Of je moet het via de Beier spelen, ik verkoop em aan de Beier (jammer dat die Z4 een automaat is die ze hebben staan) en jij ruilt je Touring in voor die van mij.
Sander ik had je PB'tje gelezen, handelaarsprijzen geloof ik wel, dealers die de auto kennen ruilen echt wel hoger in. De handelsprijs die jij me doorgaf was voor een kale 325i touring ex. Die van mij is even wat luxer. (nieuwprijs 55K) Nu weet ik wel dat je goodies goed afschrijft, maar het maakt een auto ook actractief voor de wederverkoop.Sander Spoolder schreef:Je zou de touring naar de handel kunnen doen, maargoed, dan weten we allemaal dat je minder geld vangt als bij inruil. Of schorsen en op marktplaats zetten, maar of dat alles is?
Vanochtend even mee gereden. Prima auto. Luxe en keurige staat. maar niet voor mij. Ik vind de touring al een boot maar dit is nog een paar slagen erger. alsof je zweeft ipv rijd. power viel voor een 3 liter handbak tegen eigenlijk net als de touring. e60 5 serie rijden is niet aan mijn besteed. een uurtje later kreeg een leen 116i mee. mijn god een nieuwe wereld lijkt wel open te gaan na zo'n 530i. zo in control zo betrokken bij het rijden, direkt en speels, agiel... echt BMW rijden, dat vind ik niet in een 5 serie. ja je leest het goed een 116i lach er maar om maar stap maar eens vlak achter elkaar in.Remy schreef:Heb je er nou al een keertje mee gereden? Ik verwacht eigenlijk wel een uitgebreid testverslag!
Gebruikers op dit forum: Reihen 6 en 5 gasten