Schaammodus aan: trekhaak op BMW e36 M3 3.0...
-
Re: Schaammodus aan: trekhaak op BMW e36 M3 3.0...
Geen idee wat mogelijke risico's zijn (boete), technisch maak ik me er geen zorgen om.
Ik plaats wel ff wat foto's als hij er onder zit.
Gaat overigens wel lekker snel zo een M3. Een golf GTI DSG helemaal geen partij meer. Ik dacht dat een oude M3 met ooit 286 pk nu minder zou hebben (iets van 260 oid) en dan in combinatie met handbak...niets is minder waar.
Zijn er verhalen over hat standaard vermogen wat meer zou zijn? Mijn e46 328 had dat en ik weet dat dat een trucje is van de duitsers omwillen van gunstige verzekeringstarieven. Iemand een idee?
DPM
Ik plaats wel ff wat foto's als hij er onder zit.
Gaat overigens wel lekker snel zo een M3. Een golf GTI DSG helemaal geen partij meer. Ik dacht dat een oude M3 met ooit 286 pk nu minder zou hebben (iets van 260 oid) en dan in combinatie met handbak...niets is minder waar.
Zijn er verhalen over hat standaard vermogen wat meer zou zijn? Mijn e46 328 had dat en ik weet dat dat een trucje is van de duitsers omwillen van gunstige verzekeringstarieven. Iemand een idee?
DPM
Laatst gewijzigd door Da Puppet Masta op 21 mar 2010, 18:03, 1 keer totaal gewijzigd.
- Bert ///M3
3 liter motor zit in de praktijk tussen de 290 en 300 PK gok ik.
-
Inmiddels zit de trekhaak op de M3, heb ik wat later bleek een copper in een polo blue motion zoekgereden en ben door diezelfde copper (was dus een stille) van de weg geplukt met 160km/h (met trailer en da's duur) maar ik weet niet hoe foto's kan uploaden
Waar kan ik dat vinden?
DPM
Update: zie foto's in openingspost!

Waar kan ik dat vinden?
DPM
Laatst gewijzigd door Da Puppet Masta op 28 aug 2010, 19:27, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Auto: BMW G21 330i M-Sport
Ik moest toch wel even lachen eerlijk gezegd. Een politiewagen zoekrijden met een kar erachter
Foto's uploaden is zo moeilijk niet. Even je foto's uploaden bij Photobucket.com of imageshack.us. De links die je daar ziet staan kopieer en plak je tussen [ img] en [ /img], uiteraard dan zonder spaties

Foto's uploaden is zo moeilijk niet. Even je foto's uploaden bij Photobucket.com of imageshack.us. De links die je daar ziet staan kopieer en plak je tussen [ img] en [ /img], uiteraard dan zonder spaties

- Jelmer850i
slim is ook weer anders ja... 

- Robin Hartog
Geniaal, een agent zoek rijden met 160km/h. Plus kar. 

-
Ik zie geen foto's? Wel geniaal slechtDa Puppet Masta schreef:Inmiddels zit de trekhaak op de M3, heb ik wat later bleek een copper in een polo blue motion zoekgereden en ben door diezelfde copper (was dus een stille) van de weg geplukt met 160km/h (met trailer en da's duur) maar ik weet niet hoe foto's kan uploaden![]()
Waar kan ik dat vinden?
DPM

-
Zie openingspost.FrankS schreef:Ik zie geen foto's? Wel geniaal slechtDa Puppet Masta schreef:Inmiddels zit de trekhaak op de M3, heb ik wat later bleek een copper in een polo blue motion zoekgereden en ben door diezelfde copper (was dus een stille) van de weg geplukt met 160km/h (met trailer en da's duur) maar ik weet niet hoe foto's kan uploaden![]()
Waar kan ik dat vinden?
DPM
DPM
- Martijn_bmw
idd geweldigRobin Hartog schreef:Geniaal, een agent zoek rijden met 160km/h. Plus kar.

maar kost wel wat idd 80km/h te hard rbw kwijt...