http://gardameerforum.nl/node/7845" onclick="window.open(this.href);return false;
ps.: de reactie's van martijn dat ben ik

idd kan makkelijk maarja helaas snappen de meeste mensen dat nietWouter81 schreef:Ach ja...ze zijn niks gewend. Ik ben afgelopen week uit Duitsland teruggekomen, op diverse stukken rustige/lege Autobahn constant rond de 180-200 gecruised met de GTI, met een uitschieter naar eventjes 242 km/u. Dit met de kleine achterin dus mooi haar Dora tekenfilm zat te kijken op de DVD speler aan de hoofdsteun.
Moet ik daar eens posten, wordt dan waarschijnlijk gelijk voor moordenaar uitgemaakt.
Downforce Hans schreef:Hier ook , moordenaar!!!!!!
idd dat zie ik ook extreem veel gebeurenGTRene schreef:ik zie mensen in auto's bellen/roken/eten/make-up/scheren/lezen/prutsen/naar lekkere wijven kijken/met kids in auto en helemaal omdraaien om iets te stoppen en dus niet voor opletten/enz enz...en ik rijd maar heel weinig, kun je nagaan wat je allemaal niet ziet, en sommigen slingeren daarbij behoorlijk over de weg...die dingen zijn mijns inziens meer gevaar dan wel bewust waar het "" kan" wat harder rijden dan wettelijk toegestaan. (uitzonderingen van slechte chauffeurs/egoïsten/wegpiraten e.d natuurlijk)
Plots ? As usual zitten die dus alleen naar de achterkant van hun voorligger te kijken en niet verder..Wij moesten op de snelweg waar wij 120 reden plots op de rem omdat de auto voor ons ook van 120 naar 0 ging . Je schrikt je een ongeluk. Ik zat met mijn neus tegen het raam ondanks dat ik een gordel omhad
Vergrijzing zegt me niks..............Andre de Vries is ook GrijsFransbmw7 schreef:De vergrijzing is wel merkbaar op de weg.....
HAHAHAHAHA, is dat iemand van hier? Wat een geniale reactieIk rij op zondag, overdag, ook in 9 uurtjes naar Zuid-Frankrijk (1350km). Rij zo tussen de 140 a 160 en dat gaat perfect, totdat er weer een zwerm sleurhutten op komt doemen.
Laat ze maar praten Martijn! Zijn de gefrustreerde huisvaders die met drie kinderen op de achterbank dat eind moeten rijden terwijl die jong heel de weg K3 zitten te luisten, elkaar de hersens inslaan en zitten te mauwen. Eigenlijk willen die ook het liefste met 200 richting het zuiden om er maar zo snel mogelijk vanaf te kunnen zijn alleen mogen ze dat niet van moeders de vrouw.
Weet niet of het toeval is of dat het er op gebaseerd is, maar die reactie lijkt heel erg op een deel van een column in de autoweek van een paar weken terug van jerry goossenMaus335i schreef:HAHAHAHAHA, is dat iemand van hier? Wat een geniale reactieIk rij op zondag, overdag, ook in 9 uurtjes naar Zuid-Frankrijk (1350km). Rij zo tussen de 140 a 160 en dat gaat perfect, totdat er weer een zwerm sleurhutten op komt doemen.
Laat ze maar praten Martijn! Zijn de gefrustreerde huisvaders die met drie kinderen op de achterbank dat eind moeten rijden terwijl die jong heel de weg K3 zitten te luisten, elkaar de hersens inslaan en zitten te mauwen. Eigenlijk willen die ook het liefste met 200 richting het zuiden om er maar zo snel mogelijk vanaf te kunnen zijn alleen mogen ze dat niet van moeders de vrouw.En zo waar als een koe.