60% klinkt al snel veel als er maar een handjevol van zijn verkochtpartyondude schreef:Verkoop Android-toestellen stijgt met 60 procent in anderhalve maand.

60% klinkt al snel veel als er maar een handjevol van zijn verkochtpartyondude schreef:Verkoop Android-toestellen stijgt met 60 procent in anderhalve maand.
Wellicht even de 'roze iPhone bril' afzetten TomTom schreef:60% klinkt al snel veel als er maar een handjevol van zijn verkochtpartyondude schreef:Verkoop Android-toestellen stijgt met 60 procent in anderhalve maand.
Wellicht even je 'sarcasme-sensor' aanzetten AernoudtAernoudt schreef:Wellicht even de 'roze iPhone bril' afzetten TomTom schreef:60% klinkt al snel veel als er maar een handjevol van zijn verkochtpartyondude schreef:Verkoop Android-toestellen stijgt met 60 procent in anderhalve maand./
Ja, maar dat is wel een echt Apple draadje, oen...........niet zo maar ietsTom schreef:Bij Apple betaal je nog de zwarte coltrui van steve jobs via die 19 euro excl. 8 euro verzendkosten voor een kabeltje
http://store.apple.com/nl/product/MA591G/B" onclick="window.open(this.href);return false;
Lijkt me sterk, ik blijf altijd staan, das nog goedkoper lulhannesDownforce Hans schreef:Zag ik jou laatst ook niet voor een stuiver op de eerste rij zitten.......................
Je zal wel op de schouders van je vriendin hebben gezeten, neus.........slijten de zolen van je schoenen nietpartyondude schreef:Lijkt me sterk, ik blijf altijd staan, das nog goedkoper lulhannesDownforce Hans schreef:Zag ik jou laatst ook niet voor een stuiver op de eerste rij zitten.......................
Deze tip was gratis, oenemeloenpartyondude schreef:Zeg zo'n gier ben ik nou ook weer niet hè, al is dit wel een goeie tip moet ik zeggen
Weet al iemand hoe je "mijn agenda" als 2e prio kan zetten? (of helemaal weghalen)partyondude schreef: Ik ben aan het uitzoeken hoe je die lichtblauwe 'mijn agenda' als 2e prioriteit weg kan zetten of verwijderen. Mocht ik erachter komen dan past ik dat hier wel.
Het is altijd verstandig om wat diepere zakken te hebbenMarc RS4 schreef:Ik heb dat ding altijd in mijn broekzak,dus dat geeft wel problemen....