Blijkbaar altijd beter betaald dan in Polen, anders kwamen ze hier niet natuurlijk....RutgerK schreef:We zullen helaas moeten accepteren dan bij voordelen ook nadelen komen. Veel Nederlanders profiteren van lage arbeidskosten bij het verbouwen de laatste jaren en veel bedrijven kunnen het hoofd financieel boven water houden door de laagbetaalde immigranten.
Dit ligt dus aan ons beleid in NL. Onze eigen schuld , en de kif van de NL bouwvakker tov de 'Pool' niet te vegeten de laatste jaren. Ik ben de laatste jaren in de verbouwing(en) van ons pand geweest, maar d'r komt er bij mij GEEN oostblokker in. Integendeel. En zo ken ik ze hier wel meer.
Maar in 't westen vh land zal 't anders liggen, maar is de schuld van de open grenzen/NL dus.
Dan snap je zelf ook wel dat 't dubbel negatief is, ze pakken 't werk af.....en ook daarbij 'n 'stukje criminaliteit', je moet echt met Cohen aan de thee Rutger.RutgerK schreef: Dat is een verworvenheid van de open grenzen en ja dat betekent ook dat er een stukje criminaliteit wordt mee 'geïmporteerd'.