Lago (Joeri) meldt zich aan!

Hier kun je jezelf voorstellen.
Plaats reactie
Lagolf

Lago (Joeri) meldt zich aan!

Bericht door Lagolf » 15 sep 2010, 00:35

Hallo heren en dames van het goede leven!!

Ik ben Joeri Laghuwitz (Lago) 19 jaar oud uit het zuiden van Brabant en studerend aan de Hogeschool Avans te s'Hertogenbosch.
Al 2 jaar In het bezit van een Golf 4 uit 1998 uitgerust met een 1.6 8 Kleppertje die mij dagelijks voorziet van 101 Pktjes......

Na 2 maal een weekend te hebben gespendeerd met een groep vrienden in het ringpension (Ringvilla van Arie in Adenau), toch maar eens besloten mijzelf aan te melden.

Vreemd op een forum ben ik niet, ik heb zelf met een groep vrienden een VW forum..genaamd ''dubfanatics''.

Aangezien we niet alleen hebben gekeken maar ook zelf hebben gereden op de ring leek het me leuk om toch met wat meer ringrijders in contact te komen. Ben zelf ook van plan een ringwagentje erbij aan te schaffen.
Ik heb nog een golf 2 staan die ik waarschijnlijk helemaal leeg ga trekken en ga voorzien van een rolkooi en bijbehorende bandjes een stuurtje en motoraanpassingen (lees spruitstukje, misschien een weber carburateurtje en een leuk uitlaatje).

Ik hoop hier een hoop informatie en plezier te beleven net zoals ik op andere fora beleef!

Even wat plaatjes erbij!

Het golfje
Afbeelding

en de ringfoto's van afgelopen keer (10/9 t/m 13/9 ook de youngtimer race nog eens aanzitten kijken (en vooral horen!!))

Carrousell! :df:

Afbeelding

??Adenau frost??

Afbeelding

Afbeelding

Groetjes Lago! :drinking:

Xave30

Re: Lago (Joeri) meldt zich aan!

Bericht door Xave30 » 15 sep 2010, 00:51

Welkom hier Joeri.

RJay

Bericht door RJay » 15 sep 2010, 14:11

Welkom op DF, :mrgreen:

Een collega van me heeft een golf 4 cabrio in excact dezelfde kleur.

Niels
Auto: Prius+

Bericht door Niels » 15 sep 2010, 16:48

Welkom Joeri :df:

Staat goed die R32 wielen :wink: Nu alleen nog R32 power onder de kap :mrgreen: Jazz-blue is met name in het echt een erg mooie kleur, veel mooier dan dat het op de foto overkomt!

Plaats reactie