Wereldzaken, oorlogen, politiek, waarvan je denkt...
- Ravin ///M
Re: Wereld zaken/oorlogen/politiek e.d. waarvan je denkt...
Laptop met rode knipperlamp ligt onder het bed van de Chief of Staff van het Pentagon?
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ravin ///M schreef:Laptop met rode knipperlamp ligt onder het bed van de Chief of Staff van het Pentagon?
Tel Aviv ?
- Ravin ///M
What's the difference 

- GTRene
cyberwar...
best apart.
dat is dan weer het nadeel als je buiten je land shopt...ze kunnen ook backdoor programmaas inbouwen in apparatuur om ze zo "veilig" te stellen of buiten werking of om te volgen van buitenaf in theorie.

best apart.
dat is dan weer het nadeel als je buiten je land shopt...ze kunnen ook backdoor programmaas inbouwen in apparatuur om ze zo "veilig" te stellen of buiten werking of om te volgen van buitenaf in theorie.
- Ravin ///M
Hoezo theorie. Een bedrijf als Siemans verkoopt heus niet zonder stil gehouden restricties apparatuur aan Iran.
-
- Auto: Fun Damn Mentally
http://www.nu.nl/buitenland/2344218/gel ... chter.html" onclick="window.open(this.href);return false;
zo jammer he...ik zei 't al....en dan bij devolgende ramp weer zo'n enorme publieksshow met coryfeeen etc....
Ben blij dat ik toen niks heb gegeven.
zo jammer he...ik zei 't al....en dan bij devolgende ramp weer zo'n enorme publieksshow met coryfeeen etc....
- Arthur
- Auto: Nr.51
Idd, dat wel. Maar is toch te triest voor woorden dat dat steeds weer gebeurt... 

- GTRene
.............diep triest, ipv dat ze schepen vol goederen en bouwmaterialen en werkers daar dumpen en gewoon aan de gang gaan oid.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ach, das allemaal economie............................onder het motto;
Hoe krijg ik jouw Snip het snelst in mijn knip....................

Hoe krijg ik jouw Snip het snelst in mijn knip....................

- Robertdj
Kak, kleine rot lettertjesRobertdj schreef:Gelijk het boek besteld.romo schreef:Er komt hoe dan ook een "Clash of Civilizations"..................
http://nl.wikipedia.org/wiki/Botsende_beschavingen" onclick="window.open(this.href);return false;

- Fernando
Helemaal mee eens. Voor die mensen daar is het treurig, maar bij zulke corrupte landen komt het geld overal terecht behalve bij hen die het het hardste nodig hebben.Robin schreef:http://www.nu.nl/buitenland/2344218/gel ... chter.html
- dvh
Wat denken jullie hiervan ?
http://www.nu.nl/binnenland/2347828/waa ... uropa.html" onclick="window.open(this.href);return false;
'gives me the creeps'
http://www.nu.nl/binnenland/2347828/waa ... uropa.html" onclick="window.open(this.href);return false;
'gives me the creeps'
- Joy
What can you do about it ? Het doel van terrorisme is al bereikt wanneer de menigte angst is aangejaagd en men zich er naar gaat gedragen.
- GTRene
ze zijn al jaren bezig ondergronds, heeft verder weinig van doen of je een bepaalde vorm van religie niet meer zo welkom heet...goedschiks of kwaadschiks gaat the holy? war door...voorlopig.
dus ja wij krijgen ook wel meer last, of beter gezegd ook weer....het komt niet van vandaag op morgen
dus ja wij krijgen ook wel meer last, of beter gezegd ook weer....het komt niet van vandaag op morgen

- Fernando
Joy heeft een goed punt, daarom ben ik er ook niet zo bang voor. Je kunt wel constant met angst leven maar dat is precies wat "ze" willen. Dikke middelvinger voor ze.... :jenna:
- GTRene
oppassen voor je de straat oversteekt...
voor de rest leef je leven (zo goed en kwaad dat gaat
) en laat je niet te veel leven door
wat dat betrefd hebben meer mensen in NL echt last van bepaalde buren/buurt of lui die de buurt terroriseren, dan terroristen :idea:
voor de rest leef je leven (zo goed en kwaad dat gaat

wat dat betrefd hebben meer mensen in NL echt last van bepaalde buren/buurt of lui die de buurt terroriseren, dan terroristen :idea:

-
Gisteren op TV het programma "Klasgenoten" oid?
Zat een man die in Jakarta had gewerkt en zijn benen was kwijtgeraakt bij de bomaanslagen van 2009.
Erg indrukwekkend hoor, ook zijn visie op het hele gebeuren.
Zat een man die in Jakarta had gewerkt en zijn benen was kwijtgeraakt bij de bomaanslagen van 2009.
Erg indrukwekkend hoor, ook zijn visie op het hele gebeuren.
- Robertdj
Je kan er toch niets tegen doen, tenzij je de rest van je leven binnen wilt zitten.Fernando schreef:Joy heeft een goed punt, daarom ben ik er ook niet zo bang voor. Je kunt wel constant met angst leven maar dat is precies wat "ze" willen. Dikke middelvinger voor ze.... :jenna:
- Ravin ///M
Beter genieten van het mooie weer en de Autosalon Mondial du Paris! 

-
OnlineWJ
http://news.yahoo.com/s/yblog_upshot/20 ... cal-debate" onclick="window.open(this.href);return false;
- GTRene
wow, das wel heel hard/duidelijk.
in NL al betaal je geen zorgkosten helpen ze je, al heb je geen huis krijg je er 1 toegewezen enz

omgekeerde wereld

- Ravin ///M
Dat is wat je noemt phucked- up government.
- dvh
PVV wil elf kilometer te hard voorlopig niet bekeuren
Uitgegeven: 14 oktober 2010 14:52
Laatst gewijzigd: 14 oktober 2010 14:52
AMSTERDAM - Gedoogpartij PVV wil dat automobilisten die maximaal elf kilometer per uur te hard rijden daarvoor niet meer worden bekeurd, aangezien het nieuwe kabinet de maximumsnelheid op autosnelwegen wil verhogen van 120 naar 130 kilometer per uur.
© NU.nl/Hans van HamersveldTweede Kamerlid Raymond de Roon (PVV) heeft daarover donderdag Kamervragen gesteld aan de nieuwe minister van Veiligheid en Justitie Ivo Opstelten (VVD).
De Roon eist niet alleen een 'onmiddellijke stop' op het uitdelen van bekeuringen op snelwegen, nu Opstelten is aangetreden. Wat hem betreft worden ook de bonnen die zijn uitgeschreven sinds het bekend worden van het regeerakkoord, ingetrokken.
-------------------
hoera voor pvv ?
Uitgegeven: 14 oktober 2010 14:52
Laatst gewijzigd: 14 oktober 2010 14:52
AMSTERDAM - Gedoogpartij PVV wil dat automobilisten die maximaal elf kilometer per uur te hard rijden daarvoor niet meer worden bekeurd, aangezien het nieuwe kabinet de maximumsnelheid op autosnelwegen wil verhogen van 120 naar 130 kilometer per uur.
© NU.nl/Hans van HamersveldTweede Kamerlid Raymond de Roon (PVV) heeft daarover donderdag Kamervragen gesteld aan de nieuwe minister van Veiligheid en Justitie Ivo Opstelten (VVD).
De Roon eist niet alleen een 'onmiddellijke stop' op het uitdelen van bekeuringen op snelwegen, nu Opstelten is aangetreden. Wat hem betreft worden ook de bonnen die zijn uitgeschreven sinds het bekend worden van het regeerakkoord, ingetrokken.
-------------------

- JP
Slecht plan, want dit is nou net de gros van de bekeuringen die binnenkomen. Dan worden de 12+ km's te hard zeker verdubbelt? Ze willen toch hetzelfde geld (liefst nog meer) in het laatje krijgen
- dvh
Wellicht een heel gek idee, maar misschien je inkomsten via iets anders behalen dan via de automobilist ? :o