Als ik vanmiddag tijd over heb ga ik het diff onder de E28 uit schroeven dus als het mee zit weet ik vanmiddag meerJoost Hermens schreef: Laurens, neem je meteen dat diff huis mee

Als ik vanmiddag tijd over heb ga ik het diff onder de E28 uit schroeven dus als het mee zit weet ik vanmiddag meerJoost Hermens schreef: Laurens, neem je meteen dat diff huis mee
Zo jammer he !!.. ben je even een tijdje wat minder actief op het forum ter voorkoming van het uitbreiden, verspreiden en doorlopen van je reputatieduifjes.com schreef:LOL...nee helaas voor kidz van 4 en 6 vindt ik net ff te jong om mee te laten gaan.....naast mafkees/hertenjager/idioot/etc ben ik ook nog papa en die taak neem ik dan wel serieusNutkees schreef:Kids zijn gewoon welkom hoor!! Kunnen ze weer fijn karaoke doen daar en anders neem ik Geert wel mee voor ze.duifjes.com schreef:Helaas moet ik afzeggen....die avond/nacht net mn mannetjes @ d e e r h u n t e r casa...
Jij haakt toch weer op het laatste moment afpartyondude schreef:Is het al vrijdag
euh, dat is dan weer Djoest!Nutkees schreef:Metin is wel wat sappiger dan Jacco hoor.... dus pas maar op....Metchu will love you longtime!
Metchu schreef:euh, dat is dan weer Djoest!Nutkees schreef:Metin is wel wat sappiger dan Jacco hoor.... dus pas maar op....Metchu will love you longtime!
Tsja man....naast hertenjager ook papa he! vrijdagavond zijn mn mannetjes bij mij dusssss.....Boyd schreef:Valt me beetje tegen dat je niet komt. Wilde net nog wat leuke poker hertjes meenemen
Jij was toch van de mannen metchuMetchu schreef:doe maar niet thuis laten... Bij de stal hebben ze ook zo'n stoel!
WAS ja...alleen sinds vorige week zaterdag hebben we daar Djoest voor hahahahLuco schreef:Jij was toch van de mannen metchuMetchu schreef:doe maar niet thuis laten... Bij de stal hebben ze ook zo'n stoel!
Luco schreef:Jij was toch van de mannen metchuMetchu schreef:doe maar niet thuis laten... Bij de stal hebben ze ook zo'n stoel!
Gebruikers op dit forum: 328Ti, BMWDennis, Bob Gervais, Edwin de Haas, Enrico, EricT, MParallel, Rogerb, SlowCo, timoty en 7 gasten