Die gasten hebben het al jaren over Nijverdal, en nu moeten ze maar 'ns bewijzen hoe cool dat is

+1Kees Bunk schreef:Volgende keer.
Die gasten hebben het al jaren over Nijverdal, en nu moeten ze maar 'ns bewijzen hoe cool dat is
Dus jij komt ook?Laurens schreef:Ohjee kan ik niet maken om dan niet te komen
Watskeburt? Rijbewijsloos of iets anders? :ORiceaux schreef:Ik kan helaas ook niet komen, mag de komende weken geen autorijden.
Collaps/insult gehad zondagmiddag. Oftewel zomaar buiten bewustzijn geraakt. 6 uur voor onderzoek in het ziekenhuis gelegen, maar ze hebben nog niks kunnen vinden. Moet binnenkort terugkomen voor een MRI + EEG-scan. Tot die tijd hebben de artsen me afgeraden om auto te rijden, aangezien nu nog niet in te schatten is of het weer gaat gebeuren of niet.....Watskeburt? Rijbewijsloos of iets anders? :O
Ik zou wel willen, maar zit dan vol in de voorbereidingen van m'n tentamens dus is verstandiger van niet
Worden er niet meer op......Erik Stoffelsen schreef:Zoals de topic titel zegt;
Zin om weer eens vanuit DF te gaan karten!
Woensdag avond 13 OKTOBER, Nijverdal, 3 a 4 heats.
Wie gaan er mee?
*Erik Stoffelsen
*BrianV
*Kees Bunk
*Maat BrianV
*Maat Erik Stoffelsen (OVB)
*broertje maat erik
*
.28 of .58 kan ik op station Nijverdal West zijn.Erik Stoffelsen schreef:john, gerwin en ik vetrekken waarschijnlijk rond een uur of half 7, hoe laat daar aanwezig? zullen we maar half 8 afspreken, eerste heat rond 8 uur?
Kees, hoe laat en waar moet ik je oppikken?
Of heb je dat toevallig al geregeld met iemand anders?
Ik zie dat het een UUR rijden is.Kees Bunk schreef:.28 of .58 kan ik op station Nijverdal West zijn.Erik Stoffelsen schreef:john, gerwin en ik vetrekken waarschijnlijk rond een uur of half 7, hoe laat daar aanwezig? zullen we maar half 8 afspreken, eerste heat rond 8 uur?
Kees, hoe laat en waar moet ik je oppikken?
Of heb je dat toevallig al geregeld met iemand anders?
Ik zorg dat ik daar om 7 uur sta. Kijk maar wanneer je langs komt.
Kees Bunk schreef:Als het lukt rij ik graag een stukje mee.
Jij woont in Putten toch? Als je me daar op station kan zetten red ik het verder wel.
ik ook, kannie wachten!!!BrianV schreef:OEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE ik heb er zin ibn :banaan: .
Ik kom alleen omdat de militair zo nodig paar tenten moet bouwen in het bos
Ja, nog altijd zelfde 06!Kees Bunk schreef:M'n handschoenen liggen klaar.
Dit keer geen zin om hele dag m'n helm mee te slepen, dus dan maar een x zo'n zweetding aan![]()
Erik, jij hebt nog zelfde 06 neem ik aan?
Die van mij is ook nog hetzelfde
06 36 30 44 47
Ik zie je om half 8 op station nijverdal west
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten