Wouter81 schreef:En mooi die sneer van GW tegen links, Cohen en Halsema. Haha, geen beter vermaak dan leedvermaak.

Wouter81 schreef:En mooi die sneer van GW tegen links, Cohen en Halsema. Haha, geen beter vermaak dan leedvermaak.
Je moet bijna wel respect hebben voor de manier waarop hij het tot een marginaal flutpartijtje gereduceerde CDA toch in een hoofdrol weet te manoeuvreren.Niels schreef:Verhagen is het meest achterbakse mannetje wat er rond loopt en ik heb 0,0 respect voor die man.
Ik quote je even deels, want die opmerking hoor ik vaker alleen dan gericht aan de PVV. Die cijfers moet je wel even in perspectief plaatsen:Snipe schreef:Het kabinet bestaat straks voor 50 procent uit mensen van een partij die 13,6 procent van de stemmen kreeg
Zoiets bedoelde ik inderdaad. Omdat 68% van 5.000 mensen het eens is met die 13,6% vormen ze straks de helft van het kabinet.Maus335i schreef:Snipe schreef:Dus om nou te zeggen dat 13,6% (of 15,45%) niks zou voorstellen..........
Dat hele congres heeft niks meer met democratie te maken. Die paar duizend man in Arnhem konden praktisch besluiten of er een meerderheid in de tweede kamer zou gaan ontstaan of niet. Feitelijk gezien hadden ze ineens het stemrecht voor 4,8 miljoen Nederlanders?
Gebruikers op dit forum: Berry1000RR, Chaert-RS, Gisae, Google [Bot], HarryC, Kadett, MarcF, MarcH, Mark 320iS, Semrush [Bot], SlowCo en 1 gast