Chippen Zalfira B 1.9 cdti 120 pk
- DenCha
Chippen Zalfira B 1.9 cdti 120 pk
Ik heb sinds 1,5 week een zafira gekocht en bevalt prima.
Hij mag alleen wel iets vlotter in de tussenacceleratie's. Ik ben geen stoplichtsprinter.
Nu zijn er 100.000-en chippers en tuners dus de keuze is reuze.
Ik zou graag tips willen hebben waar dit te laten doen voor een redelijke prijs.
Of zijn er nog argumenten om het niet te doen?
Groet Dennis.
Hij mag alleen wel iets vlotter in de tussenacceleratie's. Ik ben geen stoplichtsprinter.
Nu zijn er 100.000-en chippers en tuners dus de keuze is reuze.
Ik zou graag tips willen hebben waar dit te laten doen voor een redelijke prijs.
Of zijn er nog argumenten om het niet te doen?
Groet Dennis.
- Knot
Re: Chippen Zalfira B 1.9 cdti 120 pk
Blok had ik in de GTC.. vond het soepel zat, maar wellicht pakt het in een Zafira minder goed uit. Heb wel in de facelift zafira proefgereden om dat blok aan te voelen en dat was volgens mij niet bijzonder vlot op snelheid staat me idd wat van bij.
Heb het zelf nooit aangedurfd omdat ik bang was de sport mode te verliezen maar weet niet of jij die ook hebt, dat door chippen de verandering in gasreactie door de sportknop niet meer zou werken.
Als je het wil doen zou ik voor een tuner als wetterauer gaan.
Heb het zelf nooit aangedurfd omdat ik bang was de sport mode te verliezen maar weet niet of jij die ook hebt, dat door chippen de verandering in gasreactie door de sportknop niet meer zou werken.
- DenCha
Ik heb geen sport mode gevonden.Knot schreef:Blok had ik in de GTC.. vond het soepel zat, maar wellicht pakt het in een Zafira minder goed uit. Heb wel in de facelift zafira proefgereden om dat blok aan te voelen en dat was volgens mij niet bijzonder vlot op snelheid staat me idd wat van bij.
Hij is niet langzaam ofzo, maar de tussenacceleratie zou van mij wel wat vlotter mogen....
Eens kijken of ik de site van wetterauer kan vinden.
Mijn buurman heeft mij de tip gegeven om langs te gaan bij ziptuning in Utrecht omdat hun niet het maximale eruit proberen te halen maar op safe chippen. Iemand daar toevallig ervaring mee?
Niet doen.
Ziptuning maakt niks op maat, kopieeren gewoon software en zetten het in je auto, ze doen niks aan ontwikkeling.
Ziptuning maakt niks op maat, kopieeren gewoon software en zetten het in je auto, ze doen niks aan ontwikkeling.
- DenCha
ok, mijn buurman zegt dus weer dat hun dat juist wel doen....
Ik heb geleerd bij twijfel niet doen dus we zoeken wel ff verder dan.
Tnxs.
Tnxs.
Luco schreef:Niet doen.
DenCha schreef:ok, mijn buurman zegt dus weer dat hun dat juist wel doen....
Tnxs.
Luco schreef:Niet doen.
Laat ik het zo zeggen, ze doen alle merken auto's.
Dat zou al een indicatie moeten zijn.
- Knot
Zip lekker laten liggen, ik vind het niks.
Uni chip (niet op maat) hoeft niet verkeerd te zijn natuurlijk, het gaat niet om een racer of 400pk monster.
Heb mijn astra 2.0dti gechipt, powerbox aan de draadboom, slechter kan het niet, nooit weer, maar ding liep wel bijna 2 sec sneller naar de 100!
Uni chip (niet op maat) hoeft niet verkeerd te zijn natuurlijk, het gaat niet om een racer of 400pk monster.
Heb mijn astra 2.0dti gechipt, powerbox aan de draadboom, slechter kan het niet, nooit weer, maar ding liep wel bijna 2 sec sneller naar de 100!
- Arthur
- Auto: Nr.51
Is toch een FIAT/Alfa motor? Is daar geen bekende tuner voor in NL?
- Timmert
Squadra ja. Die heb ik al benaderd omdat ik ook een chip zoek voor mijn Vectra-C 120pk CDTi, maar zij doen écht alleen Fiat/Alfa/Lancia. Ik hoor positieve verhalen over chip4power, maar alleen de naam al doet me huiveren. Mijn shortlist op dit moment:
- Fasttech
- EDS in 0049, schijnen ook een dealer te hebben in NL (een of andere Opel dealer in de buurt van R'dam)
Ik neig naar Fasttech, hoor ik erg positieve verhalen over en zij kunnen evt ook maatwerk leveren.
- Fasttech
- EDS in 0049, schijnen ook een dealer te hebben in NL (een of andere Opel dealer in de buurt van R'dam)
Ik neig naar Fasttech, hoor ik erg positieve verhalen over en zij kunnen evt ook maatwerk leveren.
- SteV6
Heeft http://www.Vmax.de" onclick="window.open(this.href);return false; niets voorhanden voor deze motor?
Stephan
Stephan
-
Heb goede ervaringen met fasttech!
Heb met meerdere auto`s gereden die via hun gechipt zijn, ook de cdti motoren.
Mijn baas heeft zijn chip van EDS geruilt tegen een van Fasttech ( vectra opc ) Bij de chip van EDS kwam de turbo er met een klap in, terwijl de nieuwe chip een veel vlakker verloop heeft.
Heb met meerdere auto`s gereden die via hun gechipt zijn, ook de cdti motoren.
Mijn baas heeft zijn chip van EDS geruilt tegen een van Fasttech ( vectra opc ) Bij de chip van EDS kwam de turbo er met een klap in, terwijl de nieuwe chip een veel vlakker verloop heeft.