LOL

Klassieke Speedmaster.GTRene schreef:mooie video met nwe bleppers...
--AMG SLS
--Porsche Turbo S?
--Lexus LFA
--Nissan GTR
en een verrassing aan het eind.
http://link.brightcove.com/services/pla ... 3576758001" onclick="window.open(this.href);return false;
dat was het sowieso, maar deze had nog extra emblemen...net als bv een audi RS of S dat wit rood?...bij de motorkap/spatbord aan de zijkanten zo'n sport embleem van? dus SC maar dan nog een schepje erboven op...Erik K. schreef:Misschien een XJ Supercharged geweest, die willen we vooruit ja
GTRene schreef:dat was het sowieso, maar deze had nog extra emblemen...net als bv een audi RS of S dat wit rood?...bij de motorkap/spatbord aan de zijkanten zo'n sport embleem van? dus SC maar dan nog een schepje erboven op...Erik K. schreef:Misschien een XJ Supercharged geweest, die willen we vooruit ja
ja oke, maar wat was dan die extra sticker...ik heb er ooit iets van gezien maar kan het met google niet vinden...dus zeg maar de XJR die 400pk heeft maar deze was iets waarschijnlijk daarboven? sepciale uitvoering...althans heb wel eens zoiets gezien...zal later nog eens googlenJurjen schreef:GTRene schreef:dat was het sowieso, maar deze had nog extra emblemen...net als bv een audi RS of S dat wit rood?...bij de motorkap/spatbord aan de zijkanten zo'n sport embleem van? dus SC maar dan nog een schepje erboven op...Erik K. schreef:Misschien een XJ Supercharged geweest, die willen we vooruit ja
XJ-R was het dan. Dat is ook een XJ Supercharged.
LOL @ verhaal versus Ford Transit.FerdiACS1 schreef:Op de A12 werd ik uitgedaagd door een Ford Focus TDCi (<170pk?).
Ik sukkelde 120kmh en hij zat in mijn nek, te zwabberen links/rechts om te passeren. Was duidelijk zoon in de auto van papa. Ik liet hem er langs, en met een rookpluim passeerde hij mij, hoofd voorover, tong tussen de tanden en kin op het stuur. Dus:
ACS1 - Ford Mondeo TDCi
0 - 1
Gebruikers op dit forum: Ahrefs [Bot] en 3 gasten