Welke kies jij (Duits super trio) RS5, M3 en C63 AMG
- Robin Hartog
Re: Welke kies jij (Duits super trio) RS5, M3 en C63 AMG
Ik denk toch (ondanks grote BMW fappert) de C63. Dat geluid! Heerlijk bruut ding. 

- Macboy
En dan zijn er nog steeds mensen met een plaat voor hun kop die denken dat dit het BMW forum is 
C63 gekozen.

C63 gekozen.
-
- Ravin ///M
- Chris van S.
Dit forum is toch voor leightweight RWD fappers? Dus dit draadje is dan sowieso kansloos.....Macboy schreef:En dan zijn er nog steeds mensen met een plaat voor hun kop die denken dat dit het BMW forum is![]()

-
Helaas geen M3 sedan in de test, doe dan maar de C63 Estate. Geen liefhebber van coupe's
-
Uit die drie auto's toch de C63 Kombi. Indien zelf samen te stellen een M3 limo DCT.
- Guiliabc
De rs5, eindelijk heb ik dan een voorsprong(door techniek)
- Tristan
LOL, en dan nog langzamer zijn dan de M3 met minder vermogen en 2 aandrijfassen minder. Voorsprong door techniek wordt ineens achterstand door techniek.Guiliabc schreef:De rs5, eindelijk heb ik dan een voorsprong(door techniek)
Heb verder niks tegen de RS5, want qua looks misschien wel de mooiste. Zeker qua interieur.
-
Fuck, ik wil wel een sedan inderdaad.M@rcel schreef:Helaas geen M3 sedan in de test, doe dan maar de C63 Estate. Geen liefhebber van coupe's
M3 Sedan voor mij! Als je de coupe kan betalen, kan je ook een Sedan betalen!

-
De MB C63AMG !!
Knallen met een bommenwerper.. wat wil je nog meer :playcar:
Met de automaat die er in zit kan je nog prima driften :playcar:
Als je het filmpje in de link al ziet... nerds rijden BMW
Knallen met een bommenwerper.. wat wil je nog meer :playcar:
Met de automaat die er in zit kan je nog prima driften :playcar:
Als je het filmpje in de link al ziet... nerds rijden BMW

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Ik weet het niet......................laat me denken...............
Grapjuh.....................................

Grapjuh.....................................

- Mrton
Eh... Hoewel ik het merk BMW veel hoger heb staan als Mercedes moet ik eerlijk zeggen dat de C63 mij veel leuker lijkt. Ongetwijfeld is de BMW een veel serieuzer apparaat op het circuit... Maar dat is gelijk wat me bij het maken van een keuze tussen deze drie tegenstaat: Serieuzer en circuit... Volgens mij heb je op de openbare weg meer lol met je C63 (witte sedan a.u.b.). Adieu Audi, dat saaie beeldhouwwerk heeft niks te zoeken tussen deze twee rij-apparaten.
- markk
Audi is de mooiste maar 4-wd gaat me vervelen op zo'n auto...
Mercedes heeft een automaat, exit
(en niet zeggen dat AMG dat beter doet. Ik heb met een SL55 AMG gereden -> exit)
Blijft over de M3. Handbak, RWD, hoogtoerige V8. Prima toch.
Nadeel is fout imago, helemaal over een paar jaar...
Hmmm...daar heb ik me echt nog nooit druk over gemaakt
Mark.
Mercedes heeft een automaat, exit
(en niet zeggen dat AMG dat beter doet. Ik heb met een SL55 AMG gereden -> exit)
Blijft over de M3. Handbak, RWD, hoogtoerige V8. Prima toch.
Nadeel is fout imago, helemaal over een paar jaar...
Hmmm...daar heb ik me echt nog nooit druk over gemaakt

Mark.
- FreudeamFahren
Mwoa, onder een SL55 zit een oude 5 traps automaat, onder de C63 zit de veel nieuwere 7 traps... Beetje kort door de bocht.
-
5 traps, 7 traps, 21 traps: who cares?! Een automaat is en blijft een automaat :idea:FreudeamFahren schreef:Mwoa, onder een SL55 zit een oude 5 traps automaat, onder de C63 zit de veel nieuwere 7 traps... Beetje kort door de bocht.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
IMHO ziet die Merc er "fouter" uit dan een M3..........................IMHO dus he................
- FreudeamFahren
Daar is dan weer geen speld tussen te krijgenPingus schreef:Een automaat is en blijft een automaat :idea:

-
Dat bedoel ikFreudeamFahren schreef:Daar is dan weer geen speld tussen te krijgenPingus schreef:Een automaat is en blijft een automaat :idea:

- FreudeamFahren
Dat het voor de hobby moet zijn staat toch nergens geschreven?
- Joop
RS5 de mooiste; C63 AMG de meeste brute (en wellicht ook de meest vermakelijk, alleen niet op lange termijn); de M3 de meest uitgebalanceerde en daarmee de beste allrounder...
...de M3 it is als het rijden de doorslag moet geven en dat moet het: dus M3 in coupé-vorm bij voorkeur met handbak, maar met DCT-bak uitgevoerd blijft het voor mij ook een entertainer; ofwel de demo van de importeur uit het filmpje dus.
...de M3 it is als het rijden de doorslag moet geven en dat moet het: dus M3 in coupé-vorm bij voorkeur met handbak, maar met DCT-bak uitgevoerd blijft het voor mij ook een entertainer; ofwel de demo van de importeur uit het filmpje dus.

Laatst gewijzigd door Joop op 21 sep 2010, 19:55, 1 keer totaal gewijzigd.
- romo
FreudeamFahren schreef:Dat het voor de hobby moet zijn staat toch nergens geschreven?
Dagelijkse hobby for me.....................

ps ik bescheur me om die reactie op de autoblog site...........................om te gillen hoe het eea wordt beargumenteerd........

- romo
Joop schreef:RS5 de mooiste; C63 AMG de meeste brute (en wellicht ook de meest vermakelijk, alleen niet op lange termijn); de M3 de meest uitgebalanceerde en daarmee de beste allrounder...
...de M3 it is als het rijden de doorslag moet geven en dat moet het: dus M3 in coupé-vorm met handbak.
Persoonlijk denk ik toch (zonder er een meter mee te hebben gereden) dat de M-DCT beter bij de kar past dan de handbak.........................FWIW
Waarom;
1 De handbak heeft (te) lange verzetten (verre van close ratio)
2 De bak (pook dus)schakelt niet sportief genoeg; de voorwaarts/achterwaarts slag is te lang, de slag van links naar rechts te breed; doet volledig afbreuk aan sportief schakelen IMHO ( geen lekkere tik/tik bak, hoewel de verzetten beter worden ingelegd dan de E46 M3 )
3 De koppeling is van de meest gevoelloze soort die ik ooit heb gereden i.c. ; veel te lange slag en het aangrijpings punt veel te laat ergens bij 80% van de slag........... doet nog meer afbreuk.........
- Joop
...is wellicht tegen het zere been van de handbakkers, maar al geeft het handschakelen nog zo veel voldoening als je keer op keer trefzeker op- en terug weet te schakelen, die DCT-bak bevalt me eigenlijk beter dan de handbak.
Laatst gewijzigd door Joop op 08 feb 2011, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.