Record omzet BMW
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Record omzet BMW
` BMW heeft vorig jaar een recordomzet
van 49 miljard euro bereikt,5% meer dan
over 2005.De omzet is ook hoger dan de
markt had verwacht.Het Duitse bedrijf
leverde 1.373.970 auto's van de merken
BMW,Mini en Rolls-Royce af.
"2006 is financieel het beste jaar tot
nog toe voor BMW geweest",zegt topman
Reithofer in een persbericht.In maart
volgen de definitieve cijfers.
van 49 miljard euro bereikt,5% meer dan
over 2005.De omzet is ook hoger dan de
markt had verwacht.Het Duitse bedrijf
leverde 1.373.970 auto's van de merken
BMW,Mini en Rolls-Royce af.
"2006 is financieel het beste jaar tot
nog toe voor BMW geweest",zegt topman
Reithofer in een persbericht.In maart
volgen de definitieve cijfers.
- Bert ///M3
-
Boeit mij allemaal geen zier.
Ik wil het haar recht op de kop als ik een bocht neem. Ik wil maximaal genieten van het rijden. Poetsen doet mijn vrouw door het huis. De benzine dampen moeten de visser die langs de kant staat op zijn brilletje beslaan. De walmen moet uit de wielen slaan van de remblokken. De remschijven moeten rooier van kleur zijn dan verlichting van de wallen.
Haaks met die troep. Bmw maakt nog leuke rijders auto lelijk of mooi ik moet 250 plus pk een sper en rwd en 2 jaar garantie en de lichtste af fabriek voor het minste geld ganz neu. Wie levert dat juist BMW Ben geen specifieke bmw poetser er moet gereden worden. Gebruiken dat spul. M3 poetsen is zonde van je tijd en zo had bmw het niet gewild brulle met spulle.
Wie gaat hier dit jaar door voor de Driving Fun poets bokaal 2007?
Ik wil het haar recht op de kop als ik een bocht neem. Ik wil maximaal genieten van het rijden. Poetsen doet mijn vrouw door het huis. De benzine dampen moeten de visser die langs de kant staat op zijn brilletje beslaan. De walmen moet uit de wielen slaan van de remblokken. De remschijven moeten rooier van kleur zijn dan verlichting van de wallen.
Haaks met die troep. Bmw maakt nog leuke rijders auto lelijk of mooi ik moet 250 plus pk een sper en rwd en 2 jaar garantie en de lichtste af fabriek voor het minste geld ganz neu. Wie levert dat juist BMW Ben geen specifieke bmw poetser er moet gereden worden. Gebruiken dat spul. M3 poetsen is zonde van je tijd en zo had bmw het niet gewild brulle met spulle.
Wie gaat hier dit jaar door voor de Driving Fun poets bokaal 2007?
-
Ik meende dat we hier op www.driving-fun.com zitten. Of is dat alleen alleen ons kliklinkje en dat we hier op het zaad over de auto zeilen en uitpoetsen maar.
Nogmaals rijden moeten jullie.
Jullie moeten meer uitgeven aan rubber en remblokken en niet op velgen sites en turtlewax.nl rondzwalken.
Dan maak je je ook niet zo druk meer om design.
Rebel is de juiste man die hier reageert. Rijdt zelf een FWD TT met DSG. Zo n auto had ik ook willen hebben voor 45k met RWD 265pk en handbak nieuw. Maar ja een mooi design heeft ie wel qua rijden verveel ik me al na 1 km maar een mooi design heeft ie echt wel.
Volgens mij loopt die m3 van romo op 3 cilinders van al dat boulevard cruisen.
Tip http://www.de-vijverberg-trofee.nl/
Nogmaals rijden moeten jullie.
Jullie moeten meer uitgeven aan rubber en remblokken en niet op velgen sites en turtlewax.nl rondzwalken.
Dan maak je je ook niet zo druk meer om design.
Rebel is de juiste man die hier reageert. Rijdt zelf een FWD TT met DSG. Zo n auto had ik ook willen hebben voor 45k met RWD 265pk en handbak nieuw. Maar ja een mooi design heeft ie wel qua rijden verveel ik me al na 1 km maar een mooi design heeft ie echt wel.
Volgens mij loopt die m3 van romo op 3 cilinders van al dat boulevard cruisen.
Tip http://www.de-vijverberg-trofee.nl/
-
- Auto: Fun Damn Mentally
BMW bouwt goede/lekkere en mooie degelijke representatieve wagens. No doubt. De wereld loopt ermee weg.(Zie omzet).Ze kosten wel wat. Heb je 't er niet voor over op een of andere manier, dan niet gaan zeiken over de vormgeving blabla, dat Italiaanse merk heeft de gaycar of the year.
http://www.gccc.nl/home/index.php
Zegt mij genoeg. Ik ken idd mooiere wagens dan BMW, die staan bij Lamborgini en bij Ferrari en Porsche(alleen GT3 en Turbo) etc.
Je moet voor de gein ff gaan rijden in een A3 en een 159. Dan weet je meteen waarom BMW zo gewaardeerd wordt en waarom ze 't zo goed doen. En dan niet haaks etc. Gewoon leuk rijden.
En wil je idioterie wat Andre zegt, moeten ze me even 1 merk noemen waar je skeef mee kunt op droog.
Niet EVOs en Stis roepen daar kun je dat std niet mee, alleen op nat.
Representatief, degelijk en idioterie. BMW dus.
http://www.gccc.nl/home/index.php
Zegt mij genoeg. Ik ken idd mooiere wagens dan BMW, die staan bij Lamborgini en bij Ferrari en Porsche(alleen GT3 en Turbo) etc.
Je moet voor de gein ff gaan rijden in een A3 en een 159. Dan weet je meteen waarom BMW zo gewaardeerd wordt en waarom ze 't zo goed doen. En dan niet haaks etc. Gewoon leuk rijden.
En wil je idioterie wat Andre zegt, moeten ze me even 1 merk noemen waar je skeef mee kunt op droog.
Niet EVOs en Stis roepen daar kun je dat std niet mee, alleen op nat.
Representatief, degelijk en idioterie. BMW dus.

-
Andre schreef:Een mooie vrouw die niet lekker rijdt ben je ook zo op uitgekeken.
Een lelijke vrouw die wel lekker rijdt ben je ook zo op uitgekeken. Maar met je ogen dicht heb je wel de ride of the century gehad.
Mooie vrouwen die niet lekker rijden??? In greunningen dan toch....
Ligt vaak ook aan de chauffeur...
- Bert ///M3
- Femme
Dat gezeur over design ook altijd. Als de huidige BMW's je niet aanstaan koop je maar een Audi of Mercedes. BMW levert designs van het hoogste niveau die vooruitstrevend, dynamisch en aansprekend zijn en durf hebben. Zeker naar de recente facelifts is weer weinig reden meer te klagen. Wel moet je een auto goed aankleden en daar zit 'm vaak het probleem. Concepts worden ook niet gepresenteerd op 16 inch velgen, staan niet decimeters hoog op hun poten, hebben de wielen niet diep in de wielkasten verzonken en zijn wél voorzien van aggressief/dynamisch bumperwerk. Dus even 19 inch velgen, een aero- of M-sportpakket, verlagingsset en spoorverbreders monteren en je hebt je perfect geproportioneerde BMW.
- RVV