Bert
- Petrolhead Tom
Re: Bert
Met de Nissan gaat het nog steeds super! Haha die gaat maar niet kapot, echt een japans monstertje he haha.
Volgens mij zag ik je laatst nog rijden in de 330d of heb je die inmiddels niet meer?
Volgens mij zag ik je laatst nog rijden in de 330d of heb je die inmiddels niet meer?
-
DRIFTEN KAN NOG STEEDS DAAR!!!!! :banaan:
wel oppassen voor de carterkillers daar

wel oppassen voor de carterkillers daar
- Petrolhead Tom
driften kan daar zeker nog steeds! Ik heb daar menig full opposite lock driftje gemaakt afgelopen winter super!
Bert voor mij begon de pret pas echt toen de wegen er lagen, net een echt circuit! Wat knallen daar! Helemaal geweldig.
Bert voor mij begon de pret pas echt toen de wegen er lagen, net een echt circuit! Wat knallen daar! Helemaal geweldig.
- Petrolhead Tom
Zal een beste bak herrie opleveren of niet?
-
Ja heerlijk net alsof je aan een circuit woont haha.
Laatst een knaap gesproken die in de Dutch Supercar Challenge zijn rondjes draait.....die neemt dus alle bochten dwars alleen moet hij toch oppassen voor rijbewijs/licentie want hij denkt dat het ECHT een circuit is.....
Laatst een knaap gesproken die in de Dutch Supercar Challenge zijn rondjes draait.....die neemt dus alle bochten dwars alleen moet hij toch oppassen voor rijbewijs/licentie want hij denkt dat het ECHT een circuit is.....
- Petrolhead Tom
bertoni schreef:Ja heerlijk net alsof je aan een circuit woont haha.
Laat me raden, een jongen met een bmw cabrio of een chrysler crossfire?

-
Ja Rene voor het gemeenschappelijke belang...
Ooit eens de plannen etc gevolgd voor aanleg van de Westfalenring, helaas is de milieubeweging erg sterk in Duitsland. Deze milieu-groeperingen zijn ook vaak het struikelblok om niet meer in gebruik zijnde legerterreinen te gebruiken voor 'onze' doeleinden.
Ja Tom that's him, ken je hem?
Wel toppertje met de Saker of niet?

Ooit eens de plannen etc gevolgd voor aanleg van de Westfalenring, helaas is de milieubeweging erg sterk in Duitsland. Deze milieu-groeperingen zijn ook vaak het struikelblok om niet meer in gebruik zijnde legerterreinen te gebruiken voor 'onze' doeleinden.
Ja Tom that's him, ken je hem?
Wel toppertje met de Saker of niet?
- Petrolhead Tom
Ken hem een beetje hij komt altijd bij ons tanken, aardige vent gaat volgend jaar GP2 rijden voor van amersfoort racing!
- wim breman
Ik zie nu pas dat je hier ook zit.............
Hartelijk welkom toegewenst door de mede eigenaar van de trackcar
De deelname met de Volvo aan de Euregio classic is puur en alleen omdat we een aantal proeven mogen rijden.
Vorig jaar tijdens de proef bij de Makro kwamen wij erachter dat ergens op de proef gestempeld moest worden.................helaas lag onze snelheid daar iets te hoog voor en onnodig remmen doen we niet aan.
Komende Euregio zijn we weer aanwezig.
Met de E30 Hartge hebben we al aardig wat rondjes weg op de Ring en het ding bevalt ons eigenlijk prima en beleven we er misschien wel evenveel plezier aan als alle Nissan GTR's bezitters die ons tijdens de laatste trackday om de oren reden.
Wim
Hartelijk welkom toegewenst door de mede eigenaar van de trackcar

De deelname met de Volvo aan de Euregio classic is puur en alleen omdat we een aantal proeven mogen rijden.
Vorig jaar tijdens de proef bij de Makro kwamen wij erachter dat ergens op de proef gestempeld moest worden.................helaas lag onze snelheid daar iets te hoog voor en onnodig remmen doen we niet aan.
Komende Euregio zijn we weer aanwezig.
Met de E30 Hartge hebben we al aardig wat rondjes weg op de Ring en het ding bevalt ons eigenlijk prima en beleven we er misschien wel evenveel plezier aan als alle Nissan GTR's bezitters die ons tijdens de laatste trackday om de oren reden.
Wim
- Stefan R
- Auto: Vakantievoertuig
Een TME heeft AYC (active yaw control) en een normale RS of RS2 niet.bertoni schreef:Nogmaals dan:
De Evo 6,5 of TME is een gelimiteerde versie van de standaard Evo 6, in feite is het een GSR (luxere) uitvoering met enkele RS (light versie) opties. Helaas zijn wel airco en elektrische ramen aanwezig.
De verschillen voor zover mij bekend zijn:
titanium turbo (schoepenwiel?) voor beter koppel/snellere respons
onderstel in 'tarmac' afstelling 10mm lager.
sterkere/andere koppeling.
verbeterd uitlaatsysteem.
voorfront aangepast/veranderd voor betere airflow.
17 inch Ralliart/Enkei velgen.
speciaal TME interieur. (logo in stoelen/rode stiksels/wijzerplaten cursief en rood)
optie: WRC package (de plakplaatjes overal)
Vermogen vanaf fabriek 280 pk en 371 Nm, hoogstwaarschijnlijk zoals vele Evo's wel al 300pk (of meer).
Deze zal ca. 330 pk hebben en meer dan genoeg voor mij om te handelen op de grens. Door het diff een lastige auto om in het grensgebied te rijden. Destijds zijn er door v/d Heuvel Rallysport 5 TME's naar Nederland gehaald waarvan er 3 total-loss gereden zijn.
Een rode TME (linksgestuurd) kom je niet zo vaak tegen, beetje zeldzaam wel.
Misschien dat er nog correcties of aanvullingen komen maar tot zover mijn kennis....
Er zijn overigens nog 3 rode (incl. de jouwe) LHD TME's in NL en een stuk of 3 á 4 zwarte (ook LHD)
-
Citaat wim:Met de E30 Hartge hebben we al aardig wat rondjes weg op de Ring en het ding bevalt ons eigenlijk prima en beleven we er misschien wel evenveel plezier aan als alle Nissan GTR's bezitters die ons tijdens de laatste trackday om de oren reden.
JULLIE KUNNEN VEEL VAKER NAAR DE RING!!!!!!!

JULLIE KUNNEN VEEL VAKER NAAR DE RING!!!!!!!

-
HAHAH import girls.. hebben niet zoveel wensen... :jenna:
Trouwen? :fy:
Trouwen? :fy: