Sinds een aantal dagen staat onderstaande film online. we zouden graag feedback willen over een reportage als deze. Meningen? Adviezen? Gaarne ontopic reacties

http://www.driving-fun.com/2-1027/tv/Vi ... autos.aspx
Het is ook best een lastige afweging. 'Racing' is het zeer zeker niet, dus je zou het kunnen laten zitten. Aan de andere kant is een evenement met een half miljoen bezoekers misschien wat te groot om te negeren.Tom Verhaaf schreef:Ik sluit me aan bij de eerdere reacties. Ik vind het filmpje op zich goed in elkaar steken, alleen zou ik liever zien dat er meer aandacht wordt besteed aan de echte driving fun (circuitdagen, echte motorsportevenementen) ipv sbs-evenementen zoals dit.
Je bedoelt dat ze er ongeveer zo over denken, Joop?Joop schreef:...denk dat de meerderheid op DF dit evenement nou niet bepaald hoog heeft zitten.
duifjes.com schreef:Grappig filmpje..alleen kunnen ze veel meer dan dit.....
Dit is leuk en grappig....maar geeft niet de sfeer van een top dag *(wat het bij deze dag niet echt kan zijn maar goed)
Echt mannen jullie kunnen veel meer dan dit!!! PM me!
Die past waarschijnlijk alleen in het NSFW draadjeDownforce Hans schreef:duifjes.com schreef:Grappig filmpje..alleen kunnen ze veel meer dan dit.....
Dit is leuk en grappig....maar geeft niet de sfeer van een top dag *(wat het bij deze dag niet echt kan zijn maar goed)
Echt mannen jullie kunnen veel meer dan dit!!! PM me!
EHHH, waarom moeten ze jou daar voor pm en, omdat je vakantie filmpje gelukt is of zo:
Hahahaha, true +1BrianV schreef:Het fimpje zit goed in elkaar maar doe aub wat aan het uiterlijk van de presentator..
Zit erbij als een student die 3dagen lang door heb gehaald zonder een scheerbeurt
Gebruikers op dit forum: Google [Bot] en 4 gasten