TIETUHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHMichel P schreef:Zo iets?duifjes.com schreef:Maar wel een heel groot glas dan.....
Metchu schreef:Voor ieder is wat te zeggen, laat de betrokkenen hier een les uittrekken en we gaan over tot de orde van de dag. Is nu wel klaar dat gezeur in het topic van Kees... Het is nu allemaal wel duidelijk, iedereen zn woordje gedaan en we gaan over tracktorpulling praten!
Metchu
Poweruser
om weer in de stemming te komen, hier een viper in dakargelb
Jij hebt er geen kaas van gegeten merk ik alRJay schreef:Da's een kever.... of een camaro in de amerikaanse versies.
Aangezien ik kaas smerig vind op alles behalve een hamburger en pizza.... nee inderdaad nietDownforce Hans schreef:Jij hebt er geen kaas van gegeten merk ik alRJay schreef:Da's een kever.... of een camaro in de amerikaanse versies.
Hobba hobba 8)Nutkees schreef:Vandaag de auto weer klaar gemaakt, nieuwe radiateur erin, andere koelvloeistof erin gedaan, dus moest eerst het systeem even spoelen.
Duurde daardoor iets langer, maar nu is alles weer helemaal tiptop. Lekker rondje lopen patsen met dat ding, dus dag is weer goed.
Meteen even een paar simpele foto's gemaakt... Moet toch maar even op cursus, weet ook wat Mark N. vraagt voor een shoot nu![]()
![]()
Bij Bumble Bee moet ik toch echt hier aan denken:Downforce Hans schreef:De Bumble-bee is volgens mij een speciale uivoering van zo'n vipert..........
Tijdens de tunnelrun in Parijs was er een Engelse dame die zo'n ding bij zich had.
Pittig wijffie,stapte op haar naaldhakken uit.........
De meeste van die truck drivers hebben schoenen met stalen neuzen aan
De echte bumblebee blijft toch een kever hoorRobin Hartog schreef:Bij Bumble Bee moet ik toch echt hier aan denken:Downforce Hans schreef:De Bumble-bee is volgens mij een speciale uivoering van zo'n vipert..........
Tijdens de tunnelrun in Parijs was er een Engelse dame die zo'n ding bij zich had.
Pittig wijffie,stapte op haar naaldhakken uit.........
De meeste van die truck drivers hebben schoenen met stalen neuzen aan
Een Camaro dus. Maargoed, het zou ook een speciale uitvoering geweest kunnen zijn van de Viper ja.
Gebruikers op dit forum: Andreass en 6 gasten