0-100 = 2.3 sec, max = 322km. 500pk (900pk per ton)
Bron: http://www.pistonheads.com/news/default ... ryId=22426" onclick="window.open(this.href);return false;
Jij wel ja slappeTom Westendorp schreef:Volgens mij schijt je 7 kleuren stront als je volle pijp met zo'n ding wegrijd!
in het eggie wel, viel me vies tegen, zo op de foto's denk je van, mooi ding... deze is dan iets mooier door dat vermogen..dat maakt wat blindHans R schreef:Gaaaf!! Alleen hij is echt spuuglelijk..
Maar ik ben ook niet zo'n macho als jij Duif! Jij kunt eruit vliegen als je bang bent, ik, man van graniet ga nergens heen :jenna:duifjes.com schreef:Jij wel ja slappeTom Westendorp schreef:Volgens mij schijt je 7 kleuren stront als je volle pijp met zo'n ding wegrijd!
Genoeg Atoms gezien. Ze zijn veel gaver en stoerder dan die zware kakkerslotussen waar jij op kicked!Hans R schreef:Gaaaf!! Alleen hij is echt spuuglelijk..
Robertdj schreef:Heb zo'n idee dat de running costs van een F1 iets hoger zijn...
Nee maar daar zit dan weer geen gang inRobertdj schreef:Gewoon een oude BMW F1 aanschaffen, hebben toch geen onderhoud nodig?
125k pond.Luco schreef:Wat kost zon hok met V8 eigenlijk?
Das pittig en dan zonder daksmiley schreef:125k pond.Luco schreef:Wat kost zon hok met V8 eigenlijk?
En dan klappen de belastingen daar nog overheen.smiley schreef:125k pond.Luco schreef:Wat kost zon hok met V8 eigenlijk?
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 6 gasten