TV Series
-
OnlineWJ
Re: TV Series
Sherlock, nieuwe serie van de BBC. zijn nu 3 aflevering uit, morgen de 4e. Echt een hele goede serie over een moderne Sherlock Holmes & Watson. Elke aflevering duurt 1,5 uur.
@Metchu, Heroes is idd gecanceled. Het was dan ook erg slecht het laatste seizoen. Eigenlijk alleen seizoen 1 was goed, de rest werd allemaal veelste langdradig.
@Metchu, Heroes is idd gecanceled. Het was dan ook erg slecht het laatste seizoen. Eigenlijk alleen seizoen 1 was goed, de rest werd allemaal veelste langdradig.
-
ja dat van heroes klopt wel... maar bijvoorbeeld flashforward... waarom zoveel investeren en dan cancelen? snap daar niets van van die gasten... zo'n serie als life, ook erg sterk en dan toch cancelen... het gaat denk ik niet alleen om de kijkcijfers soms lijkt het wel... wel jammer hoor... zo had je vroeger ook off centre, was een geniale comedy serie! is ook toen gecanceled na 2 seizoenen ... erg jammer... Maar goed, ik ben gewoon een beetje zuur dat ik op het moment zo weinig series kan kijken... ben op het moment alleen entourage en psych aant kijken
maar goed, september begint de hele carrousel weer! :banaan: :banaan:
@WJ zal sherlock eens proberen...

@WJ zal sherlock eens proberen...
- RutgerK
Flashforward cancellen vind ik ook nog steeds ongelooflijk. Beetje jammer dat Veronica aan zo'n serie begint terwijl al bekend was dat de verhaal in het midden wordt afgebroken.
-
ja hahahaha ik zag het inderdaad laatst ook op tv... bizar... dat hadden ze toen ook met off centre gedaan! 

-
WJ schreef:Sherlock, nieuwe serie van de BBC. zijn nu 3 aflevering uit, morgen de 4e. Echt een hele goede serie over een moderne Sherlock Holmes & Watson. Elke aflevering duurt 1,5 uur.
goeie tip, ik was naarstig opzoek naar een nieuwe serie nu er een aantal zijn weggevallen

- MartijnGizmo
Ergste 'cancel' blijft natuurlijk Las Vegas...
- Tom V
+300Martijn Koevoets schreef:Ergste 'cancel' blijft natuurlijk Las Vegas...

-
james caan speelt nu een leuke rol in entourage 8)
@WJ wanneer komen er nieuwe eps van sherlock? want heb er nu 3 gedownload... maar wanneer worden ze uitgezonden? op eztv kan ik er niets over vinden ...
@WJ wanneer komen er nieuwe eps van sherlock? want heb er nu 3 gedownload... maar wanneer worden ze uitgezonden? op eztv kan ik er niets over vinden ...
- Tom V
Nee ?Metchu schreef:james caan speelt nu een leuke rol in entourage 8)
- MartijnGizmo
- BobTheFish
Echt een aanrader, helaas zijn er maar 3 afleveringen!WJ schreef:Sherlock, nieuwe serie van de BBC. zijn nu 3 aflevering uit, morgen de 4e. Echt een hele goede serie over een moderne Sherlock Holmes & Watson. Elke aflevering duurt 1,5 uur.
van de BBC website: http://www.bbc.co.uk/programmes/b00t4pgh
This three part series starts on 25 July.
-
excuus, ik las Caan en dacht meteen de goeie te hebben: http://www.imdb.com/name/nm0004790/Martijn Koevoets schreef:Nee ! http://www.imdb.com/name/nm0001001/#actor2000
zoon van

bobSTI schreef:Echt een aanrader, helaas zijn er maar 3 afleveringen!WJ schreef:Sherlock, nieuwe serie van de BBC. zijn nu 3 aflevering uit, morgen de 4e. Echt een hele goede serie over een moderne Sherlock Holmes & Watson. Elke aflevering duurt 1,5 uur.
van de BBC website: http://www.bbc.co.uk/programmes/b00t4pgh
This three part series starts on 25 July.
dus er komt niet meer??

- RutgerK
Ik ben inmiddels aan Eureka begonnen. Ben benieuwd. Eerste twee afleveringen zijn wel 'interessant'.
Defying Gravity is trouwens ook zo'n serie waarvan niet duidelijk is of die doorgezet wordt. Anders ook hier het verhaal dat het heel abrupt afgekapt is.
Defying Gravity is trouwens ook zo'n serie waarvan niet duidelijk is of die doorgezet wordt. Anders ook hier het verhaal dat het heel abrupt afgekapt is.
- Tom V
Net de nieuwe Flashpoint gezien, blijft een topserie.
-
OnlineWJ
Jawel!Metchu schreef: dus er komt niet meer??![]()
"spoiler"The BBC have confirmed that there will be more episodes of Sherlock and that they will retain the 90 minute format. Good news!
Maar goed ook na die cliffhanger in deel 3...
- BobTheFish
WJ schreef: Jawel!
"spoiler"The BBC have confirmed that there will be more episodes of Sherlock and that they will retain the 90 minute format. Good news!
Maar goed ook na die cliffhanger in deel 3...
Super!!
Kan niet wachten, maar dat zal waarschijnlijk nog wel even duren

me nu dan maar even op HAVEN gestort

- duifjes.com
LOL.....ik kijk geen enkele serie eigenlijk......toch maar eens gaan doen??? moet ik weer bij gaan houden wanneer het is etc xD
- RutgerK
ik kijk iedere dag op Ezvt.it en dan komt vanzelf alles langs.
- MartijnGizmo
Ik kijk nooit op sites, maar gebruik SickBeard en SABnzbd, alles automagisch...RutgerK schreef:ik kijk iedere dag op Ezvt.it en dan komt vanzelf alles langs.

-
Ik ben de laatste tijd weer helemaal into "30 Rock".
-
Dit seizoen van Entourage zit er al weer op helaas..
Nu weer Sons of Anarchy aan het kijken, blijft ook top!

Nu weer Sons of Anarchy aan het kijken, blijft ook top!
-
ik vond entourage deze zomer erg negatief en pessimistisch... ari gold was niet in zn element... heel erg jammer... ik wil weer status quo 

- Robin Hartog
Over 4 dagen weer nieuwe afleveringen van How I Met Your Mother en Two and a Half Men!
En in januari weer nieuwe afleveringen van Californication. Dat wordt weer genieten.

En in januari weer nieuwe afleveringen van Californication. Dat wordt weer genieten.

- stefan740
x2 Volgend jaar laatste seizoen met maar 6 afleveringen las ikMetchu schreef:ik vond entourage deze zomer erg negatief en pessimistisch... ari gold was niet in zn element... heel erg jammer... ik wil weer status quo
Dexter de 26ste weer :banaan:
- ErikMartijn
Ik weet niet of er liefhebbers voor zijn hier, maar ik meld het maar even:
Maandag begint serie 7 van House MD.
Maandag begint serie 7 van House MD.