Merk subaru
Model Impreza GL
BPM 3895,00 euro
Aanschafprijs 18.686 euro

Datum eerste toelating 1 nov 2005 Volgens mij waren die WRC toen nog niet eens ontwikkeld.

Oh en voor 18.686 een nieuwe WRC waar kan ik die halen.

Denk dat je RDW bedoeltduifjes.com schreef:Gewoon een auto kopen meest goedkope en bouwen maar? Alleen zit je toch met RWD en vermogens toename? of daarna weer laten keuren?
steve smith schreef:Gewoon doodeenvoudige fraude. Maar dat is in Nederland slechts selectief strafbaar. Binnenlandse Zaken doet het namelijk ook en dan mag het blijkbaar wel. Tik het keneteken van Balkieboy's S600 Guard maar eens in. BPM bedrag komt overeen met een gewone kale S600. Niet met een gepantserde Tutti Lampioni Guard van een tonnetje of 6.
Moet inderdaad gewoon APK op zitten (indien de auto de leeftijd van APK verplichting heeft); zit een bekend bedrijf in Barneveld dat veel Rallye auto's doet. Staan ze op een rijtje, mooi gezicht.Andre schreef:Wat zijn de regels voor rally auto s eigenlijk. Bijv. APK keuringen etc.
Rijdt met een schaduwkentekensteve smith schreef:Gewoon doodeenvoudige fraude. Maar dat is in Nederland slechts selectief strafbaar. Binnenlandse Zaken doet het namelijk ook en dan mag het blijkbaar wel. Tik het keneteken van Balkieboy's S600 Guard maar eens in. BPM bedrag komt overeen met een gewone kale S600. Niet met een gepantserde Tutti Lampioni Guard van een tonnetje of 6.
Wellicht eerst ff een beetje in verdiepen en dan commentaar geven? Pansteren tot dat niveau zal echt tijdens productie moeten gebeuren, anders krijg je het er niet in.......Luco schreef:Eerst op kenteken gezet en daarna aangepast.
Als dat zo was stond "massa ledig voertuig" niet op 3735 kg. Edit: en hij is nu niet meer op te vragen. Dat ging enkele weken geleden nog wel via Autoweek en VWE, RDW al niet meer. Heb nog wel ergens een schermprintM@rcel schreef: Rijdt met een schaduwkenteken
Bert ///M3 schreef:Misschien gewoon opgebouwd vanuit een 1,6 koets?
Nah..duifjes.com schreef:Gewoon een auto kopen meest goedkope en bouwen maar? Alleen zit je toch met RWD en vermogens toename? of daarna weer laten keuren?
Staat er ook niet meer, stond er wel. Moet ik de screenshot weghalen?M@rcel schreef:Mmm, opmerkelijk, die hoort er echt niet op te staan.
BPM en BTW worden overigens niet betaald, broekzak/vestzak verhaal.
Kan het niet zo zijn dat:steve smith schreef:Staat er ook niet meer, stond er wel. Moet ik de screenshot weghalen?M@rcel schreef:Mmm, opmerkelijk, die hoort er echt niet op te staan.
Dat broekzak-vestzak verhaal geloof ik niet helemaal, dan had gewoon de waarheid op het kenteken kunnen staan. Iemand die een dergelijke auto (of een veel minder voertuig met dezefde bepantsering) nodig heeft omdat die faalhazen in Den Haag dit land niet veilig kunnen houden mag wel voor de volle mep z'n knip trekken en een 6 cijferig bedrag overmaken naar Den Haag voor een kenteken. Als je als MP of demisMP vindt dat je land zo onveilig is moet je daar wat aan doen en niet op kosten van de belastingbetaler wegkruipen in zo'n ding. De rest van de bevolking heeft die keuze namelijk niet en moet ook gewoon over straat op gekke plekken en gekke tijden. Zonder blauwe pakken met speldjes.
BPM bedrag klopt dan niet zoals Steve zegt.Luco schreef:Kan het niet zo zijn dat:steve smith schreef:Staat er ook niet meer, stond er wel. Moet ik de screenshot weghalen?M@rcel schreef:Mmm, opmerkelijk, die hoort er echt niet op te staan.
Dat broekzak-vestzak verhaal geloof ik niet helemaal, dan had gewoon de waarheid op het kenteken kunnen staan. Iemand die een dergelijke auto (of een veel minder voertuig met dezefde bepantsering) nodig heeft omdat die faalhazen in Den Haag dit land niet veilig kunnen houden mag wel voor de volle mep z'n knip trekken en een 6 cijferig bedrag overmaken naar Den Haag voor een kenteken. Als je als MP of demisMP vindt dat je land zo onveilig is moet je daar wat aan doen en niet op kosten van de belastingbetaler wegkruipen in zo'n ding. De rest van de bevolking heeft die keuze namelijk niet en moet ook gewoon over straat op gekke plekken en gekke tijden. Zonder blauwe pakken met speldjes.
S 600 gewoon de handelsbenaming is? Gepantserd of ongepantserd? Gewicht klopt wel namelijk.
Ze het bewust er niet opzetten ivm veiligheid?
Alleen klopt dat dan weer niet met het gewicht, want dat is wel correct.
Dit is appels met peren vergelijken.Robertdj schreef:Dan moet je voor een gt3 rs ook het bpm bedrag van een gt3 betalen. De RS is met z'n kooi immers veiliger
Of een R26R ten opzichte van een R26 ofzo, om het in Luco z'n straatje te houden.
Gebruikers op dit forum: Martijn M en 10 gasten