Wanneer spot ik je weer eens in een apple store:) Die ouwe PC van je rammelt bijna uitelkaar.

Autoblog schreef:
BMW is de eerste autofabrikant die een houder voor je iPad gaat aanbieden als accessoire. Apple fanboys weten nu dus welke auto ze moeten kopen…
Speciaal voor de achterpassagiers heeft BMW een houder ontwikkeld waar je lekker makkelijk je iPad in kan klikken. En dankzij de WiFi hotspot functie van BMW’s ConnectedDrive kan je uiteraard lekker internetten op de achterbank. Ook kan je de houder in verschillende standen zetten zodat je lekker flexibel bent.
Inderdaad behoorlijk brak... daarmee winnen ze de oorlog niet.Tom schreef:Very fast en responsive![]()
http://www.youtube.com/watch?v=c0IiKaa8 ... r_embedded" onclick="window.open(this.href);return false;
Wat een bagger zeg... maar je hebt wel een desktop OS op je tablet
Macboy schreef:Dit is dan wel briljant
't Is toch jouw geld? Als jij het het waard vind moet je het kopen..BrianV schreef: Ben al aan het verzinnen waarom ik hem nodig heb ( ter uit leg van omstanders )
Feitelijk is het alleen maar een speeltje
Perhaps you have a point, on the other side i dont want to live at home for rest of my life...Tom schreef:'t Is toch jouw geld? Als jij het het waard vind moet je het kopen..BrianV schreef: Ben al aan het verzinnen waarom ik hem nodig heb ( ter uit leg van omstanders )
Vrouwen kopen 30 paar schoenen waarvan ze sommige misschien maar drie keer dragen. Tja.
BrianV schreef:Perhaps you have a point, on the other side i dont want to live at home for rest of my life...Tom schreef:'t Is toch jouw geld? Als jij het het waard vind moet je het kopen..BrianV schreef: Ben al aan het verzinnen waarom ik hem nodig heb ( ter uit leg van omstanders )
Vrouwen kopen 30 paar schoenen waarvan ze sommige misschien maar drie keer dragen. Tja.
Tom schreef:Anders rot je ff een eind op
Gebruikers op dit forum: Amazon [Bot], Joost H., Semrush [Bot] en 10 gasten