Erg mooie donkervoort.

Wel een beetje veel geld...

ja uber gaaf...kon der zo niet 1 vinden maar prijzen zijn dan richting 45K ofzo...weet zo niet eens die prijzen zo zelden worden ze aangebodenErikMartijn schreef:Of zo'n lola T70 replica met v8...
dat lijkt me echt genieten, niet snel wel heel apart en pittig...Hans R schreef:Ik had een Lola GD T70 Spyder gevonden en ook al mail contact gehad maar idd 45000,- pond en dan krijg je nog wat BPM eroverheen helaas..
Ik voel toch sterk voor die BRG Westfield Eleven met 1380cc motortje, ik heb hier een aanbieding van diezelfde Eleven die Rene gepost heb, hij heeft maar 100pk maar weegt ook maar 500kilo.
Ik heb ze even een mailtje gestuurd hoe de registratie zit, want het zal mooi zijn als ik hier een klassiek kenteken op kan krijgen..
heb ik ook aan zitten denkenmaar daar kom je de drempels of vele niet mee over...echt onpraktischG Kolkman schreef:Iets radicaler denken:
http://www.pistonheads.com/sales/1732093.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
.....because life is too short to drive boring cars!
1962 MAHRYA 1 - GROUP 7/CAN AM RACE CAR
Hand formed all aluminum body
Space Frame Cooper Monaco style chassis
Owned and raced by Floyd Sable, raced at Road America, Southport Airport, MN, Donnybrooke, and Brainard
Later raced by Salt Walther Converted to street use in the 80's by a previous owner
Chevrolet V8 366ci, chrome steel cross drilled crank, block deck rolled, roller rockers, 11-1 forged pistons, Pink rods
New stainless steel headers and exhaust
Huge finned alloy drum brakes
60's Corvair trick trans axle, clutch dynamics, aluminum flywheel
Original paint by Boyd Jeffries and George Barris - Pearl White & Candy Red
Includes file with photos and original Autoweek and Competition Press ads from 1967 and 1969
Very original and unique Can-Am, Group 7 style sports racer from the 60's
$29,900
Richardt. schreef:Volg dit topic bij vlagen en weet dus niet alles.
Maar wat was precies de reden dat de 340 R het veld moest ruimen? Leek me toch de lightweight bij uitstek eigenlijk 8)
motor achterin en RWD enz enz...beetje vreemd, maar wel lekkerNeuzugang aus bestem Vorbesitz. YES ROADSTER Clubsport: 790 KG, 286 Audi Turbo PS, 0-100 km/h unter 4 Sekunden!!! In Handarbeit gefertigt. Kein Fahrzeug von der Stange!!! Der hier angebotene Roadster ist in lichtsilber metallic, Voll Leder Recaro Clubsport Schalensitze in schwarz, Interieur Paket creme, 18 Zoll BBS Le Mans Radsatz dreiteilig, Sportfahrwerk BIELSTEIN Druck und Zugstufe einstellbar, grosse Brmbo Bremsanlage, 4- Punkt Gurte, Sportlederlenkrad, Sportauspuff mit Sportktalysatoren, Persenning, Clubsport Paket, usw., usw... Inzahlungnahme und Finanzierung auf Anfrage möglich. Zwischenverkauf und Irrtümer vorbehalten.
Denk het niet meer. Rene heeft wel de gave om de meest bijzondere auto's te vinden.Erik Stoffelsen schreef:Smaak, Rene? Heb je ook nog smaak?
Dat zeer zeker!Oof schreef:Denk het niet meer. Rene heeft wel de gave om de meest bijzondere auto's te vinden.Erik Stoffelsen schreef:Smaak, Rene? Heb je ook nog smaak?
Van de Elise S2 is er ook een 190 sport geweest Hans. Gegarandeerd met 190 pk (individuele uitdraaien) en een gewicht van dacht ik 710 kg. Laag dus voor een S2. Dat lijkt me wel wat voor je.Hans R schreef:Die Westfield eleven is gaaf!
Vandaag de 340R weggebracht naar de nieuwe eigenaarhij heeft al een hele verzameling oa diverse Jags incl een D-type
erg gaaf. Heeft al eerder een Lotus Elise R gehad en de 340R stond hoog op zijn verlanglijstje.. dat stond hij bij mij ook altijd..
En nu....... geen idee want alles valt tegen na dit 340R avontuur, een Exige te luxe en te zwaar een Elise te soft, Ariel Atom te lelijk, die Brooke Double R wordt waarschijnlijk lastig op Nederlands kenteken te krijgen..
Misschien maar eens een wintertje overheen laten komen en met een knipoog kijken naar een Donkervoort of HKT want daar had ik een mooie van gezien met een S2000 motor 8) maar helaas 2 weken geleden is die verkocht..
Als iemand nog een idee heeft dan hoor ik het graag! En misschien heeft Allen een beetje gelijk een dak deze keer zal handig zijn
een brede smaak heet datErik Stoffelsen schreef:Dat zeer zeker!Oof schreef:Denk het niet meer. Rene heeft wel de gave om de meest bijzondere auto's te vinden.Erik Stoffelsen schreef:Smaak, Rene? Heb je ook nog smaak?![]()
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Fabian, Mark 320iS, Murena, Richardt., Thomas H en 7 gasten