G Kolkman schreef:Ah, Salt Lake City 8) .
Scenic Highway 92 is dan je vriend

.
Geen idee of we daar vandaag overheen gekomen zijn maar we hebben op de terugweg wel het Salt Lake gezien vanuit de verte.
Op een absurd vroeg tijdstip richting Miller Motorsports park voor een panoramafoto van alle aanwezige Vipers... daarna naar het kartcircuit (3e in de eerste heat en toen ik in de 2e heat de eerste positie had ben ik daar uit gebumpt door een vrouw die tegen me aan knalde

Heb d'r meteen "even" uitgenodigd voor revanche op zondag).. daarna de SRT experience waar een aantal Chargers, Challengers en een 300C SRT 8 aanwezig waren, van allemaal hebben de achterbanden nogal veel geleden en heb bij de Oranje Challenger flink mijn best gedaan

... door naar de road course op Miller zelf en in wat liet de instructeur me achter het stuur instappen.......... juist, DE exacte Viper ACR die het record op de Nurnburgring neergezet heeft

.... godverdomme dan sta je dus even met je bek vol tanden.... ik geloof niet dat ik het op kan brengen om die ervaring onder woorden te brengen dus je zult je eigen inlevings -en voorstellingsvermogen moeten gebruiken... even later een ACR cabrio in Snakeskin Green/zwarte strepen over het autocross circuit gejaagd en een niet onverdienstelijke tijd neergezet...
Sjah wat wil ik nog meer kwijt... gisteravond diner gehad in het Grand America waar dus het originele concept van de Detroit show uit 1989 stond... VM-01... het oorspronkelijke prototype van de GTS... een 1 van 1 ACR cabrio met een paar leuke extra goodies...