190pk
1065 kilo
koni geel
ferodo
qsp stoel en stuur
whiteline stabi
R1R's
Tis een GSR zo te lezenRoman S. schreef:De civicjes stromen beetje bij beetje binnen, gefeliciteerdIk heb deze pas op marktplaats voorbij zien komen volgens mij. Is het een '96 of '98 spec B18c?
Oja, stom. Overheen gelezenJohanes schreef: Tis een GSR zo te lezen
thnx, die van jou (in de verkoop) mag er zeker ook zijn. Was iets boven mijn budget alleen.Roman S. schreef:De civicjes stromen beetje bij beetje binnen, gefeliciteerd
Mooi man, wit vind ik de mooiste kleur op een EK. Haha, mis mijn EK4 B18 enorm. Maar leuke upgrades die ik kan aanbevelen zijn :Alexander schreef:thnx, het is inderdaad een originele witte EK4. Heb zelf ook niet eerder een witte in real life gezien dus moest het ook een paar keer checken maar het klopt, origineel witte NL'er.
En nu paar jouw oude EK4 B18 topic een paar keer doorlezen
Die open intakes vind ik zelf niks, ivm water en ook warmte die het aanzuigt vanuit de motorruimte. Ik had zelf een OEM Integra Type R airbox met Spoon filter erop zitten, en bij een dynobank meeting (verhoeven) had ik daarmee meer pk's dan de andere civics met B18 98 spec erin. Ik wil niet zeggen dat deze airbox je veel pk's gaat opleveren, want dat doet het zeker niet, maar de anderen met verschillende CAI en WAI's deden dat ook niet. Het zal hooguit een paar pk's schelen.Alexander schreef:@ VLA
Ik heb nu zo'n AEM V2 intake erop zitten, lijkt mij een redelijke waterhapper aangezien de filter rechtsonder vlak achter het wiel zit. Modderkuip is hier ook deels missing...
Wat voor intake adviseer jij qua prijs/prestatie? En safe in de regen waar ik vooral in rij
Zo zit het nu ook bij mijn oude EK4. Een buis gaat vanachter de voorbumper rechtstreeks naar de ITR airbox.Johanes schreef:Wat je ook kunt doen, zo'n (ITR) airbox aan de onderkant wordt met een buis verlengen naar je achter de voorbumper. Zo zuigt ht alleen maar de lucht van de voorkant als je aan het rijden bent.
Dat is tenminste mijn setup en tijdens afstellen is er weinig verschil tussen buiten temp. en IAT temp. ik meen minder dan 5 graden het verschil.
thanks pakkiePaskal schreef:Blijft machtig mooi hoe hard jij rond gaat met een slechts lichtjes aangepaste Honda. Dat zal regelmatig totleiden
. Dat ga ik niet bijhouden met mijn oude Peusjootje.
hell yeahPetrolhead Tom schreef:Eindelijk!
Gebruikers op dit forum: Bing [Bot], Bjeffindividual, Bombadil en 3 gasten