Maar deze dus wel!
En dan de versie van Roxy Music met Bryan Ferry

tov Lionel Richie... Dan klinkt FNM voller/stoerder inderdaad.allen schreef:Faith no more - Easy
Robin schreef:^Die ook, Cocker IS With a little help from my friends, tov het origineel, waarbij ik ff niet weet wie 't origineel zong/deed.
Verrek.Nutkees schreef:Robin schreef:^Die ook, Cocker IS With a little help from my friends, tov het origineel, waarbij ik ff niet weet wie 't origineel zong/deed.
beatles
Deze wil ik op m'n begrafenis, gevolgd door een klassieke uitvoering van het Ave MariaNutkees schreef:misschien een beetje een cultuurbarbaar maar ik vind onderstaand nummer dus veel beter dan het origineel van Queen..
SteV6 schreef:Deze wil ik op m'n begrafenis, gevolgd door een klassieke uitvoering van het Ave MariaNutkees schreef:misschien een beetje een cultuurbarbaar maar ik vind onderstaand nummer dus veel beter dan het origineel van Queen..
hangt er vanaf..SteV6 schreef:Umbrella wilde ik ook gaan posten. Maar Running up that Hill vind ik van Kate vele malen mooier.
Stephan
Haha, die kale komt bij mij uit het dorp.... Eendagsvlieg.richardk schreef:
Mathieu schreef:Naar mijn mening komt het niet al te vaak voor dat ik een cover mooier vind dan het origineel.
Maar deze dus wel!
En dan de versie van Roxy Music met Bryan Ferry![]()
Gebruikers op dit forum: A110_Bleu_Sierra, Ahrefs [Bot], Arstey, beske, Bob Gervais, Edwin de Haas, Enzo, Fabian, Majestic-12 [Bot], MarcF, Semrush [Bot], Tristan en 8 gasten