BMW M3 GTS
- Fernando
Re: BMW M3 GTS
Natuurlijk maar is het nou zo'n moeite om ff een paar fatsoenlijke foto's te maken?
- Joop
Opmerking was ook niet serieus bedoeld...
...maar een paar fatsoenlijke foto's maken moet toch wel te doen zijn lijkt mij.
Na goed: wie haalt'm op??

...maar een paar fatsoenlijke foto's maken moet toch wel te doen zijn lijkt mij.
Na goed: wie haalt'm op??

- Petrolhead Tom
Ik niet! 

-
Nog een te koop. Terwijl er nog niet eens zoveel uitgeleverd zijn.
http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detai ... ge=1&row=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.autoscout24.ch/AS24Web/Detai ... ge=1&row=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- Petrolhead Tom
Toch apart.....
- Sperdy
Kunnen allerlei redenen achter liggen natuurlijk. Misschien is 'ie wel gekocht door importeur als demo, maat dat hok moet direct verkocht worden natuurlijk. Business as usual. Misschien is de auto aangekocht door een bedrijf dat failliet is gegaan, zit je met zo'n ding in je maag als importeur, weet ik het. De auto moet nog geleverd worden? november 2010?
Maar de werkelijkheid is dat de koper er vanaf ziet nadat 'ie las dat de GTS eigenlijk net zo snel is als een CLS op de NBR , en heeft toen maar een 318d gekocht en deze GTS afgezegd ...
Maar de werkelijkheid is dat de koper er vanaf ziet nadat 'ie las dat de GTS eigenlijk net zo snel is als een CLS op de NBR , en heeft toen maar een 318d gekocht en deze GTS afgezegd ...
-
lol, dat zal het zijnFerdiACS1 schreef:...

- Petrolhead Tom
Hier in huis hebben we ook een 318D ik kan me werkelijk niet voorstellen dat een GTS beter rijd. :banaan:
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Gewoon handel......................er is altijd iemand op de wachtlijst die naast de pot piste......................en nu voor aanzienlijk wat Euries meer alsnog zo`n ding kan kopen..............en vervolgens ook doet.......
-
+ 1
gaat puur om knaken. Auto's zien als een emotioneel object waar je gebonden aan bent zien is sowieso lachwekkend.
gaat puur om knaken. Auto's zien als een emotioneel object waar je gebonden aan bent zien is sowieso lachwekkend.
- Macboy
Hoezo, dat heb jij toch ook met die Prius ?
- Downforce Hans
Vergeet zijn scooter en 40 inch plasma niet.Macboy schreef:Hoezo, dat heb jij toch ook met die Prius ?

-
Is dat zo? Een voorbeeld: mijn ouders geven niets om auto's. Met een bepaalde auto uit het verleden hebben zij echter dingen meegemaakt dat ze er nu nog met een bepaald (positief) enthousiasme kunnen praten. Herinneringen koppel je aan de omstandigheden. Een auto kan daar een onderdeel vanuit maken.Shakes schreef:.... Auto's zien als een emotioneel object waar je gebonden aan bent zien is sowieso lachwekkend.
Evenzogoed als er mensen met een slechte herinnering er juist niets meer mee te maken willen hebben.
Daarmee zeg ik niet dat we allemaal even geobsedeerd als die Bugatti liefehbber die een aantal jaar geleden bij Sonja op TV was, en zijn vrouw wilde ruilen voor een auto door het leven hoeven te gaan, maar dat een auto weldegelijk emotie kan losmaken bij iemand.
-
Wat ik wilde zeggen is dat het voor handelaren niets anders is dan een object waarop je geld kunt verdienen.
Kennis van me heeft z'n eigen garage. Aan een Porsche sleutelen is voor hem hetzelfde als sleutelen aan een Starlet.
Hans het is 52"
Kennis van me heeft z'n eigen garage. Aan een Porsche sleutelen is voor hem hetzelfde als sleutelen aan een Starlet.
Hans het is 52"
- Downforce Hans
Nan,Shakes schreef:Wat ik wilde zeggen is dat het voor handelaren niets anders is dan een object waarop je geld kunt verdienen.
Hans het is 52"
Door die kleine huiskamer lijkt het 52.........maar in werkelijkheid is het 32.
Sorry, ik had gehoopt dat ik je het niet hoefde te vertellen maar dat je er zelf achter zou komen.
Hetzelfde is eigenlijk ook van toepassing op je...........nou ja, laat eigenlijk maar :shithappens

-
En ik was gister nog zo lief voor je 

- Downforce Hans
Heb je mijn briefje op je kussen niet gevonden dan?
-
Laat me raden: een foto van een M3 GTS ?Downforce Hans schreef:Heb je mijn briefje op je kussen niet gevonden dan?

- Mathieu
Nou, nee.
Ik ken ze allebei een beetje dus als het al een fotootje was dan stond er echt wel iets anders op.
Maar Hans had het nadrukelijk over een briefje.
Dus zal het wel een lief rijmpje zijn geweest. Hans heeft me weleens verteld dat hij voor de familie ook altijd de Sinterklaarijmpjes moest maken.....................
Ik ken ze allebei een beetje dus als het al een fotootje was dan stond er echt wel iets anders op.
Maar Hans had het nadrukelijk over een briefje.
Dus zal het wel een lief rijmpje zijn geweest. Hans heeft me weleens verteld dat hij voor de familie ook altijd de Sinterklaarijmpjes moest maken.....................

- Macboy
"Ik ben Hans en ik neuk als een ouwe gans."
Zoiets ?
Zoiets ?
- Downforce Hans
Macboy schreef:"Ik ben Hans en ik neuk als een ouwe gans."
Zoiets ?
Dat moet je thuis maar even vragen................

-
"In plaats van de Adonis die was beloofd,
zult u het moeten doen met een Waterhoofd"
Zoiets?
Zoiets?
- Petrolhead Tom
- Downforce Hans
Als het over jou zou gaan had er wat anders moeten staan.......steve smith schreef:"In plaats van de Adonis die was beloofd,
Zoiets?
" ik trek me nu maar even terug want ik heb alweeeeeeer last van mijn rug" iets in deze trend denk ik dan aan.......

- Snipe
Al zie ik nog zo'n lekker wiefDownforce Hans schreef:Als het over jou zou gaan had er wat anders moeten staan.......
" ik trek me nu maar even terug want ik heb alweeeeeeer last van mijn rug" iets in deze trend denk ik dan aan.......
alleen mijn rug wordt stief