Mathieu schreef:
![]()
![]()
Relaxte vent.
Mathieu.............stinkerd ik zag het wel hoor......
Een beetje instructie geven aan Ken en dan denken dat je niet herkend wordt.......

Mathieu schreef:
![]()
![]()
Relaxte vent.
Andre schreef:Iedereen kan het wel op een grote asfalt vlakte. Maar op het moment dat er bomen, stoepen, hekken, betonnen muren staan dan wordt het allemaal anders.
Ik dacht aan 'n TIME TRIAL, niet aan de kunstjes die hij deed, tuurlijk gaat daar enige en meer dan oefening aan vooraf, snap ik ook, het klinkt uit mijn mond misschien wat zelfingenomen ofzo, maar da's internet, dat dat zo overkomt, blijkbaar, maar ik blijf erbij.Luco schreef:Gewoon het parcours rijden in de openingspost.
Denk je dat je dat lukt Andre?
Dat is wat Hylke al jaren voor ogen heeft.RJay schreef:DF time trials doen?
heel actief DF in 1 en dezelfde wagen proppen op cpz EN assen, gemiddelde tijd nemen?![]()
gewoon 2 standaard golfjes ofzo, een doorsneebak.
Ik ken Valkenswaard niet als in 'nooit gereden', maar de kick van verhard en onverhard opelkaar volgend(toch?) lijkt mij fantastisch, dan zijn de 'circuitrijders' gelijk aan de meer 'rallystyle'rijders.RJay schreef:Hmmm, klinkt interessant, baankennis is dan ook in t voordeel van de valkenswaard gangers though, zelfde als vice versa zou zijn.
Circuit en rallyecross baan?
Kan ik al inschrijvenRobin schreef: Ik ken Valkenswaard niet als in 'nooit gereden', maar de kick van verhard en onverhard opelkaar volgend(toch?) lijkt mij fantastisch, dan zijn de 'circuitrijders' gelijk aan de meer 'rallystyle'rijders.
Leek me leuk.
Mathieu schreef:Nou, ik heb heel veel respect voor de rijkunsten van Ken.
En eerlijk gezegd zie ik me dat niet nadoen na een dagje oefenen
Gebruikers op dit forum: Alex, e30touring1990, Mark 320iS, Opa, Rogerb en 3 gasten