Ook daar ben ik het mee eensErik Stoffelsen schreef:Als ie netjes is gemaakt vormt dat geen probleem toch?Niels schreef:Het zal niet de eerste zijn die lang stilstaat vanwege een schade reparatie traject idd

Ook daar ben ik het mee eensErik Stoffelsen schreef:Als ie netjes is gemaakt vormt dat geen probleem toch?Niels schreef:Het zal niet de eerste zijn die lang stilstaat vanwege een schade reparatie traject idd
Idd ja.....ook boekjes en stempels worden vervalst......niet van horen zeggen maar van gezien hebben...Knot schreef:Ook een boekje is te neppen natuurlijk, blote oog kom je vaak een heel eind!
Tsja, wat is schadevrij he.....nu schadevrij, of een schadevrij verleden.....Vlokmans schreef:Leuk die foto's, die gForce nog opdiept![]()
Auto staat er mijns inziens netjes bij, maar sluit me aan bij de vorige poster: bedrijf krijgt de schijn wel wat tegen. Er van uitgaande dat dezelfde CSL die met schade in werkplaats stond, nu als schadevrij wordt aangeboden. Zo dik zijn de CSL's niet gezaaid, dus ja.....
absoluut, er zijn zeer creatieve mensen in een bepaalde hoek van de handel die zo hun centjes verdienen.duifjes.com schreef:Idd ja.....ook boekjes en stempels worden vervalst......niet van horen zeggen maar van gezien hebben...Knot schreef:Ook een boekje is te neppen natuurlijk, blote oog kom je vaak een heel eind!
Helemaal mee eens. Dat vind ik ook hoor, en als autoverkoper handel ik ook niet anders.Vlokmans schreef:Ware woorden Fabian, met ook wel een nieuw inzicht voor mij. Ik, als "leek te goeder trouw" zie (hopelijk) met eigen ogen ook wel dat de auto op dit moment schadevrij is. Ik ging er daarom ook altijd van uit dat "schadevrij" betrekking heeft op het verleden van de auto. Maar een keer een nieuwe bumper, of portier...tsja....wat is schadevrij? Wordt een semantische verhandeling dan. Zoals vast al eerder gezegd, gaat het om het eerlijke verhaal bij de auto en de kwaliteit van het herstel.
Gast hou het nou gewoon bij kaas! Paul gebruikt een hoop UK spullen net zo goed als wij 2 RHD auto's hebben. Heeft iets met wisselkoersen te makenErik Stoffelsen schreef:er is een 80K MILES blok in gekomen,siegerdehaan89 schreef:en disse?
http://www.driftking.nl/productenbekijk" onclick="window.open(this.href);return false; ... coupe.html
Kijk uit dat het geen 250 pk variant is!!
Weut ik veel, ik roep maar wat Steve.steve smith schreef:Gast hou het nou gewoon bij kaas! Paul gebruikt een hoop UK spullen net zo goed als wij 2 RHD auto's hebben. Heeft iets met wisselkoersen te makenErik Stoffelsen schreef:er is een 80K MILES blok in gekomen,siegerdehaan89 schreef:en disse?
http://www.driftking.nl/productenbekijk" onclick="window.open(this.href);return false; ... coupe.html
Kijk uit dat het geen 250 pk variant is!!kom dan niet met onzin over een yank....
Ondertussen stijgt de vraagprijs weer... Van 9 rond naar 9.950Jules schreef:die E36 ziet er wel strak uit.... voor zoiets zou ik bijna m'n E30's eruit schoppen.... gaaf ding!!
Ohja de E36 van een oud collega van me staat ook te koop zag ik, is ook wel een net en eerlijk ding:
http://link.marktplaats.nl/373605175" onclick="window.open(this.href);return false;
Alleen rood voor zo'n auto..... ik weet het niet....
Lekkere verkoper, dan weer 10k, dan weer 8750.... straks weer 11 als rood in de mode is in november?Roman S. schreef:en door naar €8750..
Advertentietekst:FreudeamFahren schreef:*klik* Nog een Mugello rode...
Gebruikers op dit forum: bartje325i, Majestic-12 [Bot] en 3 gasten