Opel Omega A, ook zo'n megahok. Typisch van die auto's waar je niets mee hebt, maar zodra ze verdwijnen ga je ze waarderen. Of word ik sentimenteel

Ik heb er vorige week één gekocht, een 100 Avant Turbo QuattroRavin ///M schreef:
Audi's studie voor de RS6
Zo'n panda is perfect voor mensen die of weinig te besteden hebben of gewoon ultracheap willen rijden.M@rcel schreef:Deze sympathieke rakker is helaas ook uit het straatbeeld verdwenen.
Mocht ik ooit een stadsautootje nodig hebben, ga ik toch zeker eerst op zoek naar een mkI Panda.
sorry M@rcel.. ik moet bekennen dat ik daar aan heb meegewerkt. Ik heb er eentje tegen een muurtje geparkeerd in PortugalFrankS schreef:Zo'n panda is perfect voor mensen die of weinig te besteden hebben of gewoon ultracheap willen rijden.M@rcel schreef:Deze sympathieke rakker is helaas ook uit het straatbeeld verdwenen.
Mocht ik ooit een stadsautootje nodig hebben, ga ik toch zeker eerst op zoek naar een mkI Panda.
Een panda kost NOOIT meer dan 250 euro namelijk
+1 maar dan wel een Selecta!M@rcel schreef:Deze sympathieke rakker is helaas ook uit het straatbeeld verdwenen.
Erik Stoffelsen schreef:In putten rijden 3 einser coupe's,
En een stel cabrio's..........
Valt hier dus nog wel mee!
Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 1 gast