalen !
Heel veel geluk gehad denk ik! Mooi dat het alleen blik is.
- Paskal
- Auto: meerdere
- Robertdj
Geluk bij een ongeluk
Lijkt alsof hij onder de vangrail is geschoven (zoals bij mij) maar is een beetje moeilijk met ring vangrails.

-
Zonde Linc... Ik was er gister ook en zeker rond de middag was het dramatisch nat. Zelf rustig rondgegaan en op 1 kleine schuiver na niets spannends.
Ik heb je ook nog zien staan trouwens
Erg jammer.
4 rondjes gedaan en bij de laatste was het lekker droog, eindelijk ook wat meer tempo erin gelegd op de droge stukken en zelfs een Audi A3 2x ingehaald(ik haalde hem na T13 zegmaar in, en daarna werd het nat, toen schoof hij mij weer voorbij.... Voor pflanzgarten kon ik hem weer voorbij.
Volle polle op sommige stukken gegaan en de auto hield zich prima
Bij Brunnchen eindelijk goed de bocht kunnen aansnijden (bij Eschbach eruit zegmaar en dan het 'rechte' stukje bij Brunnchen) en volgas in de 3 er doorheen... heerlijk die kick 

En indiaantje spelen:

Ik heb je ook nog zien staan trouwens

4 rondjes gedaan en bij de laatste was het lekker droog, eindelijk ook wat meer tempo erin gelegd op de droge stukken en zelfs een Audi A3 2x ingehaald(ik haalde hem na T13 zegmaar in, en daarna werd het nat, toen schoof hij mij weer voorbij.... Voor pflanzgarten kon ik hem weer voorbij.
Volle polle op sommige stukken gegaan en de auto hield zich prima

En indiaantje spelen:
- Arthur
- Auto: Nr.51
Zijn foto's van z'n eigen auto in dit draadje, maakt dat nog wat uit?Paskal Morriën schreef:Deze topic gemist??
- Nutkees
- Auto: Dodge Viper
Lijkt me dat de eigenaar inderdaad zelf mag beslissen om deze te tonen of niet? Wanneer het nu schade is van een ander kan ik me de regel wel voorstellen.Arthur schreef:Zijn foto's van z'n eigen auto in dit draadje, maakt dat nog wat uit?Paskal Morriën schreef:Deze topic gemist??
- Arthur
- Auto: Nr.51
Ben niet helemaal op de hoogte van die regel, het hoe en waarom. Maar van je eigen auto lijkt me dat niet zo'n probleem.
En anders worden we wel terug gefloten
En anders worden we wel terug gefloten

- GTRene
zonde en altijd scary olie of koelvloeistof op de baan...
wel heel mooie beelden zeg...wat apart die motorkap happende vangrail...packman.
succes met weer opbouwen.
wel heel mooie beelden zeg...wat apart die motorkap happende vangrail...packman.
-
Er lag inderdaad op ontzettend veel plekken zand... bordjes met Olspur etc...GTRene schreef:zonde en altijd scary olie of koelvloeistof op de baan...
- Linc (Bas)
ik heb de beelden maar even weggehaald, aangezien er specifiek in dat topic wat paskal post, staat dat er zulke beelden niet meer mogen.
- MartijnGizmo
Een dwars rondje in een Mercedes CL55AMG met Werner Gusenbauer en een Driftbox:
- FreudeamFahren
Die blijft gaaf, vooral ook het opschakelen in de drift in Wehrseifen en Klostertal II is 8) Kritische noot: hij laat links en rechts wel wat mogelijkheden liggen. Hatzenbach is maar lafjes, Flugplatz doet ie niet, Schwedenkreuz niet en van Breidscheid maar de helft. Maar goed, iets met goede stuurlui en aan wal staan, dus ik zeg niks 

- MartijnGizmo
Viel mij ook al op, maar het blijft natuurlijk een flinke boot met lange versnellingen en open differentieel... 

- FreudeamFahren
Open diff? Ik vermoed dat daar wel een sperretje onder hoor
Hij heeft sowieso 100 liter water bij zich die op de banden gespoten wordt. Anders is 't rubber te snel op 

- JohanH
Balen Bas, maar belangrijkste is dat jullie zelf niets hebben.Linc (Bas) schreef:De auto nog even goed gechecked alles werkte nog zoals het hoorde. Motorkap opgevouwen en achter in de auto gegooid. Toen me broer opgehaald, daarna de 2 dames en toen gelijk naar huis gereden. Geen verschil in rij gedrag van de auto, geen trilling en hij rijdt nog gewoon rechtdoor, hij trekt niet in het stuur. Het lijkt dus alleen blikschade en wat plastic dingen afgebroken.
Was dit de CR auto die wit geverfd is of had je er nog een BMW naast?
-
Die CL55 is ook niet helemaal standaard meer lijkt me..
Super vet geluid trouwens!
Super vet geluid trouwens!

- Linc (Bas)
Nee dit was een andere bmw, de carbagerun bmw kwam niet meer door de apk en is naar de sloop. Toch nog 350 voor gekregenJohanH schreef:Balen Bas, maar belangrijkste is dat jullie zelf niets hebben.Linc (Bas) schreef:De auto nog even goed gechecked alles werkte nog zoals het hoorde. Motorkap opgevouwen en achter in de auto gegooid. Toen me broer opgehaald, daarna de 2 dames en toen gelijk naar huis gereden. Geen verschil in rij gedrag van de auto, geen trilling en hij rijdt nog gewoon rechtdoor, hij trekt niet in het stuur. Het lijkt dus alleen blikschade en wat plastic dingen afgebroken.
Was dit de CR auto die wit geverfd is of had je er nog een BMW naast?

- Adje ///M3
- KW
Coole fotoFrankS schreef: En indiaantje spelen:

-
Afgelopen zondag, tijdens een baansluiting:
![]()

- Knot
Tering... arme remschijven... 

-
Omkeren en reverse doen

-
Daar was ik ook bang voor, maar gelukkig toen ik van de baan afging viel het mee. Heb het echter wel bij een rondje gelaten want qua baansluitingen had ik er niet zo veel vertrouwen inKnot schreef:Tering... arme remschijven...

- Knot
Met mijn stalen handel zou ik gek worden, zou m elke 30sec een halve meter voor en achteruit rollen.... 
Ik wacht wel lekker tot november, 5 uur rondjes knallen en laatste uurtje ff een set 15inch oproken, zulk soort baansluitingen zitten we niet op te wachten!

Ik wacht wel lekker tot november, 5 uur rondjes knallen en laatste uurtje ff een set 15inch oproken, zulk soort baansluitingen zitten we niet op te wachten!
- JP
Daar stond ik ook tussen....geloof iets van 45min aan liggen sluiten. Remmen waren ook mijn zorgen. Nadeel van mijn automaat is dat ie meteen begint te kruipen als je de rem loslaat. Was continue, automaat in N, handrem, automaat in D, handrem los, kruipen, remmen, automaat in N, handrem erop etc.etc.
Ook fijn dat Ringtaxis ed gewoon niet aansloten en de rest maar moest schuiven. Hou je natuurlijk wel nog van die Ring-Porsche-stamgasten die hetzelfde deden. Wachten is blijkbaar alleen voor de plebs....
Ook fijn dat Ringtaxis ed gewoon niet aansloten en de rest maar moest schuiven. Hou je natuurlijk wel nog van die Ring-Porsche-stamgasten die hetzelfde deden. Wachten is blijkbaar alleen voor de plebs....