ipod op de E90
-
Onlinesmiley
- Auto: Opel Speedster Supercharged
ipod op de E90
Tijd voor een nieuw leasesletje (e90) en probeer de ipod aansluiting helder te krijgen.
Het wordt een business edition (Die komt met een 606 unit), en ik wil er alleen een ipod op aan kunnen sluiten.
Is dan optie 694 Voorbereiding aansluiting montage cd wisselaar/ipod (86 euri) genoeg?
Het wordt een business edition (Die komt met een 606 unit), en ik wil er alleen een ipod op aan kunnen sluiten.
Is dan optie 694 Voorbereiding aansluiting montage cd wisselaar/ipod (86 euri) genoeg?
- Snipe
Re: ipod op de E90
Zit er niet standaard een aux-aansluiting in zo'n ding?
-
Onlinesmiley
Ja, aux is standaard. Ipod naar aux converter en gaan?Snipe schreef:Zit er niet standaard een aux-aansluiting in zo'n ding?
Maar als ik voor 86 euri de ipod in de dash kan gooien, en hij wordt opgeladen bij het rijden, is het me dat wel waard.
- Snipe
Ja, maar volgens mij heb je daar weer wat anders voor nodig. Tenzij het veranderd is en nu ineens goedkoop is, maar da's niks voor BMW natuurlijk.
-
Onlinesmiley
Zou goed kunnen
Want er is ook nog een kitje (6FL) om die audio over de radio/idrive en stuur te besturen voor 369,- maar dat vindt ik overdreven.
Misschien toch maar langs de dealer rijden

Want er is ook nog een kitje (6FL) om die audio over de radio/idrive en stuur te besturen voor 369,- maar dat vindt ik overdreven.
Misschien toch maar langs de dealer rijden

- Snipe
Dat kitje werkt trouwens wel lekker. Dat dan weer wel.
- Ravin ///M
Voorbereiding iPod is nog niet de kabel met aansluitmogelijkheid voor je iPod. Althans niet bij de e6x. Ik moest een aparte iPod interfacekabel kopen.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik heb ook zo`n aparte kabel....................3mm jackplug en een USB...............alles verder middels iDrive aan te sturen, opladen doet ie ook....................werk dikke prima.........
-
Vriend van me werkt in die aansluitingen ed.
Zo uitgebreid dat je hem zelfs via de Idrive ed. kan bedienen geloof ik,
Maar dat zal bij jullie systemen ook wel zijn?
(Ze leveren alleen bedrijven, en alle achteraf inbouw word geloof ik via hun besteld.....?!)
Zal hem eens doorsturen!
Zo uitgebreid dat je hem zelfs via de Idrive ed. kan bedienen geloof ik,
Maar dat zal bij jullie systemen ook wel zijn?
(Ze leveren alleen bedrijven, en alle achteraf inbouw word geloof ik via hun besteld.....?!)
Zal hem eens doorsturen!
-
Onlinesmiley
Weet je nog welke vinkjes je daar toen voor gezet hebt romo?romo schreef:Ik heb ook zo`n aparte kabel....................3mm jackplug en een USB...............alles verder middels iDrive aan te sturen, opladen doet ie ook....................werk dikke prima.........
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
smiley schreef:Weet je nog welke vinkjes je daar toen voor gezet hebt romo?romo schreef:Ik heb ook zo`n aparte kabel....................3mm jackplug en een USB...............alles verder middels iDrive aan te sturen, opladen doet ie ook....................werk dikke prima.........
Vinkjes?
egh....................gewoon plug and play...................makkelijker kan niet................
- Ravin ///M
Inderdaad alles via iDrive te bedienen, maar da's logisch - wat is het nut anders.
-
Onlinesmiley
Dat "nut" is 370 euro extra, en als je leasebudget op is en je zit je eigen bijdrage aan te vinken, is het ineens allemaal wat minder leuk
Sensatec versus stof (echt leer is geen optie)
Nog tips hierover? (de verkoper vandaag prefereerde stof)

Sensatec versus stof (echt leer is geen optie)
Nog tips hierover? (de verkoper vandaag prefereerde stof)
- romo
Nou ja (het blijft persoonlijk uiteraard), maar voor die 370 euries heb je wel een boel plezier................al zeg ik het zelf, het bedienings gemak, het laden, gewoon een iPod gebruiken zoals het bedoeld is........................gewoon zelf maar kopen (althans dat zou ik doen dan he)