Huizenprijzen

Wil je even gezellig kletsen of dat ene grappige (auto)filmpje delen? Dat kan hier.
Plaats reactie
MartijnGizmo

Re: Huizenprijzen

Bericht door MartijnGizmo » 19 sep 2010, 15:25

Hier nog een loft-fan! 8) Er is er welgeteld 1 (één!) in Groningen... :shock: Laten er nou in LA een hoop te koop staan... 8)

RutgerK

Bericht door RutgerK » 19 sep 2010, 17:23

Een kavel kopen is voor ons ook een optie. Hoeft niet heel groot te zijn. Kavels die te splitsen zijn des te beter.

Een klein kavel waarbij je een verdiepte garage mag bouwen plus drie verdiepingen mag bouwen is ook een optie. Voor beide type kavels ligt al een basis schets klaar.

Maus335i

Bericht door Maus335i » 19 sep 2010, 17:56

Martijn Koevoets schreef:Hier nog een loft-fan! 8) Er is er welgeteld 1 (één!) in Groningen... :shock: Laten er nou in LA een hoop te koop staan... 8)
Haha, loft of penthouse is me om het even. Die laatste heb ik een paar maanden terug kunnen vinden in Leeuwarden ;) Ik denk dat je voor Tom zn voorbeeld alleen maar in de randstad terecht kan, en dat voor een miljoen of meer....

Ik zie mezelf alleen niet een koopwoning nemen in een 2kapper of burgelijke rijtjeswoning. Niets ten nadele van de mensen die hier wel wonen hoor, maar ik wil niet 300.000 euro neerleggen zodat de buurman(vrouw?) links, rechts én voor me boven op mn lip kijken als ik eens in de tuin zit.

RutgerK

Bericht door RutgerK » 19 sep 2010, 18:39

Maus335i schreef: Ik zie mezelf alleen niet een koopwoning nemen in een 2kapper of burgelijke rijtjeswoning. Niets ten nadele van de mensen die hier wel wonen hoor, maar ik wil niet 300.000 euro neerleggen zodat de buurman(vrouw?) links, rechts én voor me boven op mn lip kijken als ik eens in de tuin zit.
Hoeveel? :bag:

Joop

Bericht door Joop » 19 sep 2010, 18:47

Welkom in de Randstad... :wink:

...maar sinds wanneer valt Fryslan/Grunn daaronder?

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 19 sep 2010, 19:18

Maus335i schreef:
Martijn Koevoets schreef:Hier nog een loft-fan! 8) Er is er welgeteld 1 (één!) in Groningen... :shock: Laten er nou in LA een hoop te koop staan... 8)
Haha, loft of penthouse is me om het even. Die laatste heb ik een paar maanden terug kunnen vinden in Leeuwarden ;) Ik denk dat je voor Tom zn voorbeeld alleen maar in de randstad terecht kan, en dat voor een miljoen of meer....

Ik zie mezelf alleen niet een koopwoning nemen in een 2kapper of burgelijke rijtjeswoning. Niets ten nadele van de mensen die hier wel wonen hoor, maar ik wil niet 300.000 euro neerleggen zodat de buurman(vrouw?) links, rechts én voor me boven op mn lip kijken als ik eens in de tuin zit.

Ik ben daar klaar mee, echt helemaal klaar mee.......................ik rust en privacy......................dus ga ik (als het even mee zit) mooi buitenaf wonen................

Maus335i

Bericht door Maus335i » 19 sep 2010, 20:53

Joop schreef:Welkom in de Randstad... :wink:

...maar sinds wanneer valt Fryslan/Grunn daaronder?
Nouja.. roept u maar. Ik ben net 2 maand vertrokken uit de wijk Zuiderburen in Leeuwarden. Prachtige doorsnee Vinexwijk volgebouwd met 2kappers en rijtjeswoningen. Ik huurde er weliswaar, maar mijn huurwoning werd 3 deuren verderop verkocht voor 295.

Er zijn wel vrijstaande woningen op een m² of 800/900, maar daar betaal je dan minimaal 5/6 ton voor tot en met 1,2 miljoen. En dan nóg zitten de buren bijna het eten van je bord te koekeloeren :bag:

+1 romo

dvh

Bericht door dvh » 19 sep 2010, 21:23

Ik heb nog een mooi goedkoop huisje voor je Romo ! :bignews:

romo
Locatie: Create a problem Incite a reaction Propose a solution The /// M-pire strikes back

Bericht door romo » 19 sep 2010, 21:26

Vertel.......................

Ik ben zelf ook bezig..........................maar als voorwaarde wel eerst mijn eigen appartement verkocht hebbende

dvh

Bericht door dvh » 19 sep 2010, 21:30

Nou ik wil het pas over een 3/4 jaar te koop zetten, komend voorjaar dus.
Het betreft een deel van een oude boerderij ( bj 1800 ), ik woon aan de maas, dus ik ( wij ) kijken uit over de maas.
Het huis zelf is qua inhoud vergelijkbaar met een tussenwoning, de tuin ook. En de prijs ook :) 200k<

We wonen aan de rand van het dorp, aan de maasdijk. Maar wel in een stukje bewoond gebied.
Ik zit hier prachtig, wij willen alleen wat groters met wat meer ruimte rondom ivm 2 kleine kids die niet altijd klein blijven.

Shakes

Bericht door Shakes » 19 sep 2010, 21:31

Zat vandaag ook weer te kijken. Randstad is wel duur (Amstelveen, Ouderkerk, Diemen). Stad doe ik niet meer. Almere he maar dat zie ik weer niet zitten.

romo

Bericht door romo » 19 sep 2010, 21:36

dvh schreef:Nou ik wil het pas over een 3/4 jaar te koop zetten, komend voorjaar dus.
Het betreft een deel van een oude boerderij ( bj 1800 ), ik woon aan de maas, dus ik ( wij ) kijken uit over de maas.
Het huis zelf is qua inhoud vergelijkbaar met een tussenwoning, de tuin ook. En de prijs ook :) 200k<

We wonen aan de rand van het dorp, aan de maasdijk. Maar wel in een stukje bewoond gebied.
Ik zit hier prachtig, wij willen alleen wat groters met wat meer ruimte rondom ivm 2 kleine kids die niet altijd klein blijven.

Beetje ver van de zaak.................... :mrgreen:

dvh

Bericht door dvh » 19 sep 2010, 21:41

:)

Ik blijf er voorlopig nog even zitten. Van het voorjaar maar eens kijken hoe snel ik het verkocht krijg.
In mijn prijsklasse, en locatie heb ik een aardig alleenrecht, gezien er geen fluit te vinden is voor dit geld en plek.

Ik ga er, zoals het er nu naar uitziet, niks duurs voor terugkopen.
Wilde eerst voor een vrijstaand gaan, max budget dus, met alles erop en eraan.

Maar dan komt het er ook op neer dat ik wéér niet die Porsche kan kopen ... :mrgreen:
Vandaar toch maar een 2kapper, gewoon lekker modaal.. zodat ik geld over hou voor leukere dingen dan alleen leuk wonen.

Boyd

Bericht door Boyd » 19 sep 2010, 21:48

Hier staat het huis al 2 jaar te koop... 1 kijker gehad. Daar wordt je ook moedeloos van :'(

romo

Bericht door romo » 19 sep 2010, 21:49

Ik snap je gedachte...................

Zelf ook mee geworsteld................maar als ik al zou moeten kiezen tussen leuk wonen en leuk rijden.............dan kies ik voor leuk wonen...................lees; rust en privacy..................en dan maar een Alto of weet ik veel wat........

Maar die keuze hoef ik vooralsnog niet te maken.................

Ja de huizenmarkt ligt op het gat..........................en dat gaat nog wel even voortduren denk ik zo.........

dvh

Bericht door dvh » 19 sep 2010, 21:52

Ja wonen is ook belangrijk.
Maar als je 2 kids hebt, dan word je vrijwel gedwongen om burgelijk te doen.
En je gaat toch wat praktischer kijken. Als je ergens in 'the middle of nowhere' woont, das ook niet leuk voor die kids.

Leukste vinden ze een speeltuin om de hoek, kindjes van school die vlakbij wonen. En andersom willen wij de school vlakbij, ect. Dus een 2kapper in de buurt will do just fine.
Eigen oprit is mijn enige eis, verder geloof ik het wel. Ik vermaak me toch wel :)

romo

Bericht door romo » 19 sep 2010, 21:56

Er zit toch een (klein) voordeel aan single zijn.................. :hmmm: :whistle:

dvh

Bericht door dvh » 19 sep 2010, 21:56

Jongen, je moest eens weten :mrgreen:

romo

Bericht door romo » 19 sep 2010, 21:57

dvh schreef:Jongen, je moest eens weten :mrgreen:

TMI........................... :wink:

Aernoudt

Bericht door Aernoudt » 19 sep 2010, 22:00

romo schreef:Er zit toch een (klein) voordeel aan single zijn.................. :hmmm: :whistle:
Precies: elke dag zelf koken, elke dag zelf de boodschappen doen, elke dag zelf de afwas doen, zelf wassen en strijken, .... ben ik nog iets vergeten? (behalve elke dag een andere buurvrouw 8) ) :mrgreen:

romo

Bericht door romo » 19 sep 2010, 22:02

Pingus schreef:
romo schreef:Er zit toch een (klein) voordeel aan single zijn.................. :hmmm: :whistle:
Precies: elke dag zelf koken, elke dag zelf de boodschappen doen, elke dag zelf de afwas doen, zelf wassen en strijken, .... ben ik nog iets vergeten? (behalve elke dag een andere buurvrouw 8) ) :mrgreen:

psssss..................................hoeft niet iedereen te weten hierzo.................schreeuw het even van de daken, altijd maar met andere babes slapen................... :angel:

romo

Bericht door romo » 19 sep 2010, 22:04

Ja, I need plenty.............................but my bed is empty.................................. :oops:

Whoehahaha

Maus335i

Bericht door Maus335i » 19 sep 2010, 22:11

Pingus schreef:
Joh, daarvoor kan je een leuke dame huren. En het mooie daarvan is dat ze aan het eind vd dag gewoon weggaat zonder gezeik :mrgreen:

Boyd

Bericht door Boyd » 19 sep 2010, 22:14

Maar neemt ook je geld mee :lol: Kan je net zo goed een relatie nemen.

Vrouwen zijn net orkanen, als ze komen zijn ze nat en wild en als ze gaan nemen ze je huis en auto mee :P

Aernoudt

Bericht door Aernoudt » 19 sep 2010, 22:15

Boyd schreef:Maar neemt ook je geld mee :lol:
Als of een echtgenote gratis is ;) :lol:

Plaats reactie