40 Inch LCD TV

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
Martijn_bmw

Re: 40 Inch LCD TV

Bericht door Martijn_bmw » 20 sep 2010, 15:59

Erik Stoffelsen schreef:
Downforce Hans schreef:WAt wil je uitgeven dan want voor een paar honderd heb je al een nieuwe joekel thuis staan.......
Daar kan je bijna geen second hand voor gaan kopen.....
Tuurlijk, weet ik.
Maar dan gooit iedereen die oude maar weg?! :mrgreen: :wink:

Ik heb ongeveer 500 euri voor een nieuwe TV over, komt ook bij dat ie eigenlijk niet groter moet zijn dan 66cm....... :'( :mrgreen:

2e hands = toch vaak wat de gek ervoor geeft, toch Hanz? :banaan:
ik heb deze:

http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/ ... 4h/347058/" onclick="window.open(this.href);return false;

echt een top tv, super scherp beeld op digitaal en HD! mooiste die je in deze maat kan krijgen vind ik 8) en hij valt precies binnen je budget ;)

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 20 sep 2010, 17:45

Bij m'n schoonouders hebben ze sinds een maand een Sharp LED TV met Ziggo digitale TV, omdat de 3 jaar oude Sony LCD (van toen 1500eu) een reparatie nodig had van 575eu! :shocking:

Niet normaal voor een merk als Sony als je het mij vraagt. Maar die LED TV heeft wel rete strak beeld :thumbup:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 20 sep 2010, 17:48

Richardt. schreef:Bij m'n schoonouders hebben ze sinds een maand een Sharp LED TV met Ziggo digitale TV, omdat de 3 jaar oude Sony LCD (van toen 1500eu) een reparatie nodig had van 575eu! :shocking:

Niet normaal voor een merk als Sony als je het mij vraagt. Maar die LED TV heeft wel rete strak beeld :thumbup:
Je weet dat je maar een klein deel van die reparatie kosten hoeft te betalen? Maar oke, LED is tha shit!

Richardt.
Auto: BMW G21 330i M-Sport

Bericht door Richardt. » 20 sep 2010, 17:51

M'n schoonvader is bezig om direct contact te zoeken met Sony daarover voor een compensatie, maar als jij precies weet hoe dat in elkaar steekt dan hoor ik het graag.

De TV is overigens gekocht bij een speciaalzaak hier in Emmen, zit er al jaaaaaaaren en zijn een professionele winkel. Maar ze zijn geen officiële dealer van bepaalde merken. Hun prijzen zijn redelijk doordat ze grote partijen op kopen.

Thomas
Auto: Bmw 1-serie

Bericht door Thomas » 20 sep 2010, 18:01

LED is mooi maar wel een beetje een hype. Je beeld wordt er niet perse strakker/scherper van. Wel zijn de tv's platter en zuiniger. Maar het blijft een LCD panel waar je naar zit te kijken...
Bij de duurdere LED's zie je het verschil zeker maar bij de goedkopere tv's is het verschil erg klein vind ik.

ErikS

Bericht door ErikS » 20 sep 2010, 22:27

bmw320i schreef:
Erik Stoffelsen schreef:
Downforce Hans schreef:WAt wil je uitgeven dan want voor een paar honderd heb je al een nieuwe joekel thuis staan.......
Daar kan je bijna geen second hand voor gaan kopen.....
Tuurlijk, weet ik.
Maar dan gooit iedereen die oude maar weg?! :mrgreen: :wink:

Ik heb ongeveer 500 euri voor een nieuwe TV over, komt ook bij dat ie eigenlijk niet groter moet zijn dan 66cm....... :'( :mrgreen:

2e hands = toch vaak wat de gek ervoor geeft, toch Hanz? :banaan:
ik heb deze:

http://www.kieskeurig.nl/lcd_televisie/ ... 4h/347058/" onclick="window.open(this.href);return false;

echt een top tv, super scherp beeld op digitaal en HD! mooiste die je in deze maat kan krijgen vind ik 8) en hij valt precies binnen je budget ;)
Die staat inderdaad wel boven aan het lijstje.

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 20 sep 2010, 23:58

Knot schreef:
Opa schreef:Gister ook een 40 inch gekocht van Sony.....de KDL-40EX500. :D
Ai.. wilde je niet liever de 700 hebben?
Die stond er naast, dus kon mooi vergelijken.
M'n vrouw en ik zagen kwa beeld weinig verschil, 't enige voordeel is dat ie iets platter is.
Ook kwa energiekosten maakte 't volgens de spec-lijst van beide tv's niks uit....dat snapte ik ook al niet, want LED zou goedkoper in stroomverbruik moeten zijn. :roll:

Wel was ie weer ruim €100,- duurder. :wink:

Robin Hartog

Bericht door Robin Hartog » 21 sep 2010, 00:08

Opa schreef:
Knot schreef:
Opa schreef:Gister ook een 40 inch gekocht van Sony.....de KDL-40EX500. :D
Ai.. wilde je niet liever de 700 hebben?
Die stond er naast, dus kon mooi vergelijken.
M'n vrouw en ik zagen kwa beeld weinig verschil, 't enige voordeel is dat ie iets platter is.
Ook kwa energiekosten maakte 't volgens de spec-lijst van beide tv's niks uit....dat snapte ik ook al niet, want LED zou goedkoper in stroomverbruik moeten zijn. :roll:

Wel was ie weer ruim €100,- duurder. :wink:
Het 'grote' verschil is dat de EX700 een 'aanwezigheidssensor' en een 'energiebesparende knop' heeft. De aanwezigheidssensor zegt het al wat het doet. En die knop schakelt de TV gewoon helemaal uit.

EX500 is prima dus. Erg mooi toestel. :)

Overigens is de EX700 dus géén LED! Dat is de NX700 (uit mijn hoofd).

Arthur
Auto: Nr.51

Bericht door Arthur » 21 sep 2010, 03:38

"Aanwezigheidsensor" Leuk met huisdieren :mrgreen:

Opa
Auto: Ford Fiesta ST

Bericht door Opa » 24 sep 2010, 22:26

Robin Hartog schreef:Overigens is de EX700 dus géén LED! Dat is de NX700 (uit mijn hoofd).
De vertegenwoordiger van Sony die daar rond liep vertelde ons dat ie wel LED is en op i.net staat ie ook als LED vermeld:

http://www.bol.com/nl/p/elektronica/son ... index.html" onclick="window.open(this.href);return false;

:wink:

Plaats reactie