Die witte Combi ging in ieder geval sowieso als een idioot over de baan (positief hoor

@elogiov6, kon je de 18e dan nog wat rondjes rijden? Ik had het gevoel dat de baan vrijwel direct dicht ging door een auto die brandde.
Kees Bunk schreef:@Dickh, was je met een witte Combi, of met een grijze C63 AMG?
Die witte Combi ging in ieder geval sowieso als een idioot over de baan (positief hoor)
Hoi Kees! De 18e heb ik maar anderhalve ronde gedaan en dat zal rond een uur of zes geweest zijn. Daarna zijn we als een speer naar guilia gereden voor een lekkere pizza.Kees Bunk schreef:@Dickh, was je met een witte Combi, of met een grijze C63 AMG? Of uberhaupt geen NL kenteken
Die witte Combi ging in ieder geval sowieso als een idioot over de baan (positief hoor)
@elogiov6, kon je de 18e dan nog wat rondjes rijden? Ik had het gevoel dat de baan vrijwel direct dicht ging door een auto die brandde.
Je kan me gezien hebben bij Brunchen II.Dickh. schreef:666. Klopt, in plaats van pruiken en baarden nu het el-loco nummer. Past prima bij me, hoor ik zojuist achter me zeggen...
Kees, waar stond je eigenlijk?
E is echt netjes geworden al zeg ik het zelf. Ben er serieus blij mee.
Die (jouw) Alfa heb ik 2 weken geleden veel zien rijden op de Ring, of er moeten nog andere zijn met die opvallende witte bumper.elogiov6 schreef:Heb zelf op TF op 18 en 19 september gereden. Was in 1 woord geweldig ondanks dat het enorm druk was. Heb toch lekker mijn rondjes kunnen rijden. Ben voor het eerst bij Breidscheid de ring opgegaan en dat is toch wel heeel erg apart hoor. Geen dikke rijen, geen verkeersregelaars.... erg apart....
o.a. Jaarkaarthouders kunnen daar de baan op komen, of mensen die een 1 1/2 ronden kaartje kopen.MParallel schreef:[...
Bij Breidscheid erop? Ik dacht dat dat niet meer kon. Kan me voorstellen dat je daar rijdende niet ineens een auto daar verwacht die de baan op komt.
Dat filmpje is twee jaar oud. Maar erg goed bewaard geblevenPaskal Morriën schreef:![]()
Was maar een heel klein gaatje waar hij doorheen ging zeg!
Beetje vergelijkbaar met de actie van Gerwin dit voorjaar met de CSL bij uitkomen Frohre natuurlijk
Hmm ok.Pingus schreef:o.a. Jaarkaarthouders kunnen daar de baan op komen, of mensen die een 1 1/2 ronden kaartje kopen.MParallel schreef:[...
Bij Breidscheid erop? Ik dacht dat dat niet meer kon. Kan me voorstellen dat je daar rijdende niet ineens een auto daar verwacht die de baan op komt.
Als je daar de baan op rijdt, moet je even goed kijken, maar dan kan het verder prima.
Gebruikers op dit forum: KoenM en 1 gast