Een paar dagen terug was er een kerel die had de laatste veerpont gemist. Dus wat doet ie, hij faked een hartaanval. Hulpdiensten van de andere kant komen met een brancard en het veerpont zijn kant op gesneld en nemen de man mee. Eenmaal met het veerpont terug aan de andere kant aangekomen springt de man weer van de brancard en zegt : "Nou bedankt he mannen toedeledokie !" Vonden ze niet zo grappig. Politie heeft 'm getraceerd en nu moet ie iets van 2200 euro kosten ophoesten voor de actie van de hulpdiensten...
Het grote FAIL topic Pt. II
- Joy
 - Berichten: 10893
 - Lid geworden op: 03 feb 2006, 00:24
 
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Ik weet niet of jullie het van de radio hebben mee gekregen.
Een paar dagen terug was er een kerel die had de laatste veerpont gemist. Dus wat doet ie, hij faked een hartaanval. Hulpdiensten van de andere kant komen met een brancard en het veerpont zijn kant op gesneld en nemen de man mee. Eenmaal met het veerpont terug aan de andere kant aangekomen springt de man weer van de brancard en zegt : "Nou bedankt he mannen toedeledokie !" Vonden ze niet zo grappig. Politie heeft 'm getraceerd en nu moet ie iets van 2200 euro kosten ophoesten voor de actie van de hulpdiensten...
 
			
									
									
						Een paar dagen terug was er een kerel die had de laatste veerpont gemist. Dus wat doet ie, hij faked een hartaanval. Hulpdiensten van de andere kant komen met een brancard en het veerpont zijn kant op gesneld en nemen de man mee. Eenmaal met het veerpont terug aan de andere kant aangekomen springt de man weer van de brancard en zegt : "Nou bedankt he mannen toedeledokie !" Vonden ze niet zo grappig. Politie heeft 'm getraceerd en nu moet ie iets van 2200 euro kosten ophoesten voor de actie van de hulpdiensten...
- Robin Hartog
 - Berichten: 8474
 - Lid geworden op: 29 sep 2008, 20:02
 
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Hahaha, failJoy schreef:Ik weet niet of jullie het van de radio hebben mee gekregen.
Een paar dagen terug was er een kerel die had de laatste veerpont gemist. Dus wat doet ie, hij faked een hartaanval. Hulpdiensten van de andere kant komen met een brancard en het veerpont zijn kant op gesneld en nemen de man mee. Eenmaal met het veerpont terug aan de andere kant aangekomen springt de man weer van de brancard en zegt : "Nou bedankt he mannen toedeledokie !" Vonden ze niet zo grappig. Politie heeft 'm getraceerd en nu moet ie iets van 2200 euro kosten ophoesten voor de actie van de hulpdiensten...
- 2000USA
 - Berichten: 957
 - Lid geworden op: 22 aug 2008, 10:14
 
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Dacht dat je deze bedoelde:
http://www.nu.nl/binnenland/2320078/pol ... ufter.html
Tis wat met die pontjes....
Allebei een fail in ieder geva!
			
									
									
						http://www.nu.nl/binnenland/2320078/pol ... ufter.html
Tis wat met die pontjes....
Allebei een fail in ieder geva!
- 
				
				Xave30
 - Berichten: 15380
 - Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
 - Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34
 
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
BIG no no.
Wat zouden jullie denken tijdens het horen en na te zijn verzekerd dat het een ongeluk was?
			
									
									
						Wat zouden jullie denken tijdens het horen en na te zijn verzekerd dat het een ongeluk was?
Bron: http://news.yahoo.com/s/yblog_upshot/20 ... ne-mishapsScary gaffe adds to week of airline mishaps
By Liz Goodwin liz Goodwin – 2 hrs 24 mins ago
In the middle of an otherwise-peaceful British Airways flight from London to Hong Kong on Tuesday, a terrifying announcement blasted over the speakers.
The automated message warned the 275 passengers to brace themselves, because the plane was about to crash into the sea.
"We all thought we were going to die," one passenger said.
Flight attendants quickly reassured the traumatized passengers that the message was a mistake, and British Airways say they are investigating how the incident could have happened.
This is just the latest mishap to come to light in a wild week for airlines.
[True emergency: Tires of plane catch fire during landing]
On Thursday, the Federal Aviation Administration proposed a record $24.2 million penalty for American Airlines, saying the company put passengers in danger by flying 14,000 flights with planes that didn't meet safety standards. In 2008, the airline canceled more than 3,000 flights to try to fix the electrical wiring on its jets. American plans to appeal the fine.
Meanwhile, in one of the more ill-considered marketing moves in recent memory, Henan Airlines plastered a photo of a crashed, charred plane on its homepage this week, after 42 of its passengers died in the crash in China. The company has fired its president over the crash.
[Decoded: One very important letter on your airline ticket]
At least one of the week's airline gaffes added a measure of adorability to the cavalcade of fear, safety fines and crash photos. A Thai woman was arrested at Beijing's airport after she hid a drugged baby tiger in her suitcase, next to a stuffed toy tiger. Thai officials subsequently placed the 3-month-old cub at a wildlife refuge.
- 
									Onlinesmiley
 - Berichten: 9747
 - Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
 - Auto: Opel Speedster Supercharged
 - Locatie: Etten-Leur
 
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Ouwetje, maar toch.
Bandjes opwarmen:
			
									
									
						Bandjes opwarmen:
- 
				
				Xave30
 - Berichten: 15380
 - Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
 - Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34
 
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Zeer grote FB fail! 
NSFW!!
.
.
.
.
http://img834.imageshack.us/img834/2397 ... celess.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
			
									
									
						NSFW!!
.
.
.
.
http://img834.imageshack.us/img834/2397 ... celess.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
- Gijzer
 - Berichten: 1339
 - Lid geworden op: 28 mar 2006, 20:51
 - Locatie: Elke bocht is een uitdaging.
 
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
http://www.dumpert.nl/mediabase/1104081 ... dshot.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Auw.....
			
									
									
						Auw.....
- 
				
				Xave30
 - Berichten: 15380
 - Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
 - Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34
 
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Maar 'Auw'???!?!?
- 
									Onlinesmiley
 - Berichten: 9747
 - Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
 - Auto: Opel Speedster Supercharged
 - Locatie: Etten-Leur
 
- 
				
				Aernoudt
 - Berichten: 3957
 - Lid geworden op: 04 jan 2007, 12:05
 - Locatie: fwd sucks
 
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Lol  
 wat te doen met een Fiat !
			
									
									
						- Chris van S.
 - Berichten: 2065
 - Lid geworden op: 25 sep 2008, 11:50
 - Locatie: Reeuwijk
 
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Afgelopen zondag was dit event op flevonice in flevoland:

Je leest het goed met slalom en sprint race.
Echter dit is op het aller allerlaatste moment niet doorgegaan tot grote teleurstelling van vele vele vele Ford fans.
Hierbij de verklaring.
			
									
									
						Je leest het goed met slalom en sprint race.
Echter dit is op het aller allerlaatste moment niet doorgegaan tot grote teleurstelling van vele vele vele Ford fans.
Hierbij de verklaring.
Waar ligt de fail???
Beste leden/European Ford Event bezoekers.
Zoals velen van jullie reeds weten en/of hebben meegemaakt heeft er op 12 september wederom een versie van het European Ford Event plaatsgevonden. Tijdens deze meeting hebben er geen circuitactiviteiten plaatsgevonden in tegenstelling tot eerder gepubliceerde berichten.
Dit is een aderlating gebleken voor het evenement voor zowel de bezoekers als de organiserende partijen (Ford XR/RS Club en FlevOnice).
Omdat velen met vragen zijn achtergebleven hebben wij als bestuur van de Ford XR/RS Club de behoefte om met deze verklaring omtrent het hoe, wat en het waarom een en ander toe te lichten.
In het voortraject naar het zoeken naar een geschikte locatie voor het EFE is ons eisenpakket een duidelijk verhaal. Een evenement organiseren is op zich is niet zo’n probleem. Om een evenement aan te vullen met een circuitprogramma geeft wel een probleem. Bij de gesprekken is dit dan telkens ook een uitvoerig besproken item. Dat hierdoor een aantal locaties zijn afgevallen is jammer, maar het is wel duidelijk. Bij FlevOnice is dit ook duidelijk besproken. De locatie is duidelijk geïnformeerd, zowel mondeling als visueel, over wat het EFE inhoudt. Er is hier een duidelijk antwoord gekomen dat dit allemaal mogelijk is op FlevOnice. Het contract omschrijft ook de mogelijkheden die de XR/RS-club heeft om het evenement deze vorm te geven.
Diverse bezoeken van het bestuur aan de locatie met de daarbij horende besprekingen hebben er toe geleid dat er een prachtig evenement is opgebouwd met alle ingrediënten die het EFE zo uniek maakt. Dat het circuitprogramma een stap vooruit is gegaan was een streven en is ook gerealiseert.
Op vrijdag 10 september 2010 worden we geconfronteerd met de gemeente Dronten. De XR/RS-club gaat een evenement organiseren waarvoor geen vergunning is. De alarmbellen gaan luiden en er wordt contact gelegd met FlevOnice. We worden gerustgesteld met de mededeling dat dit niet het geval is. Alles is in orde en het evenement kan doorgang vinden zoals besproken. FlevOnice zal verder contact leggen met de gemeente om dit misverstand recht te zetten. Op zaterdag worden er nog een aantal gesprekken gevoerd tussen XR/RS-club, FlevOnice en de gemeente. Het resultaat is dat er een ambtenaar van toezicht langskomt. De strekking van de gesprekken is dat FlevOnice een gedoogbeleid heeft voor het organiseren van evenementen, maar daar valt een circuitprogramma niet onder. Kort gezegd, daar is een vergunning voor nodig. Er wordt nog onderhandeld over de mogelijkheid om alsnog een vergunning te regelen. We zijn bereid om extra voorzieningen te regelen als die gewenst zijn. Het antwoord blijft echter kort. Er is geen vergunning, dus geen circuitprogramma. Ook de diverse gesprekken van FlevOnice met gemeentelijke bestuursfunctionarissen resulteren niet in het gewenste resultaat.
Omdat het hele terrein al compleet ingericht is voor het evenement en iedereen aangeeft wat de impact zal zijn als dit geen doorgang vindt, resulteert dit in een dwangsom voor als het toch doorgang vindt. Deze zal worden opgesteld en zondag worden overhandigd.
De zaterdagavond wordt een geheel andere avond. In plaats van de laatste puntjes op de i te zetten voor zondag, staat de avond in het teken van vragen, vragen en hoe verder. Hoe het heeft kunnen gebeuren geeft ons echter snel een antwoord. Hier zullen we ons na het evenement over moeten buigen. Prioriteit is het evenement van zondag 12 september. Er wordt besloten dat zolang er geen dwangbevel is, het circuitprogramma doorgang zal vinden.
Helaas. Zo traag als de ambtelijke molen meestal draait, zo snel zijn ze nu. Zondagmorgen 12 september krijgen we om 08.45 uur een telefoontje met de mededeling dat de toezichthouder onderweg is met de documenten. Om 08.55 uur worden zowel FlevOnice als de XR/RS-club belast met een dwangsom als het circuitprogramma doorgang vindt. Om het geheel kracht bij te zetten is de politie ook aanwezig. Er is geen keuze meer, de activiteiten zullen geen doorgang vinden. Er wordt een oplossing gezocht om de bezoekers hierover te informeren en deze wordt ingezet d.m.v. een schrijven en uiteraard de mondelinge uitleg van het bestuur.
De XR/RS-club betreurt de gang van zaken ten zeerste. Alle bestuursleden en vrijwilligers zijn beschadigd door dit voorval. Ook de bezoekers (met name die zich hebben gericht op de circuitactiviteiten) zijn beschadigd. Laat het duidelijk zijn dat het bestuur op geen enkele wijze heeft gestuurd tot deze situatie. Wij zijn ervan overtuigd dat wij als bestuur, tot aan zondagmorgen 08.55 uur alles geprobeerd hebben om het evenement doorgang te laten vinden zoals gepland. Het mag ook duidelijk zijn dat wij als bestuur weten waar de grens van verantwoordelijkheid ligt. Deze is de dwangsom, welke de club op geen enkele wijze kan dragen en daardoor in deze risico neemt.
Wij maken ons zorgen over de impact die dit zal hebben voor een eventueel volgend EFE en wat het zal doen met het voortbestaan van de club. Allemaal zaken die ons op dit moment somber stemmen. Heel veel energie die belangeloos in dit prachtige evenement is gestopt is niet terugbetaald voor ons als bestuur, vrijwilligers en voor jullie als bezoekers. De aankomende tijd zal er extra tijd worden uitgetrokken om mis standen en financiële gevolgen uit te werken en ervoor te zorgen dat deze zaken niet meer voorkomen in de toekomst.
Wij nemen afstand van alle uitspraken die worden gedaan door externe partijen op de bekende fora. Wij vragen jullie begrip dat wij niet alle e-mails, telefoontjes en gesprekken persoonlijk kunnen beantwoorden. Wij zijn ook mensen met een baan die niet alle tijd van de wereld hebben voor onze hobby.
Toch willen we graag iedereen bedanken die zich heeft ingezet. Zowel in het voortraject als op zaterdag en zondag. Ondanks het slecht nieuws en slecht weer hebben ze de positieve uitstraling zo hoog mogelijk gehouden en is de saamhorigheid alleen maar sterker geworden. Laat dit een sterke basis blijven voor de XRRS-club.
Hoogachtend,
Bestuur XRRS-Club.
- 
									Onlinesmiley
 - Berichten: 9747
 - Lid geworden op: 06 dec 2009, 01:07
 - Auto: Opel Speedster Supercharged
 - Locatie: Etten-Leur
 
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Wat Luco zegt.
Flevonice neemt de verantwoording van het regelen van de juiste vergunningen over, en wil daar in ruil voor graag lekker veel centjes zien.
Ik durf ook te wedden dat Flevonice de volle rekening stuurt (of de centen reeds binnen heeft), en geenszins van plan is er iets af te halen ter compensatie.
			
									
									
						Flevonice neemt de verantwoording van het regelen van de juiste vergunningen over, en wil daar in ruil voor graag lekker veel centjes zien.
Ik durf ook te wedden dat Flevonice de volle rekening stuurt (of de centen reeds binnen heeft), en geenszins van plan is er iets af te halen ter compensatie.
- dvh
 - Berichten: 17197
 - Lid geworden op: 05 mei 2009, 23:29
 
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
http://www.dumpert.nl/mediabase/1111621 ... trapt.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Miep Miep
			
									
									
						Miep Miep
- 
				
				Luco
 
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Kinderachtig zeg.
Als agenten met 120 patrouilleren dan blijven ze tussen dezelfde auto's rijden en valt er niet teveel te controleren, dus logisch dat ze dan harder rijden.
			
									
									
						Als agenten met 120 patrouilleren dan blijven ze tussen dezelfde auto's rijden en valt er niet teveel te controleren, dus logisch dat ze dan harder rijden.
- Eric H
 - Berichten: 3641
 - Lid geworden op: 15 feb 2008, 10:09
 - Auto: Mazda CX-30 SkyActivX
 - Locatie: Zoetermeer
 
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Ze moeten juist langzamer rijden, dan worden ze tenminste ingehaald door alle hardrijders....Luco schreef:Kinderachtig zeg.
Als agenten met 120 patrouilleren dan blijven ze tussen dezelfde auto's rijden en valt er niet teveel te controleren, dus logisch dat ze dan harder rijden.
Harder rijden om hardrijders te pakken is een hopeloze zaak...
- 
				
				Luco
 
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Eric H schreef:Ze moeten juist langzamer rijden, dan worden ze tenminste ingehaald door alle hardrijders....Luco schreef:Kinderachtig zeg.
Als agenten met 120 patrouilleren dan blijven ze tussen dezelfde auto's rijden en valt er niet teveel te controleren, dus logisch dat ze dan harder rijden.
Harder rijden om hardrijders te pakken is een hopeloze zaak...
Gaat vaak niet om hardrijders, maar om:
gordel
telefoneren
richting aangeven
Als je dan langzamer rijdt ziet iedere mobilist dat omdat die vooruit kijkt.
Velen spiegelen erg slecht en doen ze het dus zo, en ze mogen het gewoon.
- 
				
				Xave30
 - Berichten: 15380
 - Lid geworden op: 01 nov 2007, 22:35
 - Locatie: Hello E39 , farewell E30 & E34
 
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Yay or nay?

			
									
									
						- 
				
				NSXRS
 - Berichten: 1656
 - Lid geworden op: 04 apr 2007, 06:50
 - Locatie: GroeneHart
 
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
- Chris van S.
 - Berichten: 2065
 - Lid geworden op: 25 sep 2008, 11:50
 - Locatie: Reeuwijk
 
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Juist niet, laat de politie maar lekker harder rijden dan toegestane snelheid.Eric H schreef:
Ze moeten juist langzamer rijden, dan worden ze tenminste ingehaald door alle hardrijders....
Harder rijden om hardrijders te pakken is een hopeloze zaak...
Als de politie 95 gaat rijden waar je 100 mag, dan stroopt al het verkeer op achter de politie auto.
Wat mij betreft zijn die posters van het filmpje fail.
- Rich
 - Berichten: 292
 - Lid geworden op: 16 apr 2008, 12:27
 - Locatie: Hillegom
 
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Hier volgens mij:Chris van S. schreef:Afgelopen zondag was dit event op flevonice in flevoland:
Je leest het goed met slalom en sprint race.
Echter dit is op het aller allerlaatste moment niet doorgegaan tot grote teleurstelling van vele vele vele Ford fans.
Hierbij de verklaring.
Waar ligt de fail???
Beste leden/European Ford Event bezoekers.
..................................
Bestuur XRRS-Club.
"Visiters from all over Europa" > Europe
Wel erg knullig dat Flevonice z'n zaakjes niet voor elkaar heeft.
- Robertdj
 - Berichten: 3135
 - Lid geworden op: 04 nov 2009, 10:11
 - Locatie: NJC
 
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Of hier:Rich schreef:Hier volgens mij:Chris van S. schreef:Afgelopen zondag was dit event op flevonice in flevoland:
Je leest het goed met slalom en sprint race.
Echter dit is op het aller allerlaatste moment niet doorgegaan tot grote teleurstelling van vele vele vele Ford fans.
Hierbij de verklaring.
Waar ligt de fail???
Beste leden/European Ford Event bezoekers.
..................................
Bestuur XRRS-Club.
"Visiters from all over Europa" > Europe
Wel erg knullig dat Flevonice z'n zaakjes niet voor elkaar heeft.
Now bigger and better then ever.
- 
				
				Luco
 
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Jongens toch, die mensen kiezen voor een FROD, dan kan je ze het al helemaal niet kwalijk nemen dat hun engels niet perfect is 
			
									
									
						- Robertdj
 - Berichten: 3135
 - Lid geworden op: 04 nov 2009, 10:11
 - Locatie: NJC
 
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Dus Luco, geldt hetzelfde voor Renooit liefhebbers en Nederlands?  
			
									
									
						- 
				
				Luco
 
Re: Het grote FAIL topic Pt. II
Renaultrijders kunnen alleen het woordt ROEST goed spellen, en FALENDE ELEKTRONIKA (ELEKTRONICA) mag beiden geloof ikRobertdj schreef:Dus Luco, geldt hetzelfde voor Renooit liefhebbers en Nederlands?
Wie is er online
Gebruikers op dit forum: Bram, e30touring1990, MParallel, Sabberjoch, StefanW, tomgtr en 13 gasten
