Aral 102: waar tanken in DL over de grens bij Arnhem?

Dit is ons algemene autoforum.
Plaats reactie
Arthur
Auto: Nr.51

Re: Aral 102: waar tanken in DL over de grens bij Arnhem?

Bericht door Arthur » 29 sep 2010, 09:27

JP schreef:LMet die Shell fuelsave bespaar je wel tot 1 liter op de 50. Dan praten we toch over max. 2% zuiniger.....Wow, dat is toch wereldschokkend veel, als het je boeit...(facepalm) Met lean-rijden, KAN ik wel 10% zuiniger zijn. Heb ik geen Shell-meuk voor nodig, al is aan dat rijden geen reet aan.
Wat een gel*l :wink: 10% zuiniger en dan nog eens extra die 2%. Het is alles of niets hoor :) Je wilt niet weten hoeveel lui dat interessant vinden. Dat het ons geen ene moer kan schelen wat een auto verbruikt is in de massa echt wel anders.

Sperdy

Re: Aral 102: waar tanken in DL over de grens bij Arnhem?

Bericht door Sperdy » 29 sep 2010, 10:55

Arthur schreef:
JP schreef:LMet die Shell fuelsave bespaar je wel tot 1 liter op de 50. Dan praten we toch over max. 2% zuiniger.....Wow, dat is toch wereldschokkend veel, als het je boeit...(facepalm) Met lean-rijden, KAN ik wel 10% zuiniger zijn. Heb ik geen Shell-meuk voor nodig, al is aan dat rijden geen reet aan.
Wat een gel*l :wink: 10% zuiniger en dan nog eens extra die 2%. Het is alles of niets hoor :) Je wilt niet weten hoeveel lui dat interessant vinden. Dat het ons geen ene moer kan schelen wat een auto verbruikt is in de massa echt wel anders.
Met Arthur eens. Ken zat mensen die bijv. 25km omrijden in hun Daihatsu Foetsie (1 op 45), omdat de benzine ergens anders 0,1 cent goedkoper is en misschien ook zuiniger rijdt. De massa wil wel zo goedkoop mogelijk zich voortbewegen in NL. Wij df-ers zijn niet helemaal representatief voor autoland :lol: en dat is een understatement. Ik wil Go***mme die 102 aan de pomp en :df: Ik zie het totaal aan uitgaven voor autorijden - snelheidsbekeuringen, wegenbelasting, dure brandstof, te dure auto, etc. - als normale uitgave in NL die bij het autorijden horen. Een stukje 200 rijden tussen Utrecht en Amsterdam is toch leuk? Ja, kost gewoon een paar centen, nou en? :df: :df:

Plaats reactie