We want more, we want more.....

This. I like.Robin Hartog schreef:Nou vooruit.
Als dat kleurverschil er niet is heeft men de auto overgewapperd. Ze hadden het allemaal. Deuren werden gespoten aangeleverd, evenals alle CFK delen. Die zijn dus ook een tint anders.Rickstah schreef:Dat kleurverschil van de deur is optisch
Nah.Metchu schreef:ik merk de laatste tijd dat Bertikipedia er een concurrent bij heeft met WikiSteve
You have just been LuukedDe planning is om alles begin oktober af te hebben, waarbij overigens niet de foto's het meeste werk zijn maar de eveneens op deze dag gemaakte video.
+1M@rcel schreef:Sodeknetter, das lekker
Alleen zie ik Bert overal opduiken, die lijkt echt overal verstand van te hebben als het op techniek aankomt. Of Steve is meer verlegen en houdt het "low profile"Metchu schreef:ik merk de laatste tijd dat Bertikipedia er een concurrent bij heeft met WikiSteve
Bedoel je de CSL die je in het filmpje ziet van de 1e generation shoot? Dat kenteken hoort idd niet bij de auto.bm-dub schreef:damn!jammer dat ik dit heb gemist, ziet er goed uit allemaal. alleen die CSL, dat kenteken lijkt me van rond 2001, geen echte CSL?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten