Dan maar online bestellen, scheelt ook weer 15eu

Speel je op pc of console?VLA schreef:Hmm vind hem zelf nogal tegenvallen. Dat het geen simulatie is dat wist ik, maar zelfs als arcade game vind ik hem niet echt lekker aanvoelen. Het (career) idee is super, de graphics zijn ook ok, maar de gameplay en besturing zelf vind ik nogal minder. Dit terwijl ik de meeste games van codemasters erg vermakelijk vind.
Ik heb hem voor de pc met G25. Grid vind ik vele malen beter sturen dan deze game trouwens. Ik ga hem wel eens op de ps3 uitproberen, want ik zat al lang uit te kijken naar een leuke F1 game, en baal wel een beetje dat deze zo tegenvalt.ArjandeV schreef:Speel je op pc of console?VLA schreef:Hmm vind hem zelf nogal tegenvallen. Dat het geen simulatie is dat wist ik, maar zelfs als arcade game vind ik hem niet echt lekker aanvoelen. Het (career) idee is super, de graphics zijn ook ok, maar de gameplay en besturing zelf vind ik nogal minder. Dit terwijl ik de meeste games van codemasters erg vermakelijk vind.
Er schijnt nogal een lag te zijn op pc tussen stuur en game.. Ik heb hier met Grid op de pc ook last van..
Same met g25 op ps3..Rivanov schreef:PS3 i.c.m. Logitech Driving Force GT heeft totaal geen last van input lag. Rijdt super!
k33z schreef:Ik heb nu ook wat meer tijd met de game doorgebracht. Gewoon op de Xbox360 met controller, geen zin om stuur aan te sluiten.
Eigenlijk is er weinig goeds aan dit spel buiten de graphics, maar toch spreekt het mij nog steeds aan om even te knallen. Spel gaat een bepaald gevoel dat een echte sim niet geeft (stukje beleving door de mooie graphics, meer casual te spelen, etc.).
Klinkt een beetje tegenstrijdig, maar ik vind het een leuk spel om af en toe eens tegen de computer te spelen.
Maar het spel is veel te vroeg uitgebracht, zit werkelijk VOL met bugs / onvolkomenheden. Hierbij even een paar voorbeelden:
- Pitstop bug (je kan niet meer weg als er anderen achter je in de pit komen, unsafe release)
- Tijden van AI kloppen niet. Tijden in bijvoorbeeld Q kloppen niet. Soms haal is een AI speler in (rij je dus een snellere ronde), maar toch zetten ze dan een snellere tijd neer. Tijden lijken voorgeprogrammeerd te zijn, tijden kloppen in ieder geval niet met de werkelijke pace. Hier nog een leuk filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=lEZ6InjuYGk" onclick="window.open(this.href);return false;
- AI is vreselijk slecht. Ze remmen te vroeg, rammen maar raak, etc etc. Zelfs GP1 (1990 ergens) had dit beter voor elkaar.
- Physics zijn erg raar. Rij eens een grindbak in, dan stop je en draai je om je as. Physics hoeven niet realistisch te zijn, maar het moet niet zo zijn dat er dingen gebeuren die niet logisch of spectaculair zijn.
- Schademodel is brak of ontbreekt volledig
- Straffen zijn vreemd
Zo zijn er nog veel meer dingen die totaal niet kloppen. Het spel zet een stap in de goede richting, maar ze zullen nog wel een paar jaar nodig hebben om een echt goede game te maken.
Ik kan 100 dingen noemen die echt slecht zijn, maar toch vind ik de game vermakelijk
k33z schreef:I
Maar het spel is veel te vroeg uitgebracht, zit werkelijk VOL met bugs / onvolkomenheden. Hierbij even een paar voorbeelden:
- Pitstop bug (je kan niet meer weg als er anderen achter je in de pit komen, unsafe release)
- Tijden van AI kloppen niet. Tijden in bijvoorbeeld Q kloppen niet. Soms haal is een AI speler in (rij je dus een snellere ronde), maar toch zetten ze dan een snellere tijd neer. Tijden lijken voorgeprogrammeerd te zijn, tijden kloppen in ieder geval niet met de werkelijke pace. Hier nog een leuk filmpje:
http://www.youtube.com/watch?v=lEZ6InjuYGk" onclick="window.open(this.href);return false;
- AI is vreselijk slecht. Ze remmen te vroeg, rammen maar raak, etc etc. Zelfs GP1 (1990 ergens) had dit beter voor elkaar.
- Physics zijn erg raar. Rij eens een grindbak in, dan stop je en draai je om je as. Physics hoeven niet realistisch te zijn, maar het moet niet zo zijn dat er dingen gebeuren die niet logisch of spectaculair zijn.
- Schademodel is brak of ontbreekt volledig
- Straffen zijn vreemd
Zo zijn er nog veel meer dingen die totaal niet kloppen. Het spel zet een stap in de goede richting, maar ze zullen nog wel een paar jaar nodig hebben om een echt goede game te maken.
Ik kan 100 dingen noemen die echt slecht zijn, maar toch vind ik de game vermakelijk
+1Roy schreef:Opzich wel apart, heb echt helemaal geen last van bugs. Pitstop bug niet gehad, slechte AI die op me knalt niet gehad, tijden die niet kloppen niet gehad etc.
Vind het een zeer leuk spel
Ik kwam er gisteren eindelijk achter dat ik ook nog eens last had van de savegame corruptie bug. Ik had het eigenlijk moeten weten, maar ik had een R&D gedaan op Melbourne en daarna het spel netjes afgesloten, dus heb ik er verder niet meer bij nagedacht, maar twee dagen later knalde het spel er consequent gewoon uit voordat ik in de paddock kwam. €40 Onspeelbaar plezier. Wat het voor mij legaal gezien eigenlijk sowieso is omdat ik met een NO CD moet spelen, anders doet ie het namelijk niet vanwege Secuwrong(/Securom from only Sony). Ik loop dus eigenlijk ook nog het risico dat Steam en of GFWL mij gaat bannen. Moeten ze proberen, dat gaat een heel leuk mailtje worden..........Roy schreef:Opzich wel apart, heb echt helemaal geen last van bugs. Pitstop bug niet gehad, slechte AI die op me knalt niet gehad, tijden die niet kloppen niet gehad etc.
Vind het een zeer leuk spel
Daar heb ik nog geen problemen mee gehad(wel leuk, niet helemaal mijn ding). Maarrrr ik heb hem ook vrij laat gekocht, dus toen zullen de bugs er al wel uitgehaald zijn.Tom schreef:Klinkt als die laatste Operation Flashpoint.
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 3 gasten