Ah, hier kan ik wat meeBert ///M3 schreef:Sparco heeft wel redelijk smalle stoelen dacht ik. Recaro ook, Luco heeft bijvoorbeeld een recaro stoel in de Seat staan die ik erg smal vond.
Een Sparco Corsa heeft vrij brede oren, 600mm. Een standaard Cobra Suzuka heeft 585mm, en een Cobra Imola bijvoorbeeld 560mm.
Sabelt heeft nog een aantal stoelen in de uitvoeringen M tot XL.
Mijn ervaring is dat het vooral van postuur af hangt dus lengte en breedte maar niet zo heel zeer van gewicht. Ik heb zelf een Cobra Suzuka Pro GT, GT betekend dat het een wide versie is. Ik ben zelf 1,83, stoel gekocht toen ik 102 KG woog. Inmiddels ben ik 83 KG en die stoel zit nog steeds prima, omdat mijn schouderbreedte nog steeds hetzelfde is.
Uiteindelijk blijft het gewoon een kwestie van passen tot er 1 goed zit. Je kan ook langs andere zaken als je bij Biesheuvel niks vinden kan, Autosport Company, Remola, Sandtler etc etc er zijn er zat.
Als je nou 's reageert op m'n pbLuco schreef:Nee hoor je komt maar langs
Net gedaan dat ik thuis benRobertdj schreef:Als je nou 's reageert op m'n pbLuco schreef:Nee hoor je komt maar langs
+1Bert ///M3 schreef:Dat soort klanten houden bedrijven ook wel van. 2x Biesheuvel 'lastig vallen' en proefzitten en dan ergens anders een stoel bestellen omdat die 5 tientjes goedkoper is![]()
Bji zaken als Biesheuvel besteden ze een hoop aandacht aan klanten als je bijvoorbeeld kleding gaat passen of voor een stoel gaat kijken, dan zou ik hem ook gewoon daar kopen.
Gebruikers op dit forum: Majestic-12 [Bot], Streamline en 3 gasten