Ah mooi! Heb je nog een volledige lijst ofzo?Snipe schreef:Jammer, want hoe meer M3's hoe beter. Daar kun je er nooit genoeg van hebben.
@Robin: er komt wel een E90, die staat alleen nog niet op de lijst.

Ah mooi! Heb je nog een volledige lijst ofzo?Snipe schreef:Jammer, want hoe meer M3's hoe beter. Daar kun je er nooit genoeg van hebben.
@Robin: er komt wel een E90, die staat alleen nog niet op de lijst.
:banaan:Chris van S. schreef:Ik ben door de organisatie ook gepushed om te komen. Dus ik ga proberen om de E30 uit de stal te mogen plukken.
Dan zijn tristan en ondergetekende een eenheid met 2x Lachsilber Grau E30 M3!
Ja. Ik moet alleen nog even checken of de locatie er nog steeds is, maar ik denk dat de deelnemers maandag een pb'tje kunnen verwachten.Tristan schreef:Is er al een tijd/locatie bekend?
Dat heeft denk ik niet zoveel zin, omdat we niet op 1 plek zijn. Er worden ook rijdende shots gemaakt namelijk.Tim N schreef:Is het niet mogelijk om zonder M3 toch te komen?
Precies; zou graag komen kijken (en als dat op meerdere plaatsen is/kan: des te beterTim N schreef:Is het niet mogelijk om zonder M3 toch te komen?
Echt, daar baal ik nou ZO van...Snipe schreef:Nee, we zullen het met de CSL moeten doen.
Je zou zeggen dat er nog wel wat meer bij zouden kunnen. Maar goed, ieder type is aanwezig en dat vind ik zelf het belangrijkste.Tristan schreef:Opkomst valt me een beetje tegen als je ziet hoeveel ///M3's hier op het forum zitten.
Snipe schreef:Van alle generaties zoeken we één model:
- E30
- E36
- E46
- E9x
Wanneer we meerdere aanmeldingen hebben van een type, kiezen we de meest originele cq meest fotogenieke
Eén model als in "minimaal 1" werd daar eigenlijk bedoeld.frankv schreef:Tja, niet al teveel interesse..., er werd dan ook in de allereerste post het volgende gezegd, dan ben je dus met 4 auto's klaar toch?
Snipe schreef:Van alle generaties zoeken we één model:
- E30
- E36
- E46
- E9x
Wanneer we meerdere aanmeldingen hebben van een type, kiezen we de meest originele cq meest fotogenieke
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 gasten