Nou, lekker de knuppel in het hoenderhok flikkeren, maar ik zou me vrijwel direct aanmelden bij de verkeerspliesie. Vandaag ook weer zo'n idioot......
Rij je op de waldwei en je ziet van 3km afstand een ambulance met alle toeters en bellen op je af komen rijden. En nog presteert (zeer waarschijnlijk een vrouw, kan me niet aan die indruk onttrekken) om de ambulance flink lang op te houden op de linkerbaan. Hij moest 2 tot 3x van links naar rechts op zijn eigen rijbaan bewegen om duidelijk te maken dat er iemand door haar (?) dood ligt te gaan. Iets waar ik echt ontzettend kwaad om kan worden, want als je zelf spoedeisende hulp nodig hebt wil je dat deze mensen het liefst al gisteren voor je deur staan.
Even dat specifieke gevalletje terzijde... Flitsen hou ik niet van, dus daar zal ik me ook tegen weren. Maar ik weet zeker dat ik de staatskas flink zou kunnen spekken aan het niet voorrang verlenen aan verkeer op de linkerbaan, het niet knipperen, slapen achter het stuur en al dat soort fratsen. Per definitie onveilig weggedrag dus.
Andere mensen die misschien andere carriere's in plaats van de huidige voor ogen hadden, pokerprofessional?