Officieel: BMW 5 Serie
- Joop
Re: Officieel: BMW 5 Serie
Op die touring lijkt het M-sport pakket veel beter te staan...
...zou 'm in ieder geval zo gelijk bestellen...
....recht van achter mag ie inderdaad nog wel wat dikker, want zelfs die 275'ers achter lijken te verzuipen.
...zou 'm in ieder geval zo gelijk bestellen...
....recht van achter mag ie inderdaad nog wel wat dikker, want zelfs die 275'ers achter lijken te verzuipen.
- skinnybmw
Ze heeft van achter wel wat weg v.d. X1...
- dvh
Touring vind ik mooier dan de sedan :o
- Macboy
Prachtig die Touring in die kleur met M-pakket !
- Joop
Hij valt in het donker met de drie lichtba(l)(k)ken per zijde wel op. Vanaf grote afstand is de nieuwe 5er al herkenbaar in het donker, zo veel licht geven die achterlichten af, waarbij de opgaande lichtstrepen zich scherp laten aftekenen.romo schreef:Achterlichten mooier dan op de sedan, met "2 lichtbalken" ook minder prominent dan de 3 (overdreven), van de sedan.................
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=uLNKP7Rw ... re=related[/youtube]
Hoe vaker ik de auto zie hoe fraaier ik 'm ga vinden; daarbij te bedenken dat ik 'm vanaf de eerste foto's al zeer geslaagd vond. Touring is eveneens goed gelukt en wellicht nog een tikje fraaier.
- GTRene
wel heel stil de 550i zo hoort dat ook als luxe snelle bolide...de M mag je weer meer horen.
- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Hier goed die achterlichten te zien en te beoordelen...........................ik vind het weinig subtiel .......................
De fijnere verdeling zoals op mijn eigen kar als ook de X5 vind ik veel chiquer..................................
De fijnere verdeling zoals op mijn eigen kar als ook de X5 vind ik veel chiquer..................................
- Robin Hartog
Ik vond zojuist deze foto. Wat mooi zeg!

- Sperdy
Ben dat wel een beetje met je eens Romo, het is wat grof en wat rommelig zo op de video. Maar in het eggie valt dat bezwaar wat mij betreft weg, dan zijn er heel veel lijnen details te ontdekken die toch wel gaaf gedaan zijn. Die BMW's van tegenwoordig, doen het gewoon niet goed op plaatjes, maar wel in het eggie. Het 3-D effect is dus noodzakelijk om het uiterlijk van die auto' te boordelen wat mij betreft.romo schreef:Hier goed die achterlichten te zien en te beoordelen...........................ik vind het weinig subtiel .......................
- Fabian
Gisteren even een 530d Touring mogen besnuffelen.
Kan niet anders zeggen dan dat het een prachtige auto is. Ongehoord zeg, wat een mooie auto. En wat klinkt die 530d juist niet als een diesel, lijkt van buiten gewoon een sportieve 6-pitter benzine als je hem hoort wegaccelereren.
Absoluut de maatstaf in de klasse wat mij betreft.
Kan niet anders zeggen dan dat het een prachtige auto is. Ongehoord zeg, wat een mooie auto. En wat klinkt die 530d juist niet als een diesel, lijkt van buiten gewoon een sportieve 6-pitter benzine als je hem hoort wegaccelereren.
Absoluut de maatstaf in de klasse wat mij betreft.
- Petrolhead Tom
Ik heb er bij Smudde even ingezeten, maar ongehoord wat gaat dat hard met de prijs van zo'n auto als je los gaat op de optie lijst, daar stond een blauwe 530d touring die wel erg vol was, maar er van buiten niet eens heel bijzonder uitzag, toch stond er dik 96k op de prijskaart..... 

- romo
- Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back
Moet je eens zien na een paar jaar.................dan gaat het ook ongehoord hard met de prijs...................naar beneden that is......................een 5er schrijft af man, gewoon van de ratten ...............
Maar mooi is ie...............
Maar mooi is ie...............
- Petrolhead Tom
Dat klopt, tegenwoordig is het leuk shoppen in het segment van de gebruikte 5 series. 

-
Je ziet ze dan ook in grote getallen in de krachtwijken verschijnen, al dan voorzien van een persoonlijke touch...Petrolhead Tom schreef:Dat klopt, tegenwoordig is het leuk shoppen in het segment van de gebruikte 5 series.

- Rivanov
- Auto: '25 Tesla Model Y Juniper
Configureren maar!

-
- Auto: Fun Damn Mentally
Gisteren even bij m'n dealer geweest. Witte F11, 18" verder netjes. VERKOCHT . Pijpje links , pijpje rechts...Kijk naar de toerenteller die tot 5000 ofzo gaat (rood), 535d touring dus.

- romo
Hoewel ik beslist geen touring aka "lijkenbak" aanhanger ben....................is ie toch wel vreselijk goed gelukt................dat moet ik toegeven...............
- Boyd
Foeilelijk ding
Zitten wel leuke stijl elementen in zoals de motorkap en de achterlichten. Daar is het ook wel mee gezegd... Vind het wederom een flinke eenheidsworst 

- GTRene
zo beter?

-
+1romo schreef:Hoewel ik beslist geen touring aka "lijkenbak" aanhanger ben....................is ie toch wel vreselijk goed gelukt................dat moet ik toegeven...............
Ook begrijp ik stationwagons niet, heb die ruimte nog nooit benut zien worden terwijl iedereen die ruimte wil zo'n ding noodzakelijk vind. Alleen bij grote voorwerpen kan het handig zijn, maar nogmaals op de weg zie ik de ruimte nooit benut, zelfs niet bij mensen die op vakantie gaan.
-
Simpel: in een touring douw je een setje circuitwielen voor je speeltje zonder gekloot, en met een sedan sta je te tobben. Case closed.
- romo
steve smith schreef:Simpel: in een touring douw je een setje circuitwielen voor je speeltje zonder gekloot, en met een sedan sta je te tobben. Case closed.
Ja idd, dat zie ik elke touring eigenaar ook doen......................in de file naar het circuit................................

QED
-
'Ja hoor, maar degenen die hem kunnen betalen die weten wel wat ze moeten kiezen, de sedan dus. Een touring ziet er niet uit is een lompe blokkendoos.
Mijn 535d gaat straks naar Frank Wetterauer en daar komt een mooi chipje in te hangen, 360pk custom map denk ik zo. 8)
Mijn 535d gaat straks naar Frank Wetterauer en daar komt een mooi chipje in te hangen, 360pk custom map denk ik zo. 8)
-
Hier iemand die whiteline achterlichten op zn 550i durfde te zetten..

Meer plaatjes hier: http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=427476
Ik had verwacht dat ik het verschrikkelijk zou vinden, mede naar aanleiding van de whiteline exemplaren op de e60, maar als de lichten aan zijn vind ik het er wel ok uit zien..

Meer plaatjes hier: http://f10.5post.com/forums/showthread.php?t=427476
Ik had verwacht dat ik het verschrikkelijk zou vinden, mede naar aanleiding van de whiteline exemplaren op de e60, maar als de lichten aan zijn vind ik het er wel ok uit zien..